Gå til innhold

Erfaring med "Å lykkes med" bøkene i historie og norsk for vgs pensum (privatist)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg skal ta opp historie og norsk som privatist. Har dere erfaring med bøkene "Å lykkes med"? De virker bra, og jeg lurer på om det  holder for å få 6ere? Er det andre bøker dere anbefaler? Eller nettsider? Er også innom www.mennesket.net for historiefaget. Jeg mener jeg har bra studieteknikk, er små usikker, følger ikke undervisning. Tar i mot all tips. 

Har dere erfaring eller tanker dere vil dele med oss som er privatister? :) 

Anonymkode: 7135d...cbd

Videoannonse
Annonse
Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei :) 

Jeg skal ta opp historie og norsk som privatist. Har dere erfaring med bøkene "Å lykkes med"? De virker bra, og jeg lurer på om det  holder for å få 6ere? Er det andre bøker dere anbefaler? Eller nettsider? Er også innom www.mennesket.net for historiefaget. Jeg mener jeg har bra studieteknikk, er små usikker, følger ikke undervisning. Tar i mot all tips. 

Har dere erfaring eller tanker dere vil dele med oss som er privatister? :) 

Jeg brukte bare alle tiders historie når jeg tok historie, har inntrykk av at å lykkes med er bedre egnet som en tilleggsressurs, da de i større grad fokuserer på de større linjene og ikke dekker læreplanen fullstendig. Det avhenger selvfølgelig hvor du tar eksamen, men jeg fikk ganske detaljerte spørsmål om Norge under andre verdenskrig hvor mye av det ikke var nevnt i portal eller å lykkes med. 

Skrevet
Kastanjefrø skrev (3 timer siden):

Jeg brukte bare alle tiders historie når jeg tok historie, har inntrykk av at å lykkes med er bedre egnet som en tilleggsressurs, da de i større grad fokuserer på de større linjene og ikke dekker læreplanen fullstendig. Det avhenger selvfølgelig hvor du tar eksamen, men jeg fikk ganske detaljerte spørsmål om Norge under andre verdenskrig hvor mye av det ikke var nevnt i portal eller å lykkes med. 

skjønner, tusen takk for svar!

Skrevet

Elsket de bøkene når jeg tog fagene. Anbefales 

Anonymkode: 5cae0...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...