AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Jeg var på jobbintervju på tirsdag, og på slutten av intervjuet sa de at de ville ta en rask avgjørelse. De har ennå ikke sjekket referansene mine. Jobber selv i en stilling hvor jeg ansetter, og pleier å sjekke referanser dagen etter. Lurer på om dette er et dårlig tegn? Noen som har erfaringer? Anonymkode: e3175...983
Snurrepurre Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Umulig å si hva «rask avgjørelse» er. Jeg jobber statlig og vi må sjekke referanse på alle som er innstilt til stillingen.. (har risikert å ta til takke med nummer 7-8 på lista) har du 10 innstilte og 3-4 referanser hver så blir det noen telefoner ved siden av vanlige arbeidsoppgaver. Tar fort ei uke her om jeg tar alle alene 😬 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Min erfaring er nok ganske dårlig. De gangene de har sagt det og jeg ikke har hørt noe innen fristen så har jeg ikke fått jobben. Men man vet jo aldri. Lykke til 😊 Anonymkode: 5c886...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Kan ta lang tid hos oss også. Nå sjefen min er i ansettelsesprosesser står det gjerne referansesamtaler i kalenderen spredt over en hel uke. I tillegg til møter med HR, ansettelsesrådet osv. Anonymkode: 17abf...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå