Kanskjekanskje Skrevet 17. juni 2021 #761 Del Skrevet 17. juni 2021 Fame skrev (12 minutter siden): Jeg er i PP 5, og du får trøste deg med at det er fremdeles kort tid Er så mye som skal treffe på riktige plasser Det har du rett i 🙊 men man føler man har så dårlig tid på seg 😂 har lagt inn aksjer hver kveld nå siden mens slutt så et jo et håp 🙊🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #762 Del Skrevet 17. juni 2021 Slenger meg med her 😊 5 DPO i dag. Kjenner meg veldig igjen med all ventingen, og tenkte det kunne være fint å ha noen andre å «snakke» med i samme situasjon. Hadde MA i januar etter å ha blitt gravid i første pp. Begynte å prøve igjen forrige måned, som endte med en kjemisk graviditet. Håper veldig på at det skal sitte denne gangen 🤞🏻 I går kveld begynte jeg å blø i tannkjøttet da jeg pusset tenner. Det skjer aldri 😅 leste at det kan være tegn på graviditet, men etter så kort tid er det vel helt usannsynlig 😂 det er komisk hvor «gal» man blir når man håper veldig på å få en liten 👶🏻 Er usikker på om jeg skal vente til IKM eller teste tidligere denne gangen.. hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #763 Del Skrevet 17. juni 2021 Så etter at jeg hadde skrevet at dere hadde diskutert når dere skulle begynne å teste på forrige side, så dere skal slippe å svare igjen 😂 etter at jeg opplevde kjemisk forrige mnd har jeg tenkt mye på at det «advares» mot å teste tidlig , nettopp fordi mange ender ved tidlig abort rundt IKM. Har lest at det antas at 75% av alle befruktninger går til grunne (de fleste så tidlig før man rekker å få positiv test). Samtidig leser man at dersom man opplever flere aborter etter hverandre, bør man utredes. Kan ikke helt forstå at en kjemisk graviditet er mer «alvorlig» enn det å ikke ha blitt gravid i det hele tatt, da det ofte er snakk om at mange graviditeter har gått til grunne før man vet det. Med andre ord skjer det jo spontanaborter hele tiden.. hva er deres tanker rundt dette? Hvor mye skal man «legge i» en kjemisk abort? Forsøker å ikke bekymre meg for mye, men det er lettere sagt enn gjort 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 17. juni 2021 #764 Del Skrevet 17. juni 2021 4-5 dpo i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 17. juni 2021 #765 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg er 9 dpo i dag og klarte å ryke på en testesmell i dag. Ikke antydning til strek. Vet det er tidlig enda så har fortsatt et håp 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 17. juni 2021 #766 Del Skrevet 17. juni 2021 (endret) Osloborger88 skrev (4 timer siden): Slenger meg med her 😊 5 DPO i dag. Kjenner meg veldig igjen med all ventingen, og tenkte det kunne være fint å ha noen andre å «snakke» med i samme situasjon. Hadde MA i januar etter å ha blitt gravid i første pp. Begynte å prøve igjen forrige måned, som endte med en kjemisk graviditet. Håper veldig på at det skal sitte denne gangen 🤞🏻 I går kveld begynte jeg å blø i tannkjøttet da jeg pusset tenner. Det skjer aldri 😅 leste at det kan være tegn på graviditet, men etter så kort tid er det vel helt usannsynlig 😂 det er komisk hvor «gal» man blir når man håper veldig på å få en liten 👶🏻 Er usikker på om jeg skal vente til IKM eller teste tidligere denne gangen.. hva gjør dere? Er også 5 DPO. Spennende! 😄 Endret 17. juni 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #767 Del Skrevet 17. juni 2021 ME97 skrev (5 minutter siden): Er også 5 DPO. Spennende! 😄 Så gøy! Vi får holde hverandre oppdatert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 17. juni 2021 #768 Del Skrevet 17. juni 2021 (endret) Osloborger88 skrev (1 minutt siden): Så gøy! Vi får holde hverandre oppdatert 😊 Ja det må vi 😄 ! Endret 17. juni 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 17. juni 2021 #769 Del Skrevet 17. juni 2021 Så gøy det er flere som er 5dpo,kjenner jeg er så spent denne prøveperioden 🙊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 17. juni 2021 #770 Del Skrevet 17. juni 2021 Osloborger88 skrev (4 timer siden): 😊🤞🏻 I går kveld begynte jeg å blø i tannkjøttet da jeg pusset tenner. Det skjer aldri 😅 leste at det kan være tegn på graviditet, men etter så kort tid er det vel helt usannsynlig 😂 det er komisk hvor «gal» man blir når man håper veldig på å få en liten 👶🏻 Er usikker på om jeg skal vente til IKM eller teste tidligere denne gangen.. hva gjør dere? Så kjedelig å høre at du hadde en MA, men lover jo godt når det klaffa på 1pp da 🤷🏼♀️. Er ca 3 DPO ifølge womanlog/Flo og begynte også plutselig å blø under tannpuss igår 😅 gjorde det i starten med førstemann også, men ikke så tidlig! Er enig med deg, man kan jo bli passe koko av ventingen og tolking av eventuelle symptomer, og tar meg i å kjenne eeeekstra godt etter om det er noe nytt, men igjen, er jo bare 3 DPO 😂 mannen er heldig for han virker myyyye roligere 😅. Bestilte tidligtest idag, og tenker jeg tester neste torsdag, 10dpo. Aldri testa så tidlig da, men merkelig hvor utålmodig man blir så fort man er aktiv prøver 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #771 Del Skrevet 17. juni 2021 *Marihøna* skrev (1 time siden): Så kjedelig å høre at du hadde en MA, men lover jo godt når det klaffa på 1pp da 🤷🏼♀️. Er ca 3 DPO ifølge womanlog/Flo og begynte også plutselig å blø under tannpuss igår 😅 gjorde det i starten med førstemann også, men ikke så tidlig! Er enig med deg, man kan jo bli passe koko av ventingen og tolking av eventuelle symptomer, og tar meg i å kjenne eeeekstra godt etter om det er noe nytt, men igjen, er jo bare 3 DPO 😂 mannen er heldig for han virker myyyye roligere 😅. Bestilte tidligtest idag, og tenker jeg tester neste torsdag, 10dpo. Aldri testa så tidlig da, men merkelig hvor utålmodig man blir så fort man er aktiv prøver 🙃 Da får vi se om blødning under tannpuss noen få dager etter DPO gir utslag for oss 😂😂 jeg håper og tror også at det er et godt tegn at jeg og samboeren lett har blitt gravide, til tross for at det endte med MA. Takk for støttende ord! Prøver å se framover og se på det positivt 😊 har dere prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #772 Del Skrevet 17. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (1 time siden): Så gøy det er flere som er 5dpo,kjenner jeg er så spent denne prøveperioden 🙊🤞 Ja, ventetiden er uutholdelig 😅 samtidig som jeg kjenner at jeg er redd for å teste tidlig pga. den kjemiske forrige måned. Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre enda 🙈 kjenner jeg meg selv rett blir det for vanskelig å vente helt til IKM 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 17. juni 2021 #773 Del Skrevet 17. juni 2021 Osloborger88 skrev (55 minutter siden): Da får vi se om blødning under tannpuss noen få dager etter DPO gir utslag for oss 😂😂 jeg håper og tror også at det er et godt tegn at jeg og samboeren lett har blitt gravide, til tross for at det endte med MA. Takk for støttende ord! Prøver å se framover og se på det positivt 😊 har dere prøvd lenge? Hehe, ja vi får se!🤞🏼 Føler jeg må tisse mer også, men vet ikke om det bare er psykisk 😂 Nei, første prøveperiode for barn nr 2. Med første hadde vi ett noen runder med "halvveis" prøving, før vi la det på pause av diverse grunner, og brukte sikre/usikre dager og bomma litt. Veldig ønsket og velkommen da, og veldig greit vi slapp prøveperioder 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #774 Del Skrevet 17. juni 2021 *Marihøna* skrev (6 minutter siden): Hehe, ja vi får se!🤞🏼 Føler jeg må tisse mer også, men vet ikke om det bare er psykisk 😂 Nei, første prøveperiode for barn nr 2. Med første hadde vi ett noen runder med "halvveis" prøving, før vi la det på pause av diverse grunner, og brukte sikre/usikre dager og bomma litt. Veldig ønsket og velkommen da, og veldig greit vi slapp prøveperioder 🙈 Det skjønner jeg 😊 veldig hyggelig at dere fikk en liten! Det er ikke det mest romantiske med disse prøveperiodene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svibel1991 Skrevet 17. juni 2021 #775 Del Skrevet 17. juni 2021 2 dpo i dag, første prøveperiode😊 Utrolig spennende! Innbiller meg symptomer allerede, så dette kan jo bli noen slitsomme dager frem til ikm. Jeg hadde planlagt å ha et litt avslappende forhold til dette prosjektet nå i starten, men det gikk jo ikke akkurat helt etter planen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 17. juni 2021 #776 Del Skrevet 17. juni 2021 Svibel1991 skrev (34 minutter siden): 2 dpo i dag, første prøveperiode😊 Utrolig spennende! Innbiller meg symptomer allerede, så dette kan jo bli noen slitsomme dager frem til ikm. Jeg hadde planlagt å ha et litt avslappende forhold til dette prosjektet nå i starten, men det gikk jo ikke akkurat helt etter planen... Spennende! Det er enklere sagt enn gjort å være avslappet ja 😅 man skjønner det ikke før man er i den situasjonen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theya Skrevet 17. juni 2021 #777 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg er usikker på akkurat når jeg hadde EL, men tror jeg er 10 dpo i morgen. Vet det er tiiiidlig, men mååå teste.. første pp med ny mann har en datter på 5 fra før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 18. juni 2021 #778 Del Skrevet 18. juni 2021 Theya skrev (På 17.6.2021 den 23.18): Jeg er usikker på akkurat når jeg hadde EL, men tror jeg er 10 dpo i morgen. Vet det er tiiiidlig, men mååå teste.. første pp med ny mann har en datter på 5 fra før. Har du testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. juni 2021 #779 Del Skrevet 19. juni 2021 5 DPO i dag 🐌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 19. juni 2021 #780 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg fikk positiv test i dag! IKM på mandag. Dette er 3 prøveperiode, første pp endte i en spontanabort og andre i en missed abortion så nå må den sitte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå