AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hvordan er disse? Er det dobbeltseng, eller 2 sånne standard sykesenger? Hva med TV, og bad? Eller må man ut av rommet for bruk av toalett og dusj? Anonymkode: 5f4ac...d02
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Jeg mener det var to standard sykehussenger, dusj og toalett utenfor rommet. Også husker jeg faktisk ikke om det var TV der, jeg lurer på om det ikke var det, siden jeg så på pad. (Dette var i 2015) Anonymkode: fe06f...8fe
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener det var to standard sykehussenger, dusj og toalett utenfor rommet. Også husker jeg faktisk ikke om det var TV der, jeg lurer på om det ikke var det, siden jeg så på pad. (Dette var i 2015) Anonymkode: fe06f...8fe Takk for svar, greit å vite Anonymkode: 5f4ac...d02
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 2018 og 2020 To enkeltsanger vi slo sammen (baby spv mellom oss, fikk beskjed av barnepleierene om å gjøre det slik. 2018: hadde familie rom i samme gang som fødestuene der delte vi bad med naborommet hvor det var to damer som delte rom 2020: hadde familierom i barsel avdelingen (der kantina og vektrommet til barsel er) da var det også bad vi delte med naborommet. Var veldig fult disse dagene i februar. Så fikk bare ha rommet som familierom 1 eller 2 netter. Den 3 natten var det en dame som kom og sov og mannen måtte dra hjem. Men det var vi også forbredt på da vi fikk beskjed at set kunne være vi ikke fikk ha familie rom fordi det vsr så fult. ikke tv på rommet. Savnet ikke det da livet handlet om baby, amming, soving og spise... osv 🙈 veldig fornøyd med Drammen begge gangen, sånn sett litt synd jeg ikke skal ha flere barn 😂 Anonymkode: e9d64...697
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 Må legge til i 2018 lå vi jo på de rommene som er mer endel av fødeavdelingen (andre siden av heksene fra barsel) da var det bleier Og alt vi trengte på en tralle rett uten for rommet liten gang hvor man kan gå inn på badet eller til naborommet før man går ut i gangen. Veldig praktisk. i 2020 når vi hadde rom på selve barsel avdelingen så måtte vi skifte på stellerom. Også uproblematisk... men jeg personlig syntes det var digg å slippe å traske i gangene og måtte «kle» på meg hele tiden 🙈 Anonymkode: e9d64...697
tussi84 Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 Fødte på Drammen i oktober. Hadde familierom på barsel. 2 enkeltsenger, ingen tv på rommet. Delte dusj og toalett med nabo rommet. Var 2 dører i gangen utenfor rommet. Et til dusjen, og den andre til toalettet.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Takk skal dere ha for svar, da er jeg bittelitt mer forberedt i hodet mitt 😃 Anonymkode: 5f4ac...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå