AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hei Jeg skal ta opp historie og norsk som privatist. Har dere erfaring med bøkene "Å lykkes med"? De virker bra, og jeg lurer på om det holder for å få 6ere? Er det andre bøker dere anbefaler? Eller nettsider? Er også innom www.mennesket.net for historiefaget. Jeg mener jeg har bra studieteknikk, er små usikker, følger ikke undervisning. Tar i mot all tips. Har dere erfaring eller tanker dere vil dele med oss som er privatister? Anonymkode: 7135d...cbd
Gjest Kastanjefrø Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg skal ta opp historie og norsk som privatist. Har dere erfaring med bøkene "Å lykkes med"? De virker bra, og jeg lurer på om det holder for å få 6ere? Er det andre bøker dere anbefaler? Eller nettsider? Er også innom www.mennesket.net for historiefaget. Jeg mener jeg har bra studieteknikk, er små usikker, følger ikke undervisning. Tar i mot all tips. Har dere erfaring eller tanker dere vil dele med oss som er privatister? Anonymkode: 7135d...cbd Jeg brukte bare alle tiders historie når jeg tok historie, har inntrykk av at å lykkes med er bedre egnet som en tilleggsressurs, da de i større grad fokuserer på de større linjene og ikke dekker læreplanen fullstendig. Det avhenger selvfølgelig hvor du tar eksamen, men jeg fikk ganske detaljerte spørsmål om Norge under andre verdenskrig hvor mye av det ikke var nevnt i portal eller å lykkes med.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Kastanjefrø skrev (3 timer siden): Jeg brukte bare alle tiders historie når jeg tok historie, har inntrykk av at å lykkes med er bedre egnet som en tilleggsressurs, da de i større grad fokuserer på de større linjene og ikke dekker læreplanen fullstendig. Det avhenger selvfølgelig hvor du tar eksamen, men jeg fikk ganske detaljerte spørsmål om Norge under andre verdenskrig hvor mye av det ikke var nevnt i portal eller å lykkes med. skjønner, tusen takk for svar! Anonymkode: 7135d...cbd
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Elsket de bøkene når jeg tog fagene. Anbefales Anonymkode: 5cae0...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå