Gå til innhold

Venn som sier hun ikke har tid, men tid til alle andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som sier hun vil møtes, ha kontakt. Det går ofte 2-3 måneder før vi møtes, en sjelden gang går det maks en måned. 

Alltid en unnskyldning. Vondt her, og skal ditt eller datt. Slappe av. Men likevel så ser jeg hun gjør ting med andre? Prioriterer alltid andre før meg. 

Synes bare det blir for dumt når hun kommer med unnskyldninger men likevel så snappet hun om at hun stadig er ute på et eller annet. 

Anonymkode: e4aa4...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ofte med unnskyldninger som: jeg har migrene, må slappe av. Et par timer senere er hun gjerne på besøk.

Skal ha kvalitetstid med mannen, et par timer senere er hun et annet sted. 

Jeg føler det bare er ord, og ikke handling på at hun vil ha kontakt. 

Hva tenker dere? Bli mer kostbar selv å finne andre? 

Skrevet

Høres ut som unnskyldninger for å ikke møte deg. 

Anonymkode: 022b0...b91

• Liker 6
Skrevet

Kan være et par ting

1. Hun har depresjon og prøver og åpne seg til deg men klarer det ikke
2. Hun bare bruker deg
3. Hun er usikker

• Liker 1
Skrevet

Du er nok ikke en av de nærmeste dessverre. Så virker som om hun syntes det er greit å møtes sjeldnere. 

• Liker 8
Skrevet

Hun fader deg ut. Du er ikke lenger den hun ønsker å bruke mye tid med. 

Anonymkode: 5252b...594

• Liker 3
Skrevet

Jaja, det er de samme folka som "glemmer" å svare på meldingen din (gårsdagens tråd)....

Anonymkode: 7cfa8...d16

Skrevet

Kjære deg!
Jeg har det på samme måte med den venninnen som jeg er aller mest glad i. Blir bortprioritert og hun har aldri tid til å treffe meg, altså at bare vi to finner på noe. Dette er veldig sårt for meg, men det var mye verre før. Det har vært sånn i minst et tiår. Nå har jeg begynt å finne mine egne veier, og jeg har faktisk mange andre venner som prioriterer meg. Det er bedre for min selvrespekt å være med de som prioriterer meg like mye som jeg prioriterer dem.

Ikke bruk tid på de som ikke bruker tid på deg. Skulle ønske jeg hadde innsett det tidligere. Men NÅ er det bedre tider. Man lærer så lenge man lever.

Anonymkode: e635e...e2c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jaja, det er de samme folka som "glemmer" å svare på meldingen din (gårsdagens tråd)....

Forstår ikke hva du mener? 

Har ikke laget en eneste tråd om dette tidligere :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts

Skrevet

Kjære deg!
Jeg har det på samme måte med den venninnen som jeg er aller mest glad i. Blir bortprioritert og hun har aldri tid til å treffe meg, altså at bare vi to finner på noe. Dette er veldig sårt for meg, men det var mye verre før. Det har vært sånn i minst et tiår. Nå har jeg begynt å finne mine egne veier, og jeg har faktisk mange andre venner som prioriterer meg. Det er bedre for min selvrespekt å være med de som prioriterer meg like mye som jeg prioriterer dem.

Ikke bruk tid på de som ikke bruker tid på deg. Skulle ønske jeg hadde innsett det tidligere. Men NÅ er det bedre tider. Man lærer så lenge man lever.

Anonymkode: e635e...e2c

Åå kjære deg så dumt! Føler med deg. Ja, du har et godt poeng der. Nytter liksom ikke å mase heller, da det alltids er unnskyldninger for alt. Blir bare verre, og da trekker hun seg enna mer unna. 

Skal prøve å gjøre noe selv, som deg. Prioritere mennesker som faktisk vil ha kontakt.  Det er lett å merke løgner. 

God helg ønsker jeg deg :)

Skrevet

Ikke du :) Det var en tråd om "venner" som alltid er opptatt for deg eller "glemmer" å svare på meldingen.  

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha kontakt med en som ikke vil ha kontakt med deg. Hadde sluttet å ts initiativ overfor henne og sett om hun gjør det selv.

Anonymkode: 48f35...242

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha kontakt med en som ikke vil ha kontakt med deg. Hadde sluttet å ts initiativ overfor henne og sett om hun gjør det selv.

Anonymkode: 48f35...242

Akkurat. Jeg hadde ei sånn "venninne" før. 

Jeg sluttet å ta initiativ og gjett hva...Har ikke hørt noe fra henne siden september. 

• Liker 3
Skrevet

Har hatt slike venner før, og de pleier jeg å kutte ut dersom de alltid har unnskyldninger. Slike venner er ikke ekte venner.

Søk heller venner som faktisk sier ja, og som faktisk er interessert og har lyst til å treffe deg :)

Denne venninnen ville jeg droppet først som sist. Hun er desktruktiv og vil bare bryte deg ned.

Anonymkode: c8ba5...bd4

Skrevet

Har to slike jeg, dem kan aldri når jeg spør. Men ser at dem treffes andre rett etterpå (eller hverandre). Jeg har brukt høsten på dette og har først forstått dette nå. Siste gang jeg tar kontakt. Ingen innbydelser fra min side lengre. 

Anonymkode: 6da3f...1e1

Skrevet

Dere er ikke så nære som du tror. 

Anonymkode: 601ce...dbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en venninne som sier hun vil møtes, ha kontakt. Det går ofte 2-3 måneder før vi møtes, en sjelden gang går det maks en måned. 

Alltid en unnskyldning. Vondt her, og skal ditt eller datt. Slappe av. Men likevel så ser jeg hun gjør ting med andre? Prioriterer alltid andre før meg. 

Synes bare det blir for dumt når hun kommer med unnskyldninger men likevel så snappet hun om at hun stadig er ute på et eller annet. 

Hun vil ikke ha kontakt med deg. Har selv en sånn bekjent, som maser om å møtes, men jeg vil ikke ha noe med han å gjøre. Men det kan jeg jo ikke si. Så da sier jeg heller bare at jeg ikke har tid.

Anonymkode: 86fc1...d24

Skrevet

Jeg hadde og ei sånn venninne..

H a d d  e .

Anonymkode: 854d3...b76

Skrevet

Slike folk har jeg droppet, var en del av en gjeng før, men de fleste der holder kontakten kun fordi de ikke har noen andre. Noen av de klager på at de andre er kjipe etc, men den er faktisk selv en del av problemet som ikke inkluderer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...