Susidus90 Skrevet 27. november 2023 #4101 Del Skrevet 27. november 2023 hverdagsglitter skrev (5 timer siden): Har puls nå🥹..Men tørr ikke ta gleden på forskudd! Jeg er 7 dpo, da jeg nettopp var på do så ser jeg (sorry TMI) en ganske stor klatt med lys rosa utflod i doskåla?? Har aldri opplevd dette før, så kan det være festeblødning? Det kan godt være festeblødning! Jeg hadde det mee første, og skjønte selvsagt ikke hva det var og trodde det var en rar menssyklus.. vi prøvde jo ikke og visste ikke noe om festeblødning. Så spennende!! Men kan like godt gå flere dager før du tester positivt. Så om du tester i morgen eller om 2 dager, kan du fortsatt få negativt uten at det egentlig trenger å være det🤞🏻🤞🏻🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4102 Del Skrevet 28. november 2023 Hei damer Sterk positiv EL-test i dag etter ca ett års prøving på barn nr 2. Brukte 2 år + 2 SA på barn nr 1, håper å bruke litt kortere tid denne gang! Denne syklusen har jeg fått Crinone av gynekologen, og håper det skal hjelpe da jeg har hatt noen runder med kort lutealfase.. Noen her som har erfaring med Crinone og vil dele? Anonymkode: 2a1a8...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4103 Del Skrevet 29. november 2023 Vi har vært prøvere i 14 mnd og er henvist til utredning, men ikke fått time før i mai. Har stabil syklus på 26/27 dager og skulle hatt mensen på fredag, men nå er jeg altså 5 dager over. Tørr ikke teste fordi skuffelsen blir så stor hvis den er negativ 🙈 Anonymkode: a3c2e...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena12345 Skrevet 29. november 2023 #4104 Del Skrevet 29. november 2023 4dpo i dag, første syklus med progresteron pga kort lutalfase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 29. november 2023 #4105 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei damer Sterk positiv EL-test i dag etter ca ett års prøving på barn nr 2. Brukte 2 år + 2 SA på barn nr 1, håper å bruke litt kortere tid denne gang! Denne syklusen har jeg fått Crinone av gynekologen, og håper det skal hjelpe da jeg har hatt noen runder med kort lutealfase.. Noen her som har erfaring med Crinone og vil dele? Anonymkode: 2a1a8...3e8 Ingen erfaring å dele dessverre, jeg selv har bare prøvd Ovitrelle. Som setter igang el. AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært prøvere i 14 mnd og er henvist til utredning, men ikke fått time før i mai. Har stabil syklus på 26/27 dager og skulle hatt mensen på fredag, men nå er jeg altså 5 dager over. Tørr ikke teste fordi skuffelsen blir så stor hvis den er negativ 🙈 Anonymkode: a3c2e...31f Åååå, skjønner deg godt!!! Veldig skummelt og leit om resultatet er negativt, men igjen, det kan hende det faktisk har klaffet denne gangen 🤷♀️ lykke til uansett! Jeg krysser fingrene for at mens er uteblitt pga positiv test ❤️🤞🏻 Jeg er 9dpo i dag. Og har vel testet flere ganger allerede🙈 men om steken blir værende nå og blir sterkere de neste dagene veit jeg hva det betyr. For ovitrelle skal egentlig være ute av kroppen etter 10 dager. Så krysser fingrene for positiv test de neste dagene også🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Jeg er testetøs og klarer ikke la være å teste🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4106 Del Skrevet 30. november 2023 3 dpo her, tror jeg. Er så usikker, kanskje noen kan berolige meg. Jeg pleier alltid ha tre tydelige tegn på eggløsning: temperaturstigning, eggløsningsmerter og masse slim. Denne syklusen jeg hadde temperaturstigning når jeg skulle, men bare litt slim og ingen smerter eller ubehag. Er så redd for at når jeg har hatt så få symptomer at det er en "dårlig" eggløsning. Noen som har tanker eller erfaringer? Anonymkode: c66b1...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4107 Del Skrevet 30. november 2023 4 dpo her. Har lyst til å teste allerede. Skal ikke det altså, men ventetiden går så sakte. Anonymkode: 4bbbc...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4108 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 3 dpo her, tror jeg. Er så usikker, kanskje noen kan berolige meg. Jeg pleier alltid ha tre tydelige tegn på eggløsning: temperaturstigning, eggløsningsmerter og masse slim. Denne syklusen jeg hadde temperaturstigning når jeg skulle, men bare litt slim og ingen smerter eller ubehag. Er så redd for at når jeg har hatt så få symptomer at det er en "dårlig" eggløsning. Noen som har tanker eller erfaringer? Anonymkode: c66b1...4ad Jeg har hatt det akkurat likt denne syklusen. Jeg er nå 7 dpo, så har enda ingen erfaringer Anonymkode: e64e3...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena12345 Skrevet 30. november 2023 #4109 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): 4 dpo her. Har lyst til å teste allerede. Skal ikke det altså, men ventetiden går så sakte. Anonymkode: 4bbbc...500 Føler det samme😅 jeg tenker og starte å teste fra 9dpo. Endret 30. november 2023 av Lena12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 30. november 2023 #4110 Del Skrevet 30. november 2023 Trenger noen oppmuntrende ord😔😭 Ugh, veit dette er teit, men jeg føler alr håp er ute ... satte ovitrelle sprøyte søndag morgen, altså 11 dager siden. Er 10dpo i dag. Jeg sjøl følte streken var meget svak 7dpo (som er positivt for da er jo ovitrelle nesten ite av systemet) og kanskje sterkere ellee like sterk i går. Men i dag er det bare en uttalelse svak strek som kun syns i godt lys.. jeg følte i går at testen burde jo ikke være så "sterk" om ikke noe annet er på ferde enn ovitrelle som skal være ute etter 10 dager.. Åååå, jeg veit jo at håpet i teorien fortsatt er tilstedet. Men føler så sykt at "jaja, da gikk det ikke denne gangen heller". Også er så utrolig kjipt når det ikke "bare" er å hoppe til køys å prøve på nytt ved neste syklus 😭😔😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4111 Del Skrevet 30. november 2023 Susidus90 skrev (18 minutter siden): Trenger noen oppmuntrende ord😔😭 Ugh, veit dette er teit, men jeg føler alr håp er ute ... satte ovitrelle sprøyte søndag morgen, altså 11 dager siden. Er 10dpo i dag. Jeg sjøl følte streken var meget svak 7dpo (som er positivt for da er jo ovitrelle nesten ite av systemet) og kanskje sterkere ellee like sterk i går. Men i dag er det bare en uttalelse svak strek som kun syns i godt lys.. jeg følte i går at testen burde jo ikke være så "sterk" om ikke noe annet er på ferde enn ovitrelle som skal være ute etter 10 dager.. Åååå, jeg veit jo at håpet i teorien fortsatt er tilstedet. Men føler så sykt at "jaja, da gikk det ikke denne gangen heller". Også er så utrolig kjipt når det ikke "bare" er å hoppe til køys å prøve på nytt ved neste syklus 😭😔😔 Uff det var trist å høre.. Prøv å gjøre noe gøy i helgen distraher deg fra alle tankene. Så tester du igjen om ett par dager🤞🏽🤞🏽 Keysser fingrene for deg! Din tid vil komme, ikke mist håpet Anonymkode: dbc3a...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 1. desember 2023 #4112 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Uff det var trist å høre.. Prøv å gjøre noe gøy i helgen distraher deg fra alle tankene. Så tester du igjen om ett par dager🤞🏽🤞🏽 Keysser fingrene for deg! Din tid vil komme, ikke mist håpet Anonymkode: dbc3a...77a Tusen takk❤️ Jeg er ei slik testetøs🙈🙈 Klarte å gå på en smell i morges og tok en ny test 🙄 Fortsatt to super svake streker. Men det ga meg roen til å kanskje klare å vente til søndag 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 så skal ei venninne og jeg kose oss med playdate med kidsa i helga❤️ Håååper det er tydligere streker på søndag eller mandag🤞🏻🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 1. desember 2023 #4113 Del Skrevet 1. desember 2023 Som dere ser, er jo streken ultrasvak... men 2 streker er jo fortsatt 2🤷♀️🤷♀️🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4114 Del Skrevet 1. desember 2023 Tok en test nå, på utvannet urin, 5dpo, den var.. surprise surprise.. negativ! Selvfølgelig 😆 så nå har jeg vel blitt offisielt medlem av testetøs-klubben. Anonymkode: 4bbbc...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 1. desember 2023 #4115 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok en test nå, på utvannet urin, 5dpo, den var.. surprise surprise.. negativ! Selvfølgelig 😆 så nå har jeg vel blitt offisielt medlem av testetøs-klubben. Anonymkode: 4bbbc...500 Hahah, velkommen i klubben😅👊🏼 Gikk på ek smell etter jobb igjen🙈 ingen forskjell på styrken på streken, så holder håpet oppe enda. Men skal virkelig prøve å unngå å teste før søndag nå😅🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena12345 Skrevet 1. desember 2023 #4116 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) 6dpo i dag, og ingen symptomer, allerede startet å miste håpet😅😫 Endret 1. desember 2023 av Lena12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 1. desember 2023 #4117 Del Skrevet 1. desember 2023 Lena12345 skrev (28 minutter siden): 6dpo i dag, og ingen symptomer, allerede startet å miste håpet😅😫 Nei! Altfor tidlig å miste håpet! Helt ærlig er de to pp jeg har hatt nylig de eneste jeg har kjent noe særlig på symptomer. Fordi jeg kjenner så sinnsykt etter. Der betyr ikke at du ikke er blitt gravid. 6dpo er tidlig! Ikke mist håpet enda!❤️ Veit det er lettere sagt enn gjort, og at ventetiden i disse dagene er laaaange😔😔🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4118 Del Skrevet 1. desember 2023 Lena12345 skrev (53 minutter siden): 6dpo i dag, og ingen symptomer, allerede startet å miste håpet😅😫 6dpo eller 6dpt? 6dpo er aaaaaltfor tidlig, og er du 11dpo/6dpt så har du fortsatt tid. Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4119 Del Skrevet 2. desember 2023 Er så lei av å prøve å få barn 😅 Denne mnd trodde jeg faktisk at det hadde gått men nei... Kjenner at det tæres skikkelig på motivasjonen. Noen som har noen tips til hvordan holde opp humøret i mange måneder på rad? Var gravid tidligere i år, og opprinnelig termindato i januar nærmer seg med stormskritt. Hadde håpet å bli gravid igjen i 2023 men nå ser det ut som at det blir nyttår uten at det har skjedd noe mer. 😕 Anonymkode: 779ae...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 2. desember 2023 #4120 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så lei av å prøve å få barn 😅 Denne mnd trodde jeg faktisk at det hadde gått men nei... Kjenner at det tæres skikkelig på motivasjonen. Noen som har noen tips til hvordan holde opp humøret i mange måneder på rad? Var gravid tidligere i år, og opprinnelig termindato i januar nærmer seg med stormskritt. Hadde håpet å bli gravid igjen i 2023 men nå ser det ut som at det blir nyttår uten at det har skjedd noe mer. 😕 Anonymkode: 779ae...416 Samme her! Er veldig kjipt når tiden viser at det ikke var riktig denne mnd heller. Hvor mange dpo er du?? Veit ikke om jeg har så mange gode råd, men jeg forstår deg veldig godt. Var selv gravid tidligere i år. Termin ville vært 15.okt. Selv om det var selvvagt å ende det svangerskapet, hadde mine grunner, var det tøft og grunnen til at jeg ikke ville vente lengre enn jeg gjorde før jeg satte i gang. I dag var testen negativ og spotting før mens var begynt. Så skjedde ikke denne syklusen min heller. Det jeg ville fram til er at jeg forstår deg uendelig godt!💔 Jeg kommer til å drøye neste PP til januar syklus.. Så skal prøve å nyte julen og tiden fram med venner og familie så godt jeg kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå