AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg er i dag tre dager på overtid, cd31. Syklusen, de siste fem månedene, har ligget stabilt på 27-28 dager. Dere som har testet sent positivt, hvor sent? Jeg får bare negative tester... Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer. Anonymkode: cf5d2...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Del Skrevet 22. januar 2021 Skulle fått mensen på en mandag, testet ikke positiv før Torsdag, da med en digital for å slippe å prøve å tyde noen linjer Anonymkode: d66fb...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skulle fått mensen på en mandag, testet ikke positiv før Torsdag, da med en digital for å slippe å prøve å tyde noen linjer Anonymkode: d66fb...463 Gratulerer så mye med positiv test! Da lever håpet litt til 😊 Jeg tenkte å ta en digital på mandag, hvis ikke tr dukker opp i løpet av helgen. Jeg hadde ikm på tirsdag ifølge meg selv og Premom, men på onsdag i følge Flo-appen. Testet du noe i mellom ikm og positiv digital? Anonymkode: cf5d2...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer så mye med positiv test! Da lever håpet litt til 😊 Jeg tenkte å ta en digital på mandag, hvis ikke tr dukker opp i løpet av helgen. Jeg hadde ikm på tirsdag ifølge meg selv og Premom, men på onsdag i følge Flo-appen. Testet du noe i mellom ikm og positiv digital? Anonymkode: cf5d2...1f8 Tusen takk! Masse lykke til!!! Ja, testet vell daglig med tidligtester fra ca 3 dager før IKM til jeg testet positiv med digital Anonymkode: d66fb...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg testet positivt 6+3, men jeg testet ikke før heller.. Anonymkode: 0ae3a...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Del Skrevet 22. januar 2021 Med fare for å ta vekk håpet så har jeg også helt stabile sykluser på 28 dager, men har 2 ganger ila prøveperiode på 1,5 år opplevd at mensen er 4 dager forsinket.... Så det kan skje selv om man er sta il til vanlig. Tester pleier vel å bli positive ved ikm. Anonymkode: eeb86...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Del Skrevet 22. januar 2021 Dette skjedde meg to ganger det året etter at jeg sluttet på p-piller. Mensen var en uke forsinket og jeg fikk negative tester. Jeg var ikke gravid noen av gangene. Det var ingen grunn til det. Jeg har hatt en regelmessig syklus både før og etter. Anonymkode: cb29b...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Del Skrevet 24. januar 2021 Hei, takk for svar. Fem dager på overtid, og ingen tegn til mensen. I dag skulle egentlig være siste dag med blødning, og ny pp kunne begynt imorgen. Må nok bare vente til jeg begynner å blød. Anonymkode: cf5d2...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg er i samme situasjon, skulle kommet på mandag. Men ingen tegn til den enda. Testet negativt senest på fredag. Frustrerende! Anonymkode: 26d68...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #10 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 15.13): Tusen takk! Masse lykke til!!! Ja, testet vell daglig med tidligtester fra ca 3 dager før IKM til jeg testet positiv med digital Anonymkode: d66fb...463 Gratulerer! Hvis det går greit at jeg spør; gikk denne graviditeten bra? Evt. hvor langt er du på vei nå? Jeg har stort sett veldig stabile sykluser, men har også opplevd flere ganger at syklus er lengre (opptil en uke), men da har jeg stort sett ikke klart å få positivt utslag på EL-tester, så det har mest sannsynlig vært en forskyvning der. Anonymkode: 8fff1...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå