Dame1989 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2021 Ingen som har brukt det før? Tok første vaginalkapsel i morges, men følte alt datt ut neste gang jeg gikk på wc.
Neutral90 Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Har ikke tatt utrogestan, men flere andre typer. Ofte føles det bedre om du blir liggende 20 min etter du har satt tabl, da tørker jeg vare etterpå bort alt som renner ut.
Dame1989 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2021 Neutral90 skrev (57 minutter siden): Har ikke tatt utrogestan, men flere andre typer. Ofte føles det bedre om du blir liggende 20 min etter du har satt tabl, da tørker jeg vare etterpå bort alt som renner ut. Jeg har brukt Crinone før, men legen sa jeg kunne prøve Utrogestan nå. Litt vanskelig å få tid til å ligge 20 min på morningen når man allerede må stå opp 05.45 🙈 På kvelden går det jo grei Får satse på at noe trekker seg inn i slimhinnen. Skulle fult med en sånn greie for å dytte kapselen lengre inn 🙈
AnOnym125637 Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Dame1989 skrev (På 23.1.2021 den 19.56): Ingen som har brukt det før? Tok første vaginalkapsel i morges, men følte alt datt ut neste gang jeg gikk på wc. Har lagt meg litt når jeg har satt inn. Hadde en uåpnet pakke m Canesten som inneholder en applikator. Den er perfekt til jobben 😅 Da vet j at kapselen kommer langt nok inn i alle fall. Synes ikke det er så mye søl. Bruker bare truseinnlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå