AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #721 Del Skrevet 11. juni 2021 Love90 skrev (På 9.6.2021 den 19.32): Håper du er gravid denne syklusen 🤞🏻 her er jeg i pp 8 så føler veldig med deg.. ikke blitt gravid enda, tok 2 år sist på nr 1. hadde tenkt nr 2 skulle gå kjappere. Av en eller annen grunn så trodde jeg at det var enklere å bli gravid når kroppen har gjort dette en gang, men foreløpig ser det dårlig ut. Jenta vår er 3 år og føler tiden renner fra oss iforhold til aldersforskjellen. Jeg er 11 dpo idag og de vanlige menssmertene i sidene er på plass som alltid på denne tiden🙄 livmortappen har kommet langt ned og har åpnet seg😓 føler som deg, føles ut som at jeg aldri kommer til å se en positiv test igjen😳 Uff, håper det ordner seg for deg også 🤞 jeg er foreløpig barnløs, og i følge temperaturen ser det ut til at det kommer å vare litt lengre ☹ Vet du noe mer nå? Er aldri over før tanten kommer 😊 Frksabben skrev (På 9.6.2021 den 20.15): Føler så med dere. Har prøvd siden august 2020. Heldigvis har jeg vært gravid en gang men mistet ( 6,5 uke ). Det er godt å VITE at man hvertfall kan bli gravid tenker jeg. Prøver også fokusere på at nå står sommeren for dør. Det er faktisk ikke så galt å kunne ta ei pils i båten, eller en vinkveld med jentene. Håper selvfølgelig det klaffer, men prøver fokusere på det fine ved å ikke være gravid au❤️ Joda, det er bra å tenke sånn 😊 jeg for min del har vært avholds siden vi begynte å prøve, så jeg tenker sånn litt til. Gikk dårlig hos gynekolog forresten. Slimhinnen ble målt til 0,23 så jeg fikk beskjed om at eggløsning nettopp har vært, og at jeg måtte ta test om ikke mensen kom 🤔 Anonymkode: cbbbb...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 11. juni 2021 #722 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Uff, håper det ordner seg for deg også 🤞 jeg er foreløpig barnløs, og i følge temperaturen ser det ut til at det kommer å vare litt lengre ☹ Vet du noe mer nå? Er aldri over før tanten kommer 😊 Joda, det er bra å tenke sånn 😊 jeg for min del har vært avholds siden vi begynte å prøve, så jeg tenker sånn litt til. Gikk dårlig hos gynekolog forresten. Slimhinnen ble målt til 0,23 så jeg fikk beskjed om at eggløsning nettopp har vært, og at jeg måtte ta test om ikke mensen kom 🤔 Anonymkode: cbbbb...557 Så 2,3 cm? Det er jo kjempebra! Min pleier ligge på 1,2-1,4 og da er gyn superfornøyd 😊Har du sikra deg den perioden før tur til gyn da? 😏 Vet det er mange som gjør som deg og holder seg avholds men da tror jeg hele prøvinga blir for altoppslukende for min del. Jeg er avhengig av å leve normalt og da blir alkohol en del av den hverdagen. Men det er godt vi er ulike ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #723 Del Skrevet 11. juni 2021 Frksabben skrev (4 minutter siden): Så 2,3 cm? Det er jo kjempebra! Min pleier ligge på 1,2-1,4 og da er gyn superfornøyd 😊Har du sikra deg den perioden før tur til gyn da? 😏 Vet det er mange som gjør som deg og holder seg avholds men da tror jeg hele prøvinga blir for altoppslukende for min del. Jeg er avhengig av å leve normalt og da blir alkohol en del av den hverdagen. Men det er godt vi er ulike ❤️ Nei, det var helt tilfeldig at det ble time og eggløsning som klaffet, så jeg var svært fornøyd med det 🤞😊 men har aldri fått målt slimhinnen før, så tusen takk for deling av din størrelse ❤ han sa at den kom til å bli 1-2 cm, og at den nå var 0,23, så jeg tok det som cm 🤞 Jeg har klart meg utmerket med brus og sånne ting istedet for, så skal klare og overleve et par mnd til 🥳 Anonymkode: cbbbb...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 12. juni 2021 #724 Del Skrevet 12. juni 2021 De to første tatt på morgenurin, den nederste på andre runde urin, mindre konsentrert. 11 dager siden ovitrelle. Huff, bli enda sterkere 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlænning24 Skrevet 13. juni 2021 #725 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) 9 dpo idag, 2pp etter kjemisk forrige mnd. Selvfølgelig helt i startfasen og er ganske ung, men gud så nervepirrende dagene mot ikm er og helt utrolig hvor utålmodig man kan bli😂🙃 Flere som nærmer seg testing ? Endret 13. juni 2021 av Nordlænning24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 13. juni 2021 #726 Del Skrevet 13. juni 2021 Nordlænning24 skrev (1 time siden): 9 dpo idag, 2pp etter kjemisk forrige mnd. Selvfølgelig helt i startfasen og er ganske ung, men gud så nervepirrende dagene mot ikm er og helt utrolig hvor utålmodig man kan bli😂🙃 Flere som nærmer seg testing ? Jeg er 10 dpo men har gått på ovitrelle. Får streker men vet ikke om det er hcg sprøyten eller meg selv. Kjenner til følelsen du sitter med! Har du testet noe eller venter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlænning24 Skrevet 13. juni 2021 #727 Del Skrevet 13. juni 2021 Frksabben skrev (1 minutt siden): Jeg er 10 dpo men har gått på ovitrelle. Får streker men vet ikke om det er hcg sprøyten eller meg selv. Kjenner til følelsen du sitter med! Har du testet noe eller venter du? Så spennende! hvis strekene er sprøyta burde de vel roe seg ned snart ut ifra det jeg har lest og hørt om den 😄 Så håper virkeligl at det er en liten babystrek som kommer fram 🤞 Jeg prøver å vente så lenge som mulig, trudde ikke jeg skulle ta den kjemiske så tung som det jeg gjorde selv om jeg var veldig forbredt på at det kan gå den veien. Så gruer meg til å begynne å teste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 13. juni 2021 #728 Del Skrevet 13. juni 2021 Nordlænning24 skrev (Akkurat nå): Så spennende! hvis strekene er sprøyta burde de vel roe seg ned snart ut ifra det jeg har lest og hørt om den 😄 Så håper virkeligl at det er en liten babystrek som kommer fram 🤞 Jeg prøver å vente så lenge som mulig, trudde ikke jeg skulle ta den kjemiske så tung som det jeg gjorde selv om jeg var veldig forbredt på at det kan gå den veien. Så gruer meg til å begynne å teste 😅 Ja! Men testene er fortsatt så diffuse at det sier verken det ene eller det andre 😂 Men holder en knapp på at den endelig sitter etter SA i februar. Jeg har enda ikke opplevd MA, det må være helt forferdelig. Først bli så lettet og lykkelig, for så å gå rett i kjelleren… Du gjør det sikkert lurt i å vente litt! Når tenker du teste? Og har du noen symptomer? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlænning24 Skrevet 13. juni 2021 #729 Del Skrevet 13. juni 2021 Frksabben skrev (Akkurat nå): Ja! Men testene er fortsatt så diffuse at det sier verken det ene eller det andre 😂 Men holder en knapp på at den endelig sitter etter SA i februar. Jeg har enda ikke opplevd MA, det må være helt forferdelig. Først bli så lettet og lykkelig, for så å gå rett i kjelleren… Du gjør det sikkert lurt i å vente litt! Når tenker du teste? Og har du noen symptomer? 😊 Trist å høre at du mistet, ikke en god følelse uansett tidlig eller seint. Uff ja håper aldri man trenger å kjenne på en MA. Har bestilt en del tester som burde komme til uka, begynne å teste onsdag tenker jeg, rundt da jeg fikk positiv sist😂 Tisser mye, ømme bryst og økt utflod er de som jeg merker, hadde akkurat samme forrige mnd😄 Hva med deg, kjenner du til noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 13. juni 2021 #730 Del Skrevet 13. juni 2021 Nordlænning24 skrev (7 minutter siden): Trist å høre at du mistet, ikke en god følelse uansett tidlig eller seint. Uff ja håper aldri man trenger å kjenne på en MA. Har bestilt en del tester som burde komme til uka, begynne å teste onsdag tenker jeg, rundt da jeg fikk positiv sist😂 Tisser mye, ømme bryst og økt utflod er de som jeg merker, hadde akkurat samme forrige mnd😄 Hva med deg, kjenner du til noe ? Ååå så spennende! Krysser fingrene for deg🤞🏻 Jeg kjenner på mindre symptomer enn de andre syklusene men noe stikking i begge eggstokker, kritthvit utflod (samme da jeg var gravid) og nå mensmurringer i ryggen. Egentlig veldig likt som da jeg ble gravid men tørr ikke tro at det er noe tegn😂 Har kjent på så mye rart i dpo land tidligere og tenkt at nå, NÅ må det skje noe men så kommer TR 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlænning24 Skrevet 13. juni 2021 #731 Del Skrevet 13. juni 2021 Frksabben skrev (1 minutt siden): Ååå så spennende! Krysser fingrene for deg🤞🏻 Jeg kjenner på mindre symptomer enn de andre syklusene men noe stikking i begge eggstokker, kritthvit utflod (samme da jeg var gravid) og nå mensmurringer i ryggen. Egentlig veldig likt som da jeg ble gravid men tørr ikke tro at det er noe tegn😂 Har kjent på så mye rart i dpo land tidligere og tenkt at nå, NÅ må det skje noe men så kommer TR 😂 Jeg har som sagt ikke prøvd lenge, men lest mye rundt og ser det er helt utrolig å mange symptomer man kan innbille seg 😂 Jeg velger å ikke ha for høye forhåpninger, blir så fort skuffa 😅 Blir spennede for oss begge de nærmeste dagene, hold meg gjerne oppdatert også krysser jeg alt jeg har for oss begge🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 13. juni 2021 #732 Del Skrevet 13. juni 2021 Nordlænning24 skrev (1 time siden): Jeg har som sagt ikke prøvd lenge, men lest mye rundt og ser det er helt utrolig å mange symptomer man kan innbille seg 😂 Jeg velger å ikke ha for høye forhåpninger, blir så fort skuffa 😅 Blir spennede for oss begge de nærmeste dagene, hold meg gjerne oppdatert også krysser jeg alt jeg har for oss begge🤞 Ja er helt grusomt når man begynner kjenne etter 😂😂 Håper på positiv test for oss begge!💪🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 13. juni 2021 #733 Del Skrevet 13. juni 2021 Morgenens test og en tatt nå. Tror den blir sterkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlænning24 Skrevet 13. juni 2021 #734 Del Skrevet 13. juni 2021 Frksabben skrev (1 time siden): Morgenens test og en tatt nå. Tror den blir sterkere! Ville si den er på god vei til å bli positiv 😃 den øker jo, som er superpositivt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 14. juni 2021 #735 Del Skrevet 14. juni 2021 kveldens to tester, tatt på samme urin. De er klarere i virkeligheten men gir igrunn ikke noe indikasjon enda. SÅ IRRITERENDE!!! Går bare rundt å surrer rundt de testene og er helt dehydrert så jeg har nok konsentrert urin til neste test😂. Tørr ikke si hvor mange jeg har tatt idag 👹👹 Tror man kan si at det ikke lengre er sprøyta uansett men begynner bli redd for at det er kjemisk.. Kjenner på murringer på og av men ingen blod. IKM på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. juni 2021 #736 Del Skrevet 14. juni 2021 Hei! Jeg kommer offisielt inn i DPO land i morgen. Fikk en knallpositiv test i går, og en positiv test i dag ved 15 tiden, men tok en ny nå som var blitt negativ så da kan det vel se ut som at jeg slapp egget mitt i dag Har fått lagt inn aksjer både i går og i dag så NÅ MÅ DET VEL SITTE VEL. Bare å begi seg ut på den lange ventetiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 14. juni 2021 #737 Del Skrevet 14. juni 2021 Hei! Etter en pause i prøvingen har vi begynt å prøve på baby igjen. Jeg tester ikke etter EL men vet ca når eggløsning var, så er nå mellom 7-12 dpo. Tenker å ta en test i morgen eller onsdag. Kjenner jeg er skikkelig spent/utålmodig allerede, selvom vi nettopp har begynt å prøve igjen🤭 rart hvor fort man havner i "bobla" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 15. juni 2021 #738 Del Skrevet 15. juni 2021 Tror jeg kan slå fast med at det er en kjemisk graviditet denne PP. Streken vil liksom bare ikke bli sterkere, IKM imorgen. Sinnsykt tungt å ha gått med håp så lenge for så og egentlig forstå at det ikke går. 🥺 I tillegg ripet jeg opp panseret på den nye bilen min med hageslangen ista. Tror bare jeg gir opp denne mnd 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #739 Del Skrevet 15. juni 2021 Frksabben skrev (26 minutter siden): Tror jeg kan slå fast med at det er en kjemisk graviditet denne PP. Streken vil liksom bare ikke bli sterkere, IKM imorgen. Sinnsykt tungt å ha gått med håp så lenge for så og egentlig forstå at det ikke går. 🥺 I tillegg ripet jeg opp panseret på den nye bilen min med hageslangen ista. Tror bare jeg gir opp denne mnd 😂 Jeg synes den ser sterkere ut den du postet i går?🥰 Anonymkode: a5754...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 15. juni 2021 #740 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes den ser sterkere ut den du postet i går?🥰 Anonymkode: a5754...e13 Jaaa men stigningen har vært så ufattelig svak, er nesten umulig å se. Tror ikke det kan være forenelig med liv 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå