Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

ME97 skrev (36 minutter siden):

Jeg og! Skal teste på ny senere idag. Er d slik at skyggestrekene er fargeløse ?

Så spennede, please oppdater her da 🤩

Ingen testguru som mange andre flinke damer her inne, men er vel slik ja. For meg ser den blå ut på bildet 🤔 😅 

Fikk denne selv i mai, mensen kom ca 1 uke etterpå/for sent, så om det kan ha vært kjemisk(?) eller skyggestrek vet jeg ikke. 

IMG_20210526_075720.thumb.jpg.0c68fab1b9811583398424e993bdfc49.jpg

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Marihøna* skrev (12 minutter siden):

Så spennede, please oppdater her da 🤩

Ingen testguru som mange andre flinke damer her inne, men er vel slik ja. For meg ser den blå ut på bildet 🤔 😅 

Fikk denne selv i mai, mensen kom ca 1 uke etterpå/for sent, så om det kan ha vært kjemisk(?) eller skyggestrek vet jeg ikke. 

IMG_20210526_075720.thumb.jpg.0c68fab1b9811583398424e993bdfc49.jpg

Hehe takk for svar. Er som deg ingen testeguru, så vanskelig å si🙈 Sist jeg tok en g-test er flere år siden, så det å tolke noe som ikke er helt blankt er jeg jammen ikke så vant med. 🥵 skal oppdatere her senere ja😍 Vurderer en CB digitalt kanskje. 10 dpo idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (5 minutter siden):

Hehe takk for svar. Er som deg ingen testeguru, så vanskelig å si🙈 Sist jeg tok en g-test er flere år siden, så det å tolke noe som ikke er helt blankt er jeg jammen ikke så vant med. 🥵 skal oppdatere her senere ja😍 Vurderer en CB digitalt kanskje. 10 dpo idag.

Som jeg skrev i sist innlegg, vanskelig å tolke de strekene.. Men har lest at strek er strek 🤷🏼‍♀️ Kreves vel mer hcg nivå for at CB digital skal slå ut? Tror jeg hadde prøvd med en annen test først og sett om den sto ut positiv 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (5 minutter siden):

Som jeg skrev i sist innlegg, vanskelig å tolke de strekene.. Men har lest at strek er strek 🤷🏼‍♀️ Kreves vel mer hcg nivå for at CB digital skal slå ut? Tror jeg hadde prøvd med en annen test først og sett om den sto ut positiv 🤷🏼‍♀️

Ja men den har vel steget endel på feks 20 timer ?🙈 Usikker. Tenkte litt på det selv også å ta en annen egentlig, venter noen fra babyplan; men usikker på om de kommer idag😬😬 Syns det hadde vært fint med et annet merke idag isåfall for å se om det slår ut der også.. eller så er det jo rfsu tidligtest, men den e vel kjent for skyggestreker😅

HVIS det har det sånn at jeg faktisk er gravid hadde det vært så koselig å overraske kjæresten med digital, han kommer hjem idag. Men igjen, ikke sikker det slår ut.. og de er ikke akkuratt billige heller.

Endret av ME97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å være negativ altså, men tenkte siden de koster litt så er det jo kjedelig å fyre av 🤷🏼‍♀️ 

Har brukt rfsu ett par ganger før når mensen har vært sen, og ikke fått skyggestrek utenom den på bildet, dersom det var skyggestrek da. 

Skjønner at du vil overraske mannen ❤️ Du kunne jo evt tissa i kopp også duppa en annen først, og om den slår ut positiv så duppe CB digital 🤷🏼‍♀️

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 time siden):

Var ikke meningen å være negativ altså, men tenkte siden de koster litt så er det jo kjedelig å fyre av 🤷🏼‍♀️ 

Har brukt rfsu ett par ganger før når mensen har vært sen, og ikke fått skyggestrek utenom den på bildet, dersom det var skyggestrek da. 

Skjønner at du vil overraske mannen ❤️ Du kunne jo evt tissa i kopp også duppa en annen først, og om den slår ut positiv så duppe CB digital 🤷🏼‍♀️

Ja men er egentlig enig, er jo veldig dyrt med CB digi. Kjøpt en 2pk nå for 279, men må si det frister syykt å fyre av en om noen timer. Ikke tisset eller drukket siden 7:30 tiden 😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (2 timer siden):

Spent på dine vegner! 

Kjøøør! 🤩🤩

Kan ikke tro det... bare gråter 😭😭❤️

image.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (46 minutter siden):

image.jpg

Så utrolig gøy! Gratulerer 🥳💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (47 minutter siden):

image.jpg

Gratulerer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (47 minutter siden):

image.jpg

Gratulerer  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere av dere andre som er ca. 10 DPO sjekket? Jeg har ikke turt enda 😅 vurderer å teste på torsdag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Osloborger88 skrev (3 minutter siden):

Har flere av dere andre som er ca. 10 DPO sjekket? Jeg har ikke turt enda 😅 vurderer å teste på torsdag.. 

Jeg har testet positivt 9 dpo alle gangen jeg har vært gravid, så bare å prøve 😄

Er selv bare 4 dpo i dag, så skal prøve å vente til over helgen :)

Anonymkode: 3dfa0...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ME97 skrev (2 timer siden):

image.jpg

Åååh! Fantastisk 🤩❤️ gratulerer 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (29 minutter siden):

Åååh! Fantastisk 🤩❤️ gratulerer 🎉

Takk!😍😍❤️ hadde aldri trodd det skulle klaffe i første PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ME97 skrev (1 time siden):

Takk!😍😍❤️ hadde aldri trodd det skulle klaffe i første PP

Så fantastisk at det klaffet så fort 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (7 timer siden):

Har planer om å teste på torsdag, da er jeg ca 10dpo. Evt fredag dersom testene ikke kommer imorgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO i dag og måtte selvfølgelig teste. Kan kanskje skimte noe hvis man lukker det ene øye, snur hodet rundt og legger godviljen til :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 minutter siden):

9 DPO i dag og måtte selvfølgelig teste. Kan kanskje skimte noe hvis man lukker det ene øye, snur hodet rundt og legger godviljen til :trist:

Hehe, så spennende! Bilde? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...