AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Sitter å venter på at kjæresten min skal ringe meg opp etter at han er ferdig med et ærend. Ikke sett hverandre på en uke, og kun noen få meldinger. Jobber nå med å ikke krisemaksimere tankene mine, vet han er opptatt med jobb osv. Sitter her kvalm og er redd han skal dumpe meg. Mest fordi han har tatt så liten kontakt. Nå har jeg bestemt meg for å ta det med ro og håpe han har superlyst til å se meg i helgen når han ringer meg snart. Ønsk meg lykke til❤️ Anonymkode: ba551...866 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Min erfaring er at noen bare er sånn. Ikke har behov for så mye kontakt. Men at interessen allikevel er stor, og det er veldig fint når man er sammen. Jeg dater en slik nå. Tok litt tid å venne seg til det, men har faktisk begynt å like det. Når vi først snakkes så har vi faktisk noe å snakke om som vi ikke allerede vet😂 Håper du får en fin helg med kjæresten din 🥰 Anonymkode: 6db6a...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at noen bare er sånn. Ikke har behov for så mye kontakt. Men at interessen allikevel er stor, og det er veldig fint når man er sammen. Jeg dater en slik nå. Tok litt tid å venne seg til det, men har faktisk begynt å like det. Når vi først snakkes så har vi faktisk noe å snakke om som vi ikke allerede vet😂 Håper du får en fin helg med kjæresten din 🥰 Anonymkode: 6db6a...4ba Takk for svar. Ja, vi er jo forskjellige. Min kjæreste har vært så lenge singel at selv det blir en (u)vane. Han ringte meg opp igjen og nå er jeg på vei til han. Det får vi. God helg🥰 Anonymkode: ba551...866 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at noen bare er sånn. Ikke har behov for så mye kontakt. Men at interessen allikevel er stor, og det er veldig fint når man er sammen. Jeg dater en slik nå. Tok litt tid å venne seg til det, men har faktisk begynt å like det. Når vi først snakkes så har vi faktisk noe å snakke om som vi ikke allerede vet😂 Håper du får en fin helg med kjæresten din 🥰 Anonymkode: 6db6a...4ba Tviler sterkt på "stor interesse" når man ringer én gang i uka. Anonymkode: 9c1d1...d7b 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Kjenn så bra du har det nå, og så tenker du den vonde følelsen du hadde i mange timer fordi du var redd for noe som ikke skjedde. Helt bortkastede timer, ikke sant? Ofte tror vi det verste, og det ødelegger for oss selv! Tenk også hvor ofte han kontakter deg ellers. Om han kontakter deg 8 ganger daglig, og plutselig siste to ukene så hører du fra han maks 2 ganger til sammen. DA er det grunn til bekymring. Når slike tanker kommer. Bare avvis de. Ta en pustepause, så den rasjonelle hjernedelen kan overta etter at alarmdelen av hjernen har tatt seg til rette uten grunn Se en film, få tankene over på noe annet. Anonymkode: a49d4...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå