Ttcnummer2 Skrevet 13. desember 2023 #4161 Del Skrevet 13. desember 2023 Baelfire skrev (15 timer siden): Her også 🙋♀️ Usikker på akkurat eggløsning, så jeg er et sted mellom 3-5 dpo 🫠 har ikm 22/23.desember og lovte meg selv å ikke teste tidlig nå... Men spørs om jeg klarer 😅 Når har du ikm? Har ikm 22/23 jeg også ☺️ Hadde eggløsning 7 desember ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4162 Del Skrevet 13. desember 2023 Tok ut spiral for ikke så lenge siden, SÅ spent på om syklus fortsetter i samme tralt som da jeg hadde spiralen i. Legen mente at det var stor sannsynlighet for det. Da er jeg i tilfellet 5 dpo.. med begge de to andre testet jeg positivt 10 dpo. Kan ikke huske at dagene gikk SÅ treigt😂 overanalyserer alt jeg kjenner i kroppen Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4163 Del Skrevet 14. desember 2023 11 DPO og blendahvit test 🫤 Anonymkode: 05519...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 14. desember 2023 #4164 Del Skrevet 14. desember 2023 Rosa på papiret nå 🤯🤯 Er på dag 26 i syklusen, så det kaan jo være spotting også, blir spennende! Appen sier det er 7 dager til IKM, men den stoler jeg aldeles ikke på 😅 Ved forrige graviditet så tok det noen dager fra festeblødning til positiv test, så burde kanskje vente litt med å teste igjen... I går fikk jeg, på mange måter, gode nyheter på jobbfronten. Får forlenget et vikariat Så det er jo bra, men da "burde" jeg kanskje ha avventet prøving litt til. Uansett utfall på test så blir jeg ikke skuffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 14. desember 2023 #4165 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 11 DPO og blendahvit test 🫤 Anonymkode: 05519...24e Så kjedelig!! Fortsatt litt håp 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 14. desember 2023 #4166 Del Skrevet 14. desember 2023 1 hour ago, Beautyblender said: Rosa på papiret nå 🤯🤯 Er på dag 26 i syklusen, så det kaan jo være spotting også, blir spennende! Appen sier det er 7 dager til IKM, men den stoler jeg aldeles ikke på 😅 Ved forrige graviditet så tok det noen dager fra festeblødning til positiv test, så burde kanskje vente litt med å teste igjen... I går fikk jeg, på mange måter, gode nyheter på jobbfronten. Får forlenget et vikariat Så det er jo bra, men da "burde" jeg kanskje ha avventet prøving litt til. Uansett utfall på test så blir jeg ikke skuffa Så spennende, lykke til 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4167 Del Skrevet 14. desember 2023 Beautyblender skrev (12 timer siden): Rosa på papiret nå 🤯🤯 Er på dag 26 i syklusen, så det kaan jo være spotting også, blir spennende! Appen sier det er 7 dager til IKM, men den stoler jeg aldeles ikke på 😅 Ved forrige graviditet så tok det noen dager fra festeblødning til positiv test, så burde kanskje vente litt med å teste igjen... I går fikk jeg, på mange måter, gode nyheter på jobbfronten. Får forlenget et vikariat Så det er jo bra, men da "burde" jeg kanskje ha avventet prøving litt til. Uansett utfall på test så blir jeg ikke skuffa Spennende🤩 lykke til! Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4168 Del Skrevet 16. desember 2023 Fortsatt 1 uke til ikm, og jeg overanalyserer alle ting som skjer med kroppen. Hatt litt ømme bryst i går. Det var slik det begynte med de to siste også: ømme bryst noen dager før positiv test. men veldig usikker på om de faktisk er ømme eller om det er ønsketenkning😅 Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 16. desember 2023 #4169 Del Skrevet 16. desember 2023 Spennende med alle som venter på ☺️ Jeg fikk plutselig en del utflod i går. Pleier å få litt mer når det nærmer seg ikm, men ikke en hel uke før. Ser derimot ut fra dagbok på prøver-appen at jeg hadde det siste jeg ble gravid (endte riktig nok i SA). Blir så selvfølgelig håpefull!! Jeg er også fortsatt veldig øm over bekkenet, noe som egentlig er graviditetstegn for meg. Eller, jeg kan bli det rundt eggløsning uansett, men det pleier da å gå over etter et par dager. Var mye kvalm i går, men det er dessverre ikke noe tegn for meg, da jeg like godt blir det pga pms. Spennende tider 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4170 Del Skrevet 16. desember 2023 Baelfire skrev (58 minutter siden): Spennende med alle som venter på ☺️ Jeg fikk plutselig en del utflod i går. Pleier å få litt mer når det nærmer seg ikm, men ikke en hel uke før. Ser derimot ut fra dagbok på prøver-appen at jeg hadde det siste jeg ble gravid (endte riktig nok i SA). Blir så selvfølgelig håpefull!! Jeg er også fortsatt veldig øm over bekkenet, noe som egentlig er graviditetstegn for meg. Eller, jeg kan bli det rundt eggløsning uansett, men det pleier da å gå over etter et par dager. Var mye kvalm i går, men det er dessverre ikke noe tegn for meg, da jeg like godt blir det pga pms. Spennende tider 😄 Ganske kjekt å ha lagret symptomer osv i en app som en kan se tilbake på. Med første testet jeg positivt på syklusdag 26 og med nr 2 på dag 24. Hadde ømme bryst noen dager før på begge to. har tendenser til ømme bryst i dag også, spesielt hvis noe kommer borti. Er på syklusdag 22 idag. Har ikke tester i hus nå så tror jeg skal ut på en handlerunde i løpet av dagen😂 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 16. desember 2023 #4171 Del Skrevet 16. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske kjekt å ha lagret symptomer osv i en app som en kan se tilbake på. Med første testet jeg positivt på syklusdag 26 og med nr 2 på dag 24. Hadde ømme bryst noen dager før på begge to. har tendenser til ømme bryst i dag også, spesielt hvis noe kommer borti. Er på syklusdag 22 idag. Har ikke tester i hus nå så tror jeg skal ut på en handlerunde i løpet av dagen😂 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 56f81...191 Ååh så spennende!! Veldig greit å skrive ned ja, for jeg leser inn i omtrent alt 😅 Så da er det kjekt å se om enkelte ting er ca likt hver måned uansett. Jeg hadde så ømme pupper forrige måned, men der varierer veldig for min del. Det er egentlig kun det at jeg ikke slutter å være sånn øm og hoven over bekken som får meg til å håpe litt ekstra her. Men det er nesten en hel uke til mensen her, så jeg får vel vente til mandag før jeg tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 16. desember 2023 #4172 Del Skrevet 16. desember 2023 Beautyblender skrev (På 14.12.2023 den 8.43): Rosa på papiret nå 🤯🤯 Er på dag 26 i syklusen, så det kaan jo være spotting også, blir spennende! Appen sier det er 7 dager til IKM, men den stoler jeg aldeles ikke på 😅 Ved forrige graviditet så tok det noen dager fra festeblødning til positiv test, så burde kanskje vente litt med å teste igjen... I går fikk jeg, på mange måter, gode nyheter på jobbfronten. Får forlenget et vikariat Så det er jo bra, men da "burde" jeg kanskje ha avventet prøving litt til. Uansett utfall på test så blir jeg ikke skuffa Det var nok TR som kom på besøk, det går helt greit Setter i går som CD1, så da ble syklusen 27 dager. Fint med kort syklus og en liten oversikt til neste gang. Da ga vi oss ikke med aksjene for tidlig 😂 Blir ikke 2 augustbarn på oss, sikkert like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4173 Del Skrevet 16. desember 2023 Beautyblender skrev (42 minutter siden): Det var nok TR som kom på besøk, det går helt greit Setter i går som CD1, så da ble syklusen 27 dager. Fint med kort syklus og en liten oversikt til neste gang. Da ga vi oss ikke med aksjene for tidlig 😂 Blir ikke 2 augustbarn på oss, sikkert like greit Lykke til med videre forsøk🤞🏻🤞🏻 hvor mange pp har dere hatt? Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4174 Del Skrevet 16. desember 2023 Hvordan «vet» man at man er over i DPO-land? Jeg hadde positiv EL-test i går på morgenen og midt på dagen, og negativ test i dag og i går kveld. Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 16. desember 2023 #4175 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvordan «vet» man at man er over i DPO-land? Jeg hadde positiv EL-test i går på morgenen og midt på dagen, og negativ test i dag og i går kveld. Anonymkode: f1904...e12 Ved å tempe ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 17. desember 2023 #4176 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lykke til med videre forsøk🤞🏻🤞🏻 hvor mange pp har dere hatt? Anonymkode: 56f81...191 Én 🤪 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 17. desember 2023 #4177 Del Skrevet 17. desember 2023 22 hours ago, Baelfire said: Spennende med alle som venter på ☺️ Jeg fikk plutselig en del utflod i går. Pleier å få litt mer når det nærmer seg ikm, men ikke en hel uke før. Ser derimot ut fra dagbok på prøver-appen at jeg hadde det siste jeg ble gravid (endte riktig nok i SA). Blir så selvfølgelig håpefull!! Jeg er også fortsatt veldig øm over bekkenet, noe som egentlig er graviditetstegn for meg. Eller, jeg kan bli det rundt eggløsning uansett, men det pleier da å gå over etter et par dager. Var mye kvalm i går, men det er dessverre ikke noe tegn for meg, da jeg like godt blir det pga pms. Spennende tider 😄 Spennende, her er det egentlig ingen symptomer, bortsett fra litt ømme bryster, men det er både en vanlig pms greie for meg og en bivirkning av Lutinus som jeg går på denne syklusen. Spørs hvor lenge jeg venter med testing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4178 Del Skrevet 17. desember 2023 Beautyblender skrev (1 time siden): Én 🤪 😂 Det er vi og👍🏻 kjenner jeg har så voldsomt behov for å teste, men er aaalt for tidlig! Føler bare at jeg «vet» at jeg er gravid😂😂😂 Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 17. desember 2023 #4179 Del Skrevet 17. desember 2023 Noen her som har opplevd neseblod før/rundt testetid? Jeg begynte plutselig å blø litt neseblod i dag. Har aldri blødd neseblod før noen gang, så jeg skjønte ingenting. Jeg er også litt snufsete og vondt i hodet, så kanskje jeg brygger på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 17. desember 2023 #4180 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) 2 hours ago, Baelfire said: Noen her som har opplevd neseblod før/rundt testetid? Jeg begynte plutselig å blø litt neseblod i dag. Har aldri blødd neseblod før noen gang, så jeg skjønte ingenting. Jeg er også litt snufsete og vondt i hodet, så kanskje jeg brygger på noe.. Jepp, for to PP siden, var ikke gravid likevel 🙈Testa forresten i dag, så du vant 😅 blenda og tror ikke jeg er gravid egentlig. Håper bare mensen kommen i morgen eller tirsdag slik at jeg rekker å ta blodprøver før jul.. Endret 17. desember 2023 av HeleneHS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå