Fame Skrevet 29. april 2021 #521 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg kjøpte en test!!! Jeg skulle jo ikke det får ta den i morgen tidlig. Er da 10 DPO. Dumme meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 29. april 2021 #522 Del Skrevet 29. april 2021 Fame skrev (Akkurat nå): Jeg kjøpte en test!!! Jeg skulle jo ikke det får ta den i morgen tidlig. Er da 10 DPO. Dumme meg Lykke til! 🤞 Jeg har sånn 10 tester liggende (men ingen tidlig-tester). Kommer garantert til å teste før IKM selv om jeg skal prøøve å unngå 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 30. april 2021 #523 Del Skrevet 30. april 2021 Sommerfuul skrev (14 timer siden): Haha, det har jeg også gjort de to PP'ene her. Hver morgen fra 5 dpo 🤣 Hahah, godt å høre at det ikke bare er jeg som mister litt fornuften oppi dette her 😂 Fame skrev (9 timer siden): Jeg kjøpte en test!!! Jeg skulle jo ikke det får ta den i morgen tidlig. Er da 10 DPO. Dumme meg Du, dette kommer til å skje oss alle tror jeg, so don't be so hard on yourself🙊Jeg har som sagt kun en tidligtest liggende, meeen den kommer garantert til å ryke akkurat litt for tidlig slik at jeg må kjøpe noen dyre noen på apoteket🤡 Hvordan gikk testingen forresten?🤩 Takk for tips til å få tiden til å gå fortere forresten, selv om jeg allerede gjør mye av dette fra før av uten at det hjelper🤪Arbeidsdagen føles sååå lang, og det blir altfor lett å miste konsentrasjonen på hjemmekontor. Ettermiddagen/kvelden går heldigvis mye raskere da, men selve dagen bare snegler seg av sted... 4 DPO her nå, forresten - veldig kjedelig tidspunkt i grunnen. Gleder meg i det minste til å bikke 6 DPO, føler det er da man tidligst kan begynne å følge med på eventuelle endringe i tempingen og i kroppen generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 30. april 2021 #524 Del Skrevet 30. april 2021 Eris skrev (16 timer siden): Bare 7 dpo og tiden går så sakte.. temper hver morgen så føler jeg får gjort noe i hvert fall 🙈 men etter tempen er tatt og lagt inn i ff er det et helt døgn (!) å vente på neste temp 😂🙈 så tiden går saaakte.... Hahah, sååå enig! Det er liksom så spennende akkurat der og da, og så digg å se at grafen blir mer og mer "fullkommen". Men så stopper det jo der og den laaange ventetiden starter på nytt... 🙄😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. april 2021 #525 Del Skrevet 30. april 2021 Annabel skrev (1 time siden): Hahah, godt å høre at det ikke bare er jeg som mister litt fornuften oppi dette her 😂 Du, dette kommer til å skje oss alle tror jeg, so don't be so hard on yourself🙊Jeg har som sagt kun en tidligtest liggende, meeen den kommer garantert til å ryke akkurat litt for tidlig slik at jeg må kjøpe noen dyre noen på apoteket🤡 Hvordan gikk testingen forresten?🤩 Takk for tips til å få tiden til å gå fortere forresten, selv om jeg allerede gjør mye av dette fra før av uten at det hjelper🤪Arbeidsdagen føles sååå lang, og det blir altfor lett å miste konsentrasjonen på hjemmekontor. Ettermiddagen/kvelden går heldigvis mye raskere da, men selve dagen bare snegler seg av sted... 4 DPO her nå, forresten - veldig kjedelig tidspunkt i grunnen. Gleder meg i det minste til å bikke 6 DPO, føler det er da man tidligst kan begynne å følge med på eventuelle endringe i tempingen og i kroppen generelt? Negativ Men er fremdeles tidlig så vi får se. Er 10 DPO og har ingen tegn til noe fremdeles, annet enn disse ømme brystene jeg har hatt en stund allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 30. april 2021 #526 Del Skrevet 30. april 2021 Fame skrev (1 minutt siden): Negativ Men er fremdeles tidlig så vi får se. Er 10 DPO og har ingen tegn til noe fremdeles, annet enn disse ømme brystene jeg har hatt en stund allerede Ånei, så kjedelig! Satser på at det enda bare er for tidlig enda, ja! Mener å ha lest at kun 40% har fått positiv test innen 10 dpo, så enda myye håp igjen Men likevel kjedelig med negativ test 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. april 2021 #527 Del Skrevet 30. april 2021 tuttifrutti90 skrev (På 28.4.2021 den 22.41): Åneii, det var kjedelig🙁 da krysser jeg fingra for neste PP🤞🏻 Også blir det nok godt med en liten pause i 2 uker! takk ❤️ ja nå var mensen så ustabil at jeg ikke vet når eggløsningen er en gang, men jeg kjenner (selv om det var en slags spøk, det jeg skrev) at jeg faktisk trenger en måned pause fra den intense prøvingen... Blir det sex ved EL blir det fordi vi har lyst, ikke fordi det er en "jobb" og vi må gjøre det på den og den dagen.. og jeg orker ikke mer ELtest eller Gtest på en stund. Kommer mensen, så kommer den og det er det jeg skal regne med. Men hvis den plutselig ikke kommer, er jo det en koselig overraskelse. Tror det er det sunneste å gjøre nå for meg selv og familien, vil ikke sitte og grine på do fordi mensen "endelig" kom etter 4 dager fravær, og gjemme meg for 2åringen som ikke trenger å se meg apatisk. Det er ikke så kjekt lengre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 30. april 2021 #528 Del Skrevet 30. april 2021 skruttveig skrev (5 minutter siden): takk ❤️ ja nå var mensen så ustabil at jeg ikke vet når eggløsningen er en gang, men jeg kjenner (selv om det var en slags spøk, det jeg skrev) at jeg faktisk trenger en måned pause fra den intense prøvingen... Blir det sex ved EL blir det fordi vi har lyst, ikke fordi det er en "jobb" og vi må gjøre det på den og den dagen.. og jeg orker ikke mer ELtest eller Gtest på en stund. Kommer mensen, så kommer den og det er det jeg skal regne med. Men hvis den plutselig ikke kommer, er jo det en koselig overraskelse. Tror det er det sunneste å gjøre nå for meg selv og familien, vil ikke sitte og grine på do fordi mensen "endelig" kom etter 4 dager fravær, og gjemme meg for 2åringen som ikke trenger å se meg apatisk. Det er ikke så kjekt lengre da Føler med deg! En monitor kan være vel investerte penger når du kommer deg lit ovenpå igjen. God klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 30. april 2021 #529 Del Skrevet 30. april 2021 ThessyB skrev (22 timer siden): Haff, har vært så sjuuukt trøtt (som jeg også var min første graviditet) de siste dagene så klarte kkke la vær å teste - på kveldsurin 7 dpo. Selvfølgelig blendahvit. 😂😂 😩😩 er så kjedeliiiiig og jeg har ikke tålmodighet et sted:) blir gal av mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. april 2021 #530 Del Skrevet 30. april 2021 Åå misunnelig på dere som nærmer dere testing! 😅 3 dpo her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 30. april 2021 #531 Del Skrevet 30. april 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Åå misunnelig på dere som nærmer dere testing! 😅 3 dpo her.... Samme her.. Kunne sverget på at jeg kjenner stikninger/murring også, men er bare 4 DPO så vet jo at det egentlig ikke er mulig 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. april 2021 #532 Del Skrevet 30. april 2021 ThessyB skrev (9 timer siden): Føler med deg! En monitor kan være vel investerte penger når du kommer deg lit ovenpå igjen. God klem! takk ❤️ og takk for tipset, men nei nå har jeg investert nok penger i tester, og nok energi og følelser fra høyt til lavt... nå vil jeg bare la det gå sin gang, og går det ikke til etter sommeren, sjekker vi om alt står bra til.. om det ikke gjør det, tror jeg bare vi sparer oss for sorg og stress og penger, og er glade og fornøyde med den gode gutten vi allerede har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. mai 2021 #533 Del Skrevet 1. mai 2021 BFN i dag tidlig. 11 dpo. Æ gir opp Gidder ikke teste mer før eventuelt mensen ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 1. mai 2021 #534 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg tok også en test idag, selvfølgelig negativ 🙈 skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det, er jo bare 8-9 DPO og jeg har ikke tidligtester engang 🤣 fikk bare et innfall når jeg våkna og måtte teste meg 😂 nå skal jeg prøve å vente til IKM 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. mai 2021 #535 Del Skrevet 1. mai 2021 Elise93 skrev (5 minutter siden): Jeg tok også en test idag, selvfølgelig negativ 🙈 skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det, er jo bare 8-9 DPO og jeg har ikke tidligtester engang 🤣 fikk bare et innfall når jeg våkna og måtte teste meg 😂 nå skal jeg prøve å vente til IKM 🙏 Tenk så digg det hadde vært hvis vi bare kunne fått positiv test og slippe dette stresset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 1. mai 2021 #536 Del Skrevet 1. mai 2021 Fame skrev (2 minutter siden): Tenk så digg det hadde vært hvis vi bare kunne fått positiv test og slippe dette stresset Ja! Av og til skulle jeg ønske vi hadde røntgensyn så vi bare kan se om egget har blitt befruktet og festet. Da hadde vi sluppet all ventingen og testingen 🙊 eller at man fikk symptomer med en gang så det ikke var noen tvil 😂 det hadde vært SÅ digg! Alt håp er ikke ute for oss enda da! 🙏 Også tenker jeg at om jeg tester tidlig og den er negativ så blir jeg ikke like skuffa som hvis jeg venter til IKM. Hvis jeg venter har forventingene bygget seg opp enda mer 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 1. mai 2021 #537 Del Skrevet 1. mai 2021 Elise93 skrev (Akkurat nå): Ja! Av og til skulle jeg ønske vi hadde røntgensyn så vi bare kan se om egget har blitt befruktet og festet. Da hadde vi sluppet all ventingen og testingen 🙊 eller at man fikk symptomer med en gang så det ikke var noen tvil 😂 det hadde vært SÅ digg! Alt håp er ikke ute for oss enda da! 🙏 Også tenker jeg at om jeg tester tidlig og den er negativ så blir jeg ikke like skuffa som hvis jeg venter til IKM. Hvis jeg venter har forventingene bygget seg opp enda mer 🙊 Det hadde vært nydelig! Boom - egget befruktet! Eller ikke befruktet. Også hadde vi visst. Hatt svaret liksom. Men neida.. her er det 8dpo og fortsatt flere dager å vente. Allerede ventet i 8 dager på svar og er såå utålmodig 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. mai 2021 #538 Del Skrevet 1. mai 2021 Lettere irriterende å se folk som går på prevensjon blir gravide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 1. mai 2021 #539 Del Skrevet 1. mai 2021 Fame skrev (1 minutt siden): Lettere irriterende å se folk som går på prevensjon blir gravide Jaa 😑 og vi som vil det og prøver aktivt; neida 🙄 livet kan føles litt urettferdig noen ganger! Håper det klaffer for oss snart❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 1. mai 2021 #540 Del Skrevet 1. mai 2021 Hallå kan jeg bli med i gjengen? Ca 2 DPO i dag, og i gang med de laaange venteukene. Første runde med letrozol også - så er ekstra spent på om de gjør susen. Slår ikke ut på eggløsningstester, men fikk masse eggløsningsslim allerede CD 13/14, tidligere har det kommet ved CD 28, så det var en opptur i alle fall! Skal inn og ta blodprøve til uka for å se om EL har vært 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå