AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #801 Del Skrevet 20. juni 2021 Når er det tidligste man kan få utslag på graviditetstest etter eggløsning? Anonymkode: b6daf...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #802 Del Skrevet 20. juni 2021 Andre som har mye og tyntflytende utflod etter EL? Graviditetstegn? Anonymkode: 58076...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juni 2021 #803 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Andre som har mye og tyntflytende utflod etter EL? Graviditetstegn? Anonymkode: 58076...c0e Det spørs hvor mange DPO du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #804 Del Skrevet 21. juni 2021 Fame skrev (1 time siden): Det spørs hvor mange DPO du er. Begynte 5 DPO. Nå er jeg 7 dpo og har det likt. Anonymkode: 58076...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juni 2021 #805 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Begynte 5 DPO. Nå er jeg 7 dpo og har det likt. Anonymkode: 58076...c0e Ville nok ikke sagt at det er noen tegn på graviditet, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 21. juni 2021 #806 Del Skrevet 21. juni 2021 Måtte jo selvfølgelig teste når jeg våknet i 4 tiden idag, meeen negativ 🤦♀️ er 9 dpo idag ca, så mulig for tidlig enda og, men man mister jo litt trua 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #807 Del Skrevet 21. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (9 minutter siden): Måtte jo selvfølgelig teste når jeg våknet i 4 tiden idag, meeen negativ 🤦♀️ er 9 dpo idag ca, så mulig for tidlig enda og, men man mister jo litt trua 😔 Jeg begynte ikke få antydning til strek før 12 dpo, så ikke mist troen helt enda🤞🏻😄 Tok en test 10dpo som var helt blenda, så mistet selv litt troen, men 12 dpo var det noe der🙊 Anonymkode: 3d268...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juni 2021 #808 Del Skrevet 21. juni 2021 7 DPO og har heldigvis ingen tidlig tester her. Like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 21. juni 2021 #809 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg begynte ikke få antydning til strek før 12 dpo, så ikke mist troen helt enda🤞🏻😄 Tok en test 10dpo som var helt blenda, så mistet selv litt troen, men 12 dpo var det noe der🙊 Anonymkode: 3d268...bf3 Takk for oppmuntring 😊 husker jo jeg testet sent positivt i de 2 andre svangerskapene og, men det blir litt glemt i prøvingen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 21. juni 2021 #810 Del Skrevet 21. juni 2021 Fame skrev (1 minutt siden): 7 DPO og har heldigvis ingen tidlig tester her. Like greit Lettere å holde seg unna testing når man ikke har noen i hus ja 😂 Jeg reiser bort ilag med ungene idag, skal besøke min min. Blir opphold i testingen for min del og da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juni 2021 #811 Del Skrevet 21. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (3 minutter siden): Lettere å holde seg unna testing når man ikke har noen i hus ja 😂 Jeg reiser bort ilag med ungene idag, skal besøke min min. Blir opphold i testingen for min del og da 😂 Veldig greit det og. Er jo bare bortkasta penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 21. juni 2021 #812 Del Skrevet 21. juni 2021 Fame skrev (6 minutter siden): Veldig greit det og. Er jo bare bortkasta penger Det har du rett i 😂 skammer meg nesten når jeg vet hvor masse jeg har brukt på tester siden januar 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juni 2021 #813 Del Skrevet 21. juni 2021 Fyfasan, ble helt ekstremt akutt kvalm i dag og orker ikke reise meg. Har også veldig ømme bryster. Det er trolig ingenting, men forbanna kjipt å ha det helt jævlig uten grunn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 21. juni 2021 #814 Del Skrevet 21. juni 2021 Fame skrev (1 minutt siden): Fyfasan, ble helt ekstremt akutt kvalm i dag og orker ikke reise meg. Har også veldig ømme bryster. Det er trolig ingenting, men forbanna kjipt å ha det helt jævlig uten grunn hvertfall Er jo lov å håpe litt da 😊 har dere prøvd lenge? Vet ikke hvordan du pleier å ha det i dpo land, men jeg føler meg iallefall annerledes denne gang. Og noen opplever jo kvalmen tidligere enn andre, så kanskje? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juni 2021 #815 Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) Kanskjekanskje skrev (3 minutter siden): Er jo lov å håpe litt da 😊 har dere prøvd lenge? Vet ikke hvordan du pleier å ha det i dpo land, men jeg føler meg iallefall annerledes denne gang. Og noen opplever jo kvalmen tidligere enn andre, så kanskje? 😊 Jeg er generelt ganske ofte kvalm gjennom hele syklusen så tenker ikke sånn veldig mye over det, men akkurat nå var jeg helt ekstremt sinnsykt kvalm Men er veldig forskjellig fra syklus til syklus. Noen ganger kjenner jeg ingenting, andre ganger er jeg øm i magen. Umulig å vite helt sikkert. Slitsomt med kvalme hvertfall Edit: dette er PP 5 for oss. Og dere da? Endret 21. juni 2021 av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 21. juni 2021 #816 Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) Kanskjekanskje skrev (3 timer siden): Måtte jo selvfølgelig teste når jeg våknet i 4 tiden idag, meeen negativ 🤦♀️ er 9 dpo idag ca, så mulig for tidlig enda og, men man mister jo litt trua 😔 Skjønner deg så godt! Røyk på samme «smell» sist pp (som endte med kjemisk). Legger ved bilde så du kan se hvor utrolig svak streken var 9 DPO. Jeg tenker at det er masse håp for deg enda 💕 Kjenner at jeg ikke orker bekymringen helt enda 😅 er også ca. 9 DPO i dag. Mye følelser rundt testingen nå.. Endret 21. juni 2021 av Osloborger88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 21. juni 2021 #817 Del Skrevet 21. juni 2021 Har lagt ut på tolkning tråden også men er så desp. Hva tror dere. 9 dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #818 Del Skrevet 21. juni 2021 ME97 skrev (23 minutter siden): Har lagt ut på tolkning tråden også men er så desp. Hva tror dere. 9 dpo? Den er kjent for å gi skygge. Prøv igjen om et par dager Anonymkode: 67d7d...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2021 #819 Del Skrevet 22. juni 2021 ME97 skrev (15 timer siden): Har lagt ut på tolkning tråden også men er så desp. Hva tror dere. 9 dpo? Krysser fingrene for babystrek og ikke skyggestrek🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. juni 2021 #820 Del Skrevet 22. juni 2021 *Marihøna* skrev (3 minutter siden): Krysser fingrene for babystrek og ikke skyggestrek🤞🏼 Jeg og! Skal teste på ny senere idag. Er d slik at skyggestrekene er fargeløse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå