AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hva tenker dere menn i 40-årene når dere har sex med kvinner i 20-årene? Er det noe med det å kjenne seg ung igjen (40-årskrise?) eller å være med en yngre og fit person som er gøy og spennende? Er det noe jeg må tenke på eller bør vite som kvinne i slutten av 20-årene når jeg skal ha sex med en som er en del år eldre enn meg? Forventes det noe av meg? Anonymkode: 48951...d04
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Jeg er mann på 33 og hadde nylig sex med en dame på 22. Jeg føler meg ikke ung av å være med en som er yngre enn meg. Minner meg bare på at det er 10 år siden jeg var på hennes alder. Anonymkode: b0ccd...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann på 33 og hadde nylig sex med en dame på 22. Jeg føler meg ikke ung av å være med en som er yngre enn meg. Minner meg bare på at det er 10 år siden jeg var på hennes alder. Anonymkode: b0ccd...5bb Nå gjaldt spørsmålet 40+ så hvorfor svarer du? For meg som ER 40+ tenker jeg ikke på alder når det bare gjelder sex og dama er i 20 årene. Anonymkode: 5841c...d84 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Midtlivskrisemenn, forventer ingenting av deg. De er bare glad for sex. Mange uattraktive damer i slutten av 20 årene, prøver seg på eldre menn fordi de ikke har draget på jevnaldrende. Enkle og lette bytter for desperate midlivsmenn. Anonymkode: 2fc0a...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Nå gjaldt spørsmålet 40+ så hvorfor svarer du? For meg som ER 40+ tenker jeg ikke på alder når det bare gjelder sex og dama er i 20 årene. Anonymkode: 5841c...d84 Fordi det sikkert er menn på 40+ som tenker som meg. Anonymkode: b0ccd...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 Det er ekkelt Anonymkode: ff938...bec
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Liker bedre sex med kvinner på egen alder. Anonymkode: a347d...ff3 2
Høyeheler Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker dere menn i 40-årene når dere har sex med kvinner i 20-årene? Er det noe med det å kjenne seg ung igjen (40-årskrise?) eller å være med en yngre og fit person som er gøy og spennende? Er det noe jeg må tenke på eller bør vite som kvinne i slutten av 20-årene når jeg skal ha sex med en som er en del år eldre enn meg? Forventes det noe av meg? Anonymkode: 48951...d04 Du må takle å bli vurdert som kjedelig og uerfaren sex partner. For meg ville det være helt utenkelig av denne grunn, Jeg har en datter ( en jentunge ) på samme alder som deg. 1
Resignert Skrevet 22. januar 2021 #9 Skrevet 22. januar 2021 (endret) Min første innskytelse er vel at det er urealistisk og uoppnåelig. Deretter at alderen ikke nødvendigvis har så mye å si når det gjelder hvor givende det er å ha sex med en kvinne. De individuelle forskjellene er rett og slett enorme. Om man en dag likevel skulle trekke vinnerloddet, og ende opp med en veldreid, kåt og multiorgastisk 29- åring, så kan man sikkert gå ut fra at man har hatt sitt livs beste sex. Og at resten av livet blir en seksuell nedtur. Sånn ser iallefall mitt sexliv ut, betraktet i bakspeilet. Endret 22. januar 2021 av Resignert 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #11 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere menn i 40-årene når dere har sex med kvinner i 20-årene? Er det noe med det å kjenne seg ung igjen (40-årskrise?) eller å være med en yngre og fit person som er gøy og spennende? Er det noe jeg må tenke på eller bør vite som kvinne i slutten av 20-årene når jeg skal ha sex med en som er en del år eldre enn meg? Forventes det noe av meg? Anonymkode: 48951...d04 Tenker? Jeg tenker bare det er veldig pirrende å knulle en purung duggfrisk rynkefri kvinne. Forventes? Forventer ingenting. Bare at du stiller opp.. Anonymkode: 856f5...a43
OCB Skrevet 22. januar 2021 #12 Skrevet 22. januar 2021 Vel, for å være ærlig. Personlig er kvinner i 20 årene totalt utenfor mitt område.. Finner personlig ingenting som er attraktivt eller interessant med kvinner i lavere aldersgrupper. Derimot dere kvinner i 40 årene, er både flotte og viljesterke. Mann 45 3
Gjest NoDiablo Skrevet 22. januar 2021 #13 Skrevet 22. januar 2021 29 og 41 er vel helt innafor. 20 og 49 er det nok flere som vil stusse over. Men så lenge hun og han ønsker det, så ser jeg ikke problemet. Om den ene er mer uerfaren enn den andre så handler det like fullt om gjensidig respekt og hensyn. Ikke noe skal forventes/kreves av deg uansett.
AnonymBruker 42 Skrevet 22. januar 2021 #14 Skrevet 22. januar 2021 (endret) Tenker at de ser UTROOOOOOOLIG unge ut. Og at jeg mistenker at det er noe i drikkevannet for tiden som gjør at "20-åringer" ser sinnssykt mye yngre ut enn de er. Det og at det garantert ikke hadde funket for meg å ha sex med noen som ser ut som de er det jeg husker som 15-ish ut Bortsett fra det, så synes jeg det er helt "ok", og ser ikke på det som så "problematisk" som mange andre gjør... Endret 22. januar 2021 av Beeblebrox 3
OCB Skrevet 22. januar 2021 #15 Skrevet 22. januar 2021 NoDiablo skrev (Akkurat nå): 29 og 41 er vel helt innafor. 20 og 49 er det nok flere som vil stusse over. Men så lenge hun og han ønsker det, så ser jeg ikke problemet. Om den ene er mer uerfaren enn den andre så handler det like fullt om gjensidig respekt og hensyn. Ikke noe skal forventes/kreves av deg uansett. Selvsagt, poenget mitt over var at alder er sekundert, og kjemi er primært.. Dømmende bedrevitere, og ymse forsmådde figurer skal ikke få sette dagsordnenen . Mann 45
Gjest NoDiablo Skrevet 22. januar 2021 #16 Skrevet 22. januar 2021 OCB skrev (2 minutter siden): Selvsagt, poenget mitt over var at alder er sekundert, og kjemi er primært.. Dømmende bedrevitere, og ymse forsmådde figurer skal ikke få sette dagsordnenen . Mann 45 Jeg er ikke uenig i det. Kommentaren min var heller ikke ment som et svar til din, men til TS
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #17 Skrevet 22. januar 2021 Kjære ts. Beklager, men de fleste 40åringer syntes 20åringer blir for uerfarent og for ungt. Jeg er ei kvinne på 32 år, og får nå mye mer henvendelser fra 40åringer enn da jeg var i 20-åra. 🙌 Anonymkode: d9c4d...266 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2021 #18 Skrevet 23. januar 2021 Jeg er ikke interessert i kvinner som kunne vært barnet mitt. De er pene å se på, men som sexpartnere er de selvbevisste og uerfarne akkurat som menn i samme alder. Får ikke invitasjoner, og det sparer meg for å takke nei. Heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå