Gå til innhold

Når bestillingen ikke dukker opp til avtalt leveringstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere tenker at dette er holdbart. Hva kan/bør jeg eventuelt gjøre/si til dem? 

23 november bestilte jeg forskjellige produkter fra Elkjøp (Black Week - tilbud) og fikk leveringsdato 15 januar. Fikk SMS noen uker før at det ene produktet er forsinket, med ny leveringstid 2 februar, resten skulle komme som avtalt. Forrige fredag skulle altså første levering komme. Det gjorde den ikke. Jeg har vært i kontakt med Elkjøp flere ganger i ettertid og intern sak er åpnet. De visste først ikke hvorfor leveringen ikke var ankommet, men kunne senere fortelle at det kunne se ut som at varene ikke var kommet til transporten. De lovet at de skulle snarlig ta kontakt, de var på saken. Nå er det gått en uke og jeg har ikke hørt noe nytt om sendingen, unntatt at jeg mottok SMS igjen fra dem i går angående produktet som var forsinket og skulle komme 2 februar. Dette produktet er ytterligere forsinket til 4 februar. Det er nå greit nok, men bestillingen som skulle ankommet 15 januar og uten beskjed om utsettelse, irriterer meg grenseløst!😡🤬

Anonymkode: 46761...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt sikkert en konsekvens av corona-situasjonen. Store forsinkelser oppstår i de fleste bransjer for tiden, så her er det nok ikke så mye du får gjort annet enn å smøre deg med tålmodighet.

Anonymkode: 2d1c0...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...