Gjest uri Skrevet 14. august 2005 #1 Del Skrevet 14. august 2005 Skal i to barnedåper denne mnd. En neste helg, og en helga etter det.. Har tenkt å lage kort selv, og vil ha et fint dikt skrevet i kortet. Men jeg er ikke noe flink til sånnt, så lurer derfor på om der er noen som har et par fine liggende på lur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 15. august 2005 #2 Del Skrevet 15. august 2005 sist vi var dåp skrev jeg ned teksten til dde`s steg... ellers så finner du kansje noe her: dikt om barn fine dikt eller hva med dette?? "Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp. Du er et nydelig lite smykke. Med dåpsdagen hjertelig tillykke." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. august 2005 #3 Del Skrevet 15. august 2005 Kjempe flott.. Her skal jeg nok klare å finne noen fine ord! Tuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #4 Del Skrevet 16. august 2005 Mauren. Av Inger Hagerup. Kjempesøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå