AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Jeg er sammen med verdens vakreste jente. Hun er så pen. Hun er høy, godt trent, langt brunt hår, lyse grønne øyne.. hun er rett og slett det nydeligste jeg har sett. Og alle gutta mine stirrer på hun. Kompisene mine tar screen av bildene hennes og sender de rundt i gruppa og sier de vil prøve seg på hun, kaller hun deilig.. MEN DET SKAL SIES, de visste ikke at vi var sammen da, men nå vet de det. Hun hadde Instagramen sin åpen, så mange av kompisene mine spurte om å følge hun, noen hadde sett på hennes ms, og andre gutter skriver til hun på Instagram. De spør om hennes Snapchat. Det som bekymrer meg er om hun svarer dem. Jeg har spurt hun, og hun sier nei. Og hun er faktisk en lojal person, men jeg blir så usikker. Det var en gang vi var på treningsstudioet sammen, så gikk en gutt opp til hun og bare «kan jeg få snappen din» MENS JEG SATT DER. Og hun sa jo selvføglelig nei, og at hun hadde type. Men jeg så at hun ble sjarmert av det. Og de fleste som skriver til hun, er ganske kjekke også. Hvordan skal jeg håndtere denne sjalusien. Hun er jo jævlig populær blant gutta. Hun har lovet meg gang på gang at hun ikke snakker med andre gutter bak ryggen min. Hun har kompiser, og de kjenner jeg Anonymkode: e30fd...23d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Du risikerer å ødelegge forholdet med sjalusi. Den eneste muligheten du har er å få kontroll over egne følelser - det er utrolig usexy med usikre menn. enten må du stole på henne, eller så må du la henne gå. Så enkelt er det! Anonymkode: e42b1...400 17
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Ulempen med å ha en veldig vakker kjæreste, er at det vil være mange interesserte og hun vil få mye oppmerksomhet! Den største feilen du gjør er å vise henne hvor usikker du er og hvor mye det påvirker deg! Det er en grunn til at hun har valgt deg og er sammen med deg! Bare fordi hun er nydelig, betyr ikke det at hun egentlig er uoppnåelig og at du må sette henne på en pidestall. Du må tenke at hun er like heldig som har deg! Det vil alltid finnes menn der ute som er kjekkere, bedre trent, smartere, morsommere osv, men det betyr jo ikke at hun vil ha de for det! Det å bli sjarmert av at noen sjekker henne opp er jo ikke unaturlig nødvendigvis! Hadde ikke du selv blitt det hvis en jente kom å gjorde det med deg? Selvtillit er nøkkelen, du må innse at du er mer enn bra nok! Du må også lære deg å stole på henne og ikke bry deg om alle de som er interesserte! Ja hvis det skulle vise seg at hun er utro eller lignende, så er hun uansett ikke verdt å samle på, uansett hvor vakker hun er! verste damer vet er en usikker og sjalu mann! Anonymkode: 00adf...469 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): det er utrolig usexy med usikre menn. ...hilsen deg personlig, og ikke alle andre kvinner. Jeg synes ikke usikre menn er usexy, heller motsatt. Anonymkode: a0fce...228 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ulempen med å ha en veldig vakker kjæreste, er at det vil være mange interesserte og hun vil få mye oppmerksomhet! Den største feilen du gjør er å vise henne hvor usikker du er og hvor mye det påvirker deg! Det er en grunn til at hun har valgt deg og er sammen med deg! Bare fordi hun er nydelig, betyr ikke det at hun egentlig er uoppnåelig og at du må sette henne på en pidestall. Du må tenke at hun er like heldig som har deg! Det vil alltid finnes menn der ute som er kjekkere, bedre trent, smartere, morsommere osv, men det betyr jo ikke at hun vil ha de for det! Det å bli sjarmert av at noen sjekker henne opp er jo ikke unaturlig nødvendigvis! Hadde ikke du selv blitt det hvis en jente kom å gjorde det med deg? Selvtillit er nøkkelen, du må innse at du er mer enn bra nok! Du må også lære deg å stole på henne og ikke bry deg om alle de som er interesserte! Ja hvis det skulle vise seg at hun er utro eller lignende, så er hun uansett ikke verdt å samle på, uansett hvor vakker hun er! verste damer vet er en usikker og sjalu mann! Anonymkode: 00adf...469 Jeg pleier som regel ikke å lage scener når hun drar ut eller noe, men sitter hjemme med vond følelse i magen. Hadde en tidligere EX som ødela mye tillit. Neida, hun er ikke utro. Det vet jeg. Hun studerer juss, og leser 24/7. jeg er ofte innom hun. Hun kan gå 8-9 timer uten å svare på tlf fordi hun leser. Så jeg er nok ikke redd for at hun er utro. Jeg er bare redd for at det kanskje en gang kan gå galt. Hun sier at oppmerksomheten hun får er koselig, men at det ikke er det viktigste. Jeg vet jo at hun elsker meg, osv. men det er bare litt vondt å føle det slik. Blir veldig rørt av å skrive om det 🥲 Anonymkode: e30fd...23d 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): verste damer vet er en usikker og sjalu mann! Det er feil. Anonymkode: a0fce...228 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleier som regel ikke å lage scener når hun drar ut eller noe, men sitter hjemme med vond følelse i magen. Hadde en tidligere EX som ødela mye tillit. Neida, hun er ikke utro. Det vet jeg. Hun studerer juss, og leser 24/7. jeg er ofte innom hun. Hun kan gå 8-9 timer uten å svare på tlf fordi hun leser. Så jeg er nok ikke redd for at hun er utro. Jeg er bare redd for at det kanskje en gang kan gå galt. Hun sier at oppmerksomheten hun får er koselig, men at det ikke er det viktigste. Jeg vet jo at hun elsker meg, osv. men det er bare litt vondt å føle det slik. Blir veldig rørt av å skrive om det 🥲 Anonymkode: e30fd...23d Ja, eller at hun mister interessen fordi du ikke er eiesyk nok. Anonymkode: a0fce...228 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er feil. Anonymkode: a0fce...228 Hun har ikke sagt at hun misliker at jeg er sjalu, hun sier at det er søtt haha. Men hun sier at det kan bli litt slitsomt hvis hun hele tiden blir overvåket osv Anonymkode: e30fd...23d 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #9 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, eller at hun mister interessen fordi du ikke er eiesyk nok. Anonymkode: a0fce...228 Jeg er ikke eiesyk.. prøver så godt jeg kan å la være. Jeg prøver Anonymkode: e30fd...23d 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #10 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har ikke sagt at hun misliker at jeg er sjalu, hun sier at det er søtt haha. Men hun sier at det kan bli litt slitsomt hvis hun hele tiden blir overvåket osv Anonymkode: e30fd...23d Ja, jeg er som henne, og synes det er søtt. Ikke overvåk, men si hva du synes er innafor og ikke, så får hun velge om hun går med på det. Anonymkode: a0fce...228 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #11 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke eiesyk.. prøver så godt jeg kan å la være. Jeg prøver Anonymkode: e30fd...23d Hvorfor? Anonymkode: a0fce...228
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #12 Skrevet 22. januar 2021 Hvorfor skriver du konsekvent "med hun" og ikke "med henne"? Har du bodd i Norge kort tid? Anonymkode: 37c29...b63 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #13 Skrevet 22. januar 2021 Usiklerhet/sjalusi er ikke særlig tiltrekkende, så dette bør du legge fra deg før hun blir irritert av det. Husk at denne jenta er vant til å få mye oppmerksomhet. Det er ikke nytt for henne, og derfor vil hun heller ikke bli revet med av oppmerksomheten og komplimenter fra andre menn. Dette er en del av hverdagen hennes, ikke noe nytt og spennende. Det høres ut som om kjæresten din avviser menn høflig og med et smil så de ikke skal føle seg kjipe som turte å gå opp til henne. Du burde være stolt over henne og hvordan hun håndterer seg selv og menn som prøver seg. Hun høres flott ut. Og, du burde stole på at hun vet hva hun vil, og hun vil ha deg. Anonymkode: 92721...0be 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #14 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Usiklerhet/sjalusi er ikke særlig tiltrekkende, så dette bør du legge fra deg før hun blir irritert av det. Jo, det er det, det er HOT. Anonymkode: a0fce...228
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #15 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Usiklerhet/sjalusi er ikke særlig tiltrekkende, så dette bør du legge fra deg før hun blir irritert av det. Husk at denne jenta er vant til å få mye oppmerksomhet. Det er ikke nytt for henne, og derfor vil hun heller ikke bli revet med av oppmerksomheten og komplimenter fra andre menn. Dette er en del av hverdagen hennes, ikke noe nytt og spennende. Det høres ut som om kjæresten din avviser menn høflig og med et smil så de ikke skal føle seg kjipe som turte å gå opp til henne. Du burde være stolt over henne og hvordan hun håndterer seg selv og menn som prøver seg. Hun høres flott ut. Og, du burde stole på at hun vet hva hun vil, og hun vil ha deg. Anonymkode: 92721...0be Jeg er stolt❤️ Anonymkode: e30fd...23d 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #16 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Usiklerhet/sjalusi er ikke særlig tiltrekkende, så dette bør du legge fra deg før hun blir irritert av det. Husk at denne jenta er vant til å få mye oppmerksomhet. Det er ikke nytt for henne, og derfor vil hun heller ikke bli revet med av oppmerksomheten og komplimenter fra andre menn. Dette er en del av hverdagen hennes, ikke noe nytt og spennende. Det høres ut som om kjæresten din avviser menn høflig og med et smil så de ikke skal føle seg kjipe som turte å gå opp til henne. Du burde være stolt over henne og hvordan hun håndterer seg selv og menn som prøver seg. Hun høres flott ut. Og, du burde stole på at hun vet hva hun vil, og hun vil ha deg. Anonymkode: 92721...0be Du har et veldig godt poeng! Anonymkode: e30fd...23d 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #17 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har et veldig godt poeng! Anonymkode: e30fd...23d Egentlig ikke. Jeg også er vant med å få mye oppmerksomhet, og har dumpet menn som er «stolt av meg». Jeg vil ha en mann å lene meg på, ikke en som ser opp til meg. Heller en jeg kan være stolt av, enn motsatt. Anonymkode: a0fce...228 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #18 Skrevet 22. januar 2021 Tror du kommer til å ødelegge dette forholdet, og at det vil stå fullt og helt på deg. Har hatt forhold til to slike menn. Mine følelser ble utslitt av dette begge gangene. Det er slitsomt med mann som er så sjalu og må bekreftes hele tiden. Jeg var aldri utro. Var aldri interessert i andre menn. Det var dem og deres usikkerhet som ødela alt mellom oss. Anonymkode: c8662...f4c 7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #19 Skrevet 22. januar 2021 Jeg syns usikre og/eller sjalu menn er skikkelig turn-off og hadde nok dumpet fyren ganske kjapt. Anonymkode: bec81...e3e 1
PM75 Skrevet 22. januar 2021 #20 Skrevet 22. januar 2021 Hun har valgt deg & det tenker jeg det er gode grunner til! Tenk heller på at gutta er misunnelig på deg som har så flott kjæreste & vær stolt av det 🤩 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå