*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #821 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) ME97 skrev (36 minutter siden): Jeg og! Skal teste på ny senere idag. Er d slik at skyggestrekene er fargeløse ? Så spennede, please oppdater her da 🤩 Ingen testguru som mange andre flinke damer her inne, men er vel slik ja. For meg ser den blå ut på bildet 🤔 😅 Fikk denne selv i mai, mensen kom ca 1 uke etterpå/for sent, så om det kan ha vært kjemisk(?) eller skyggestrek vet jeg ikke. Endret 22. juni 2021 av *Marihøna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #822 Del Skrevet 22. juni 2021 *Marihøna* skrev (12 minutter siden): Så spennede, please oppdater her da 🤩 Ingen testguru som mange andre flinke damer her inne, men er vel slik ja. For meg ser den blå ut på bildet 🤔 😅 Fikk denne selv i mai, mensen kom ca 1 uke etterpå/for sent, så om det kan ha vært kjemisk(?) eller skyggestrek vet jeg ikke. Hehe takk for svar. Er som deg ingen testeguru, så vanskelig å si🙈 Sist jeg tok en g-test er flere år siden, så det å tolke noe som ikke er helt blankt er jeg jammen ikke så vant med. 🥵 skal oppdatere her senere ja😍 Vurderer en CB digitalt kanskje. 10 dpo idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #823 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (5 minutter siden): Hehe takk for svar. Er som deg ingen testeguru, så vanskelig å si🙈 Sist jeg tok en g-test er flere år siden, så det å tolke noe som ikke er helt blankt er jeg jammen ikke så vant med. 🥵 skal oppdatere her senere ja😍 Vurderer en CB digitalt kanskje. 10 dpo idag. Som jeg skrev i sist innlegg, vanskelig å tolke de strekene.. Men har lest at strek er strek 🤷🏼♀️ Kreves vel mer hcg nivå for at CB digital skal slå ut? Tror jeg hadde prøvd med en annen test først og sett om den sto ut positiv 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #824 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) *Marihøna* skrev (5 minutter siden): Som jeg skrev i sist innlegg, vanskelig å tolke de strekene.. Men har lest at strek er strek 🤷🏼♀️ Kreves vel mer hcg nivå for at CB digital skal slå ut? Tror jeg hadde prøvd med en annen test først og sett om den sto ut positiv 🤷🏼♀️ Ja men den har vel steget endel på feks 20 timer ?🙈 Usikker. Tenkte litt på det selv også å ta en annen egentlig, venter noen fra babyplan; men usikker på om de kommer idag😬😬 Syns det hadde vært fint med et annet merke idag isåfall for å se om det slår ut der også.. eller så er det jo rfsu tidligtest, men den e vel kjent for skyggestreker😅 HVIS det har det sånn at jeg faktisk er gravid hadde det vært så koselig å overraske kjæresten med digital, han kommer hjem idag. Men igjen, ikke sikker det slår ut.. og de er ikke akkuratt billige heller. Endret 22. juni 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #825 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) Var ikke meningen å være negativ altså, men tenkte siden de koster litt så er det jo kjedelig å fyre av 🤷🏼♀️ Har brukt rfsu ett par ganger før når mensen har vært sen, og ikke fått skyggestrek utenom den på bildet, dersom det var skyggestrek da. Skjønner at du vil overraske mannen ❤️ Du kunne jo evt tissa i kopp også duppa en annen først, og om den slår ut positiv så duppe CB digital 🤷🏼♀️ Endret 22. juni 2021 av *Marihøna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #826 Del Skrevet 22. juni 2021 *Marihøna* skrev (1 time siden): Var ikke meningen å være negativ altså, men tenkte siden de koster litt så er det jo kjedelig å fyre av 🤷🏼♀️ Har brukt rfsu ett par ganger før når mensen har vært sen, og ikke fått skyggestrek utenom den på bildet, dersom det var skyggestrek da. Skjønner at du vil overraske mannen ❤️ Du kunne jo evt tissa i kopp også duppa en annen først, og om den slår ut positiv så duppe CB digital 🤷🏼♀️ Ja men er egentlig enig, er jo veldig dyrt med CB digi. Kjøpt en 2pk nå for 279, men må si det frister syykt å fyre av en om noen timer. Ikke tisset eller drukket siden 7:30 tiden 😬😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #827 Del Skrevet 22. juni 2021 Spent på dine vegner! Kjøøør! 🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #828 Del Skrevet 22. juni 2021 *Marihøna* skrev (2 timer siden): Spent på dine vegner! Kjøøør! 🤩🤩 Kan ikke tro det... bare gråter 😭😭❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 22. juni 2021 #829 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (46 minutter siden): Kan ikke tro det... bare gråter 😭😭❤️ Så utrolig gøy! Gratulerer 🥳💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 22. juni 2021 #830 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (47 minutter siden): Kan ikke tro det... bare gråter 😭😭❤️ Gratulerer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. juni 2021 #831 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (47 minutter siden): Kan ikke tro det... bare gråter 😭😭❤️ Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 22. juni 2021 #832 Del Skrevet 22. juni 2021 Har flere av dere andre som er ca. 10 DPO sjekket? Jeg har ikke turt enda 😅 vurderer å teste på torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #833 Del Skrevet 22. juni 2021 Osloborger88 skrev (3 minutter siden): Har flere av dere andre som er ca. 10 DPO sjekket? Jeg har ikke turt enda 😅 vurderer å teste på torsdag.. Jeg har testet positivt 9 dpo alle gangen jeg har vært gravid, så bare å prøve 😄 Er selv bare 4 dpo i dag, så skal prøve å vente til over helgen Anonymkode: 3dfa0...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #834 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (2 timer siden): Kan ikke tro det... bare gråter 😭😭❤️ Åååh! Fantastisk 🤩❤️ gratulerer 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #835 Del Skrevet 22. juni 2021 *Marihøna* skrev (29 minutter siden): Åååh! Fantastisk 🤩❤️ gratulerer 🎉 Takk!😍😍❤️ hadde aldri trodd det skulle klaffe i første PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #836 Del Skrevet 22. juni 2021 Osloborger88 skrev (1 time siden): Så utrolig gøy! Gratulerer 🥳💕 Taakk alle😍😍❤️ Veldig stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #837 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (1 time siden): Takk!😍😍❤️ hadde aldri trodd det skulle klaffe i første PP Så fantastisk at det klaffet så fort 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #838 Del Skrevet 22. juni 2021 Osloborger88 skrev (7 timer siden): Har flere av dere andre som er ca. 10 DPO sjekket? Jeg har ikke turt enda 😅 vurderer å teste på torsdag.. Har planer om å teste på torsdag, da er jeg ca 10dpo. Evt fredag dersom testene ikke kommer imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. juni 2021 #839 Del Skrevet 23. juni 2021 9 DPO i dag og måtte selvfølgelig teste. Kan kanskje skimte noe hvis man lukker det ene øye, snur hodet rundt og legger godviljen til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 23. juni 2021 #840 Del Skrevet 23. juni 2021 Fame skrev (3 minutter siden): 9 DPO i dag og måtte selvfølgelig teste. Kan kanskje skimte noe hvis man lukker det ene øye, snur hodet rundt og legger godviljen til Hehe, så spennende! Bilde? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå