AnonymBruker Skrevet 13. mars #4561 Del Skrevet 13. mars solosuper93 skrev (1 time siden): Vurderer det, men jeg blir alltid så dypt skuffet av negative tester, så jeg tror jeg skal prøve å vente til liiiitt nærmere IKM 😅 Da er det best å drøye den litt ja ❤️ Jeg fyrer løs i morgen 😇🤭 Anonymkode: 47102...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4562 Del Skrevet 16. mars 8 dpo og selvfølgelig er streksynet på plass 🙈 Andre som har begynt å teste? Anonymkode: 47102...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4563 Del Skrevet 16. mars 8 dpo og selvfølgelig er streksynet på plass 🙈 Andre som har begynt å teste? Anonymkode: 47102...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4564 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): 8 dpo og selvfølgelig er streksynet på plass 🙈 Andre som har begynt å teste? Anonymkode: 47102...c7c Ser ganske tydelig strek på denne vil jeg si! Men jeg fikk alltid slike streker på dem dessverre. Trenger ikke bety at det er tilfelle for deg! Anonymkode: 3dfa2...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4565 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser ganske tydelig strek på denne vil jeg si! Men jeg fikk alltid slike streker på dem dessverre. Trenger ikke bety at det er tilfelle for deg! Anonymkode: 3dfa2...056 Enig, enten dårlige tester eller så hadde jeg en kjemisk forrige syklus også.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 47102...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solosuper93 Skrevet 17. mars #4566 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): 8 dpo og selvfølgelig er streksynet på plass 🙈 Andre som har begynt å teste? Anonymkode: 47102...c7c Klarte seff ikke å vente og tok en tidligtest i dag. 9DPO og blendahvit test 🙃 Føler den burde slått ut hvis det ble noe denne runden så nå har jeg mistet håpet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4567 Del Skrevet 17. mars solosuper93 skrev (13 timer siden): Klarte seff ikke å vente og tok en tidligtest i dag. 9DPO og blendahvit test 🙃 Føler den burde slått ut hvis det ble noe denne runden så nå har jeg mistet håpet ❤️ Hvilket merke bruker du? Anonymkode: 47102...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solosuper93 Skrevet 18. mars #4568 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): ❤️ Hvilket merke bruker du? Anonymkode: 47102...c7c Babyplan! Hva bruker du? Er det du som la ut bilde av testen over her? Har du tatt flere? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4569 Del Skrevet 18. mars solosuper93 skrev (23 minutter siden): Babyplan! Hva bruker du? Er det du som la ut bilde av testen over her? Har du tatt flere? ☺️ Har brukt Makesure, men føler jeg altfor ofte får lurestrek med de. Jeg som la ut over her ja, tok en i dag tidlig, den var helt lik. Annen batch, men lik skygge. Hadde det vært et bøllefrø på g inni der skulle det vært stigning i dag tenker jeg 😇 Så da er det bare å vente på tanta sin ankomst. Har fortsatt høy temp, og de vanlige tegnene på mens har ikke meldt seg enda. Kanskje lutealfasen min er i endring slik den blir noen dager lengre, vet ikke.. 😇 Du da? Testet i dag? Anonymkode: 47102...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solosuper93 Skrevet 18. mars #4570 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har brukt Makesure, men føler jeg altfor ofte får lurestrek med de. Jeg som la ut over her ja, tok en i dag tidlig, den var helt lik. Annen batch, men lik skygge. Hadde det vært et bøllefrø på g inni der skulle det vært stigning i dag tenker jeg 😇 Så da er det bare å vente på tanta sin ankomst. Har fortsatt høy temp, og de vanlige tegnene på mens har ikke meldt seg enda. Kanskje lutealfasen min er i endring slik den blir noen dager lengre, vet ikke.. 😇 Du da? Testet i dag? Anonymkode: 47102...c7c Åh, skjønner! Jeg er iallfall fornøyd med Babyplan sine, men har ikke så mye å sammenligne med. Har aldri fått en skyggestrek med noen av merkene jeg har brukt. Kun fått to streker den ene gangen jeg var gravid med det som nå er en treåring 😅 Tok en test i dag tidlig. Blendahvit den også 🥲 Det er fortsatt noen dager til IKM, men skuffelsen er stor likevel… Tok derimot en EL-test fordi jeg hadde så innmari stikkende smerte i den ene eggstokken i går, og den var _nesten_ positiv! Har hørt om andre som har fått utslag på EL-test tidlig i graviditeten. Nå tror jeg egentlig ikke det er tilfellet hos meg, da burde tidligtesten også blitt positiv, tenker jeg. Men det er likevel interessant å se hva som skjer i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solosuper93 Skrevet 21. mars #4571 Del Skrevet 21. mars solosuper93 skrev (På 18.3.2025 den 13.16): Åh, skjønner! Jeg er iallfall fornøyd med Babyplan sine, men har ikke så mye å sammenligne med. Har aldri fått en skyggestrek med noen av merkene jeg har brukt. Kun fått to streker den ene gangen jeg var gravid med det som nå er en treåring 😅 Tok en test i dag tidlig. Blendahvit den også 🥲 Det er fortsatt noen dager til IKM, men skuffelsen er stor likevel… Tok derimot en EL-test fordi jeg hadde så innmari stikkende smerte i den ene eggstokken i går, og den var _nesten_ positiv! Har hørt om andre som har fått utslag på EL-test tidlig i graviditeten. Nå tror jeg egentlig ikke det er tilfellet hos meg, da burde tidligtesten også blitt positiv, tenker jeg. Men det er likevel interessant å se hva som skjer i kroppen. DPO 13 i dag. Og svakt positiv tidligtest her faktisk! Syns det var litt rart at den var svak, men blir spennende å se ila de neste dagene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4572 Del Skrevet 21. mars Er 6 dpo og har igår og idag hatt lys rødbrun utflod. Noen med erfaring? Pleier aldri å spotte før dagen før mens. Også svake murringer i ryggen Anonymkode: 1d66a...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4573 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 13.25): Er 6 dpo og har igår og idag hatt lys rødbrun utflod. Noen med erfaring? Pleier aldri å spotte før dagen før mens. Også svake murringer i ryggen Anonymkode: 1d66a...399 Vanskelig å si så tidlig. Kan like gjerne være tegn på festeblødning som tegn på mens eller noe tilfeldig annet. Er det én ting jeg har lært av mange måneder med prøving så er det at jeg ikke kan lese noen ting av symptomer så tidlig 😅 Anonymkode: 4a249...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå