AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Og dere hadde vært omtrent like langt på vei. Mannen angret svært mye og har aldri vært utro utenom den ene gangen som førte til graviditet. Hva hadde du valgt å gjøre? Anonymkode: 996b6...6dc
Populært innlegg Nuith Skrevet 22. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 22. januar 2021 Abort hvis jeg kunne, alenemor hvis ikke. 97
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Hadde tatt abort dersom det var mulig (og selvsagt også gått fra han). Hvis ikke hadde jeg gått fra han uansett. Anonymkode: bfa8d...07e 27
~white lady~ Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og dere hadde vært omtrent like langt på vei. Mannen angret svært mye og har aldri vært utro utenom den ene gangen som førte til graviditet. Hva hadde du valgt å gjøre? Anonymkode: 996b6...6dc Gått i fra ham. Vurdert abort hvis det var innenfor abortgrensa. 39
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 Gått fra han og vurdert abort. Ons er en ting, men når det fører til graviditet så er det kroken på døra. Anonymkode: 85a85...d40 21
Vampira Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Jeg ser ikke helt at det skulle være mulig å reparere. 29
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 Gått fra han og tatt abort om ikke. Alenemor og ville gitt han 0 samvær. Anonymkode: d468e...dd7 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #9 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gått fra han og tatt abort om ikke. Alenemor og ville gitt han 0 samvær. Anonymkode: d468e...dd7 Du kan vel strengt talt ikke gi han 0 samvær? Jeg hadde tatt abort, om jeg så måtte reise til England for å få gjort det sent. Anonymkode: dc80c...05c 31
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. januar 2021 #10 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen angret svært mye og har aldri vært utro utenom den ene gangen som førte til graviditet. Hva hadde du valgt å gjøre? Abort om mulig og ikke trodd en dritt på at det var "den ene gangen"!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #11 Skrevet 22. januar 2021 Beholdt og gått fra. Hva sier han selv om dette? Hvordan skal han organisere det med disse 2 babyene tenkte han? Anonymkode: 04c2a...f87 15
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #12 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og dere hadde vært omtrent like langt på vei. Mannen angret svært mye og har aldri vært utro utenom den ene gangen som førte til graviditet. Hva hadde du valgt å gjøre? Anonymkode: 996b6...6dc Da hadde jeg sagt offentlig at han ikke var faren til babyen, flyttet fra han og gjort det klinkeklart for han at han holder hodet lavt og bekrefter at han ikke er pappaen dersom han ikke vil ha livet og ryktet ødelagt, og så kuttet all kontakt og fortalt baby at hen var et resultat av sæddonasjon. Det med «mann» ser jeg bort fra. Jeg ville aldri vært dum nok til å gifte meg. Anonymkode: a8f0c...6e6 9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #13 Skrevet 22. januar 2021 Fortalte han om utroskapen i det han kom hjem, eller etter at hun fikk pos test? jeg hadde aldri fjernet mitt barn fordi han er en dritt mot meg. Han kan likevel bli en god far for det. Beholdt og prøvd å fått til ag jeg har hovedomsorgen, han annenhver helg pluss en dag, velsignede om at han i verste fall kan få 50/50. Ville likevel ikke fjernet mitt barn som jeg hadde gledet meg til å få Anonymkode: a1e7e...818 14
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #14 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg sagt offentlig at han ikke var faren til babyen, flyttet fra han og gjort det klinkeklart for han at han holder hodet lavt og bekrefter at han ikke er pappaen dersom han ikke vil ha livet og ryktet ødelagt, og så kuttet all kontakt og fortalt baby at hen var et resultat av sæddonasjon. Det med «mann» ser jeg bort fra. Jeg ville aldri vært dum nok til å gifte meg. Anonymkode: a8f0c...6e6 Barnet hans er vel viktigere enn «ryktet hans». Du kunne nok ikke gjort alt dette hvis han hadde ønsket samvær med barnet sitt ned. Og du er jo verre enn han, han er utro mot deg, mens du ville løyet for barnet resten av livet? Skjerp deg Anonymkode: a1e7e...818 23
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #15 Skrevet 22. januar 2021 Dette skjedde med en som var på inngift side av familien. Pause i forholdet, han hadde sin pauseunderholdning før han fant tilbake til samboeren. Etter det ble samboer raskt gravid og ett godt stykke ut i svangerskapet ringte hun som han hadde hatt seg med. To jenter gravide med en måneds mellomrom, begge for langt på vei til at abort var aktuelt. De er fortsatt samboere og har det andre barnet på samvær. Anonymkode: 0ec54...077 11
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #16 Skrevet 22. januar 2021 Jeg er lei for å si det ts, men dette er ikke engangstilfelle. Min eks ga meg klamydia. Han mente han hadde blitt smittet ved et ons. Han angrer seg sårt. Han gråt hver kveld og tvingte meg med i terapi. Det kom frem ved senere anledning at han hadde vært borti halve byen🙃 Han valgte selv å komme inni denne jenta... Gjør det selv en tjeneste ved å gå Anonymkode: ca80b...85f 21
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #17 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette skjedde med en som var på inngift side av familien. Pause i forholdet, han hadde sin pauseunderholdning før han fant tilbake til samboeren. Etter det ble samboer raskt gravid og ett godt stykke ut i svangerskapet ringte hun som han hadde hatt seg med. To jenter gravide med en måneds mellomrom, begge for langt på vei til at abort var aktuelt. De er fortsatt samboere og har det andre barnet på samvær. Anonymkode: 0ec54...077 Altså, pause i forholdet, det betyr ikke nødvendigvis at han var utro da. så flott ar de fant ut av ting. Til syvende og sist så blir det slik resten av samfunnet lever med mine, dine etc Anonymkode: a1e7e...818 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #18 Skrevet 22. januar 2021 Hadde gått tvert. Barnet hadde jeg selvsagt beholdt, hadde ikke fjernet et ønsket foster kun fordi faren er en dritt. Å bli hadde jo bare blitt surr. Ikke hadde jeg ønsket å være sammen med en far som ikke tar ansvar for barna sine, og at far skal reise bort for å ha samvær med baby nr. 2 mens jeg sitter hjemme med baby nr. 1 og sårt behøver avlastning hadde jeg ikke tatt godt i mot. Og som sagt så hadde jeg aldri villet være sammen med en mann som ikke ønsker å ivareta de barna han har. Da hadde jeg heller innstilt meg på å bli alenemor, og krysset fingrene for at familien ville ha hjulpet meg så godt de kan slik at jeg fikk tatt en dusj og en hvil i den mest hektiske babyperioden. Evt. hadde jeg gjort det mens far hadde vært på besøk for å ha samvær. Anonymkode: 7dd35...cf8 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #19 Skrevet 22. januar 2021 Han har selvfølgelig ikke bare hatt et ons. Så naiv er du ikke Anonymkode: 7fecc...f6d 16
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #20 Skrevet 22. januar 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Da hadde jeg sagt offentlig at han ikke var faren til babyen, flyttet fra han og gjort det klinkeklart for han at han holder hodet lavt og bekrefter at han ikke er pappaen dersom han ikke vil ha livet og ryktet ødelagt, og så kuttet all kontakt og fortalt baby at hen var et resultat av sæddonasjon. Det med «mann» ser jeg bort fra. Jeg ville aldri vært dum nok til å gifte meg. Anonymkode: a8f0c...6e6 Det var da voldsomt... Anonymkode: 64469...eeb 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå