HeleneHS Skrevet 24. oktober 2023 #4021 Del Skrevet 24. oktober 2023 On 10/22/2023 at 12:30 PM, Ttcnummer2 said: 11 dpo, og fortsatt negative tester 🥲 Begynner å se dårlig ut denne syklusen. Krysser fingrene mine for deg🤞🏻💖 12 dpo her og negativ test, kjenner meg skuffa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 24. oktober 2023 #4022 Del Skrevet 24. oktober 2023 HeleneHS skrev (17 minutter siden): 12 dpo her og negativ test, kjenner meg skuffa.. Ja, det er veldig forstårlig.. Jeg har fått svake streker på flere tester nå men de blir ikke noe sterkere.. Jeg gikk tom for babyplan for 2 dager siden så måtte bytte over til makesure sine staver og jeg ser fortsatt svake streker på de.. Prøver å tenke at det kan være testene som gjør at de er svake men samtidig forbereder jeg meg på ny prøvesyklus.. 🥲 Tok også bilde etter de var tørka og test nr 2 har jo en tydelig strek.. Dette var tester fra igår. idag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ttcnummer2 skrev (31 minutter siden): Ja, det er veldig forstårlig.. Jeg har fått svake streker på flere tester nå men de blir ikke noe sterkere.. Jeg gikk tom for babyplan for 2 dager siden så måtte bytte over til makesure sine staver og jeg ser fortsatt svake streker på de.. Prøver å tenke at det kan være testene som gjør at de er svake men samtidig forbereder jeg meg på ny prøvesyklus.. 🥲 Tok også bilde etter de var tørka og test nr 2 har jo en tydelig strek.. Dette var tester fra igår. idag: Beklager, den ene streken på den ene testen du har fått er for tynn. Dpo? Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 24. oktober 2023 #4024 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager, den ene streken på den ene testen du har fått er for tynn. Dpo? Anonymkode: 3dfa2...056 13 dpo. Tok en ny test med urin nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 24. oktober 2023 #4025 Del Skrevet 24. oktober 2023 1 hour ago, Ttcnummer2 said: Ja, det er veldig forstårlig.. Jeg har fått svake streker på flere tester nå men de blir ikke noe sterkere.. Jeg gikk tom for babyplan for 2 dager siden så måtte bytte over til makesure sine staver og jeg ser fortsatt svake streker på de.. Prøver å tenke at det kan være testene som gjør at de er svake men samtidig forbereder jeg meg på ny prøvesyklus.. 🥲 Ser desverre bare en tynn skrek på den andre tørkede.. Men er ikke uhørt at man ikke tester før ikm. Krysser fortsatt fingrene for deg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4026 Del Skrevet 24. oktober 2023 Er bare 2 dop i dag... Men fikk plutselig en del el-slim nå på kvelden. Er dette vanlig kanskje? Hadde ingenting i går, men en del vannete utflod (sorry for tmi) Anonymkode: e88de...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4027 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er bare 2 dop i dag... Men fikk plutselig en del el-slim nå på kvelden. Er dette vanlig kanskje? Hadde ingenting i går, men en del vannete utflod (sorry for tmi) Anonymkode: e88de...aa0 Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Jeg har aldri oppleve å få slim etter dagen for eggløsning… Eller kan det ha vært slimete utflod bare, men ikke like elastisk som el-slim? Anonymkode: 67257...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4028 Del Skrevet 24. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Jeg har aldri oppleve å få slim etter dagen for eggløsning… Eller kan det ha vært slimete utflod bare, men ikke like elastisk som el-slim? Anonymkode: 67257...da1 Jeg kom på at jeg har skrevet notater i appen min og ser jeg har hatt dette før. Mulig det er mer vanlig slimete enn el-slim 😊 Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på søndag, ihvertfall i følge test og temp Anonymkode: e88de...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4029 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kom på at jeg har skrevet notater i appen min og ser jeg har hatt dette før. Mulig det er mer vanlig slimete enn el-slim 😊 Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på søndag, ihvertfall i følge test og temp Anonymkode: e88de...aa0 Jeg får ofte en sånn type slim slik før selve eggløsningsslimet kommer, det er jo lett å forveksle det! Håper det klaffet for deg denne eggløsningen🤞🏼 Anonymkode: 67257...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4030 Del Skrevet 25. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får ofte en sånn type slim slik før selve eggløsningsslimet kommer, det er jo lett å forveksle det! Håper det klaffet for deg denne eggløsningen🤞🏼 Anonymkode: 67257...da1 Jeg hadde allerede typisk eggløsningsslim før-og i helga, og temp + test viste at eggløsning burde ha vært på søndag... Men det blir spennende å se, takk 😊 Anonymkode: e88de...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 6. november 2023 #4031 Del Skrevet 6. november 2023 Hei! Er det noen her som har syklus på 28 dager og opplevd at de IKKE har fått positiv test før etter uteblitt mens?? Jeg er på 14dpo nå, og fortsatt blendahvitt på testene, har mensmurringer og øm korsrygg, kjenner en liten kvalme som ulmer. Men om den skyldes at frøkna har omgangssyke eller noe annet er uvisst😅 håååper jo fortsatt det er håp, men tipper mens kommer i morgen eller onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4032 Del Skrevet 6. november 2023 Usikker på når jeg hadde eggløsning, men sånne dpo dager er så nervepirrende. Føler jeg ser streker på alle testene, selvom det mest sannsynlig er skygge streker😅 Noen flere som kjenner på noen symptomer? Anonymkode: bac92...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4033 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Usikker på når jeg hadde eggløsning, men sånne dpo dager er så nervepirrende. Føler jeg ser streker på alle testene, selvom det mest sannsynlig er skygge streker😅 Noen flere som kjenner på noen symptomer? Anonymkode: bac92...183 Denne er vel positiv? Anonymkode: 5da6b...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4034 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne er vel positiv? Anonymkode: 5da6b...393 Jeg er veldig usikker på det faktisk:) Jeg syntes det ser ut som en skyggestrek, men syntes det er vanskelig å tolke slike streker:) Anonymkode: bac92...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 6. november 2023 #4035 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er veldig usikker på det faktisk:) Jeg syntes det ser ut som en skyggestrek, men syntes det er vanskelig å tolke slike streker:) Anonymkode: bac92...183 Jeg ser en strek! Når forventer du mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4036 Del Skrevet 6. november 2023 Susidus90 skrev (Akkurat nå): Jeg ser en strek! Når forventer du mens? Jeg vet egentlig ikke hvor mange dpo jeg er, så det er litt forvirrende egentlig:) Men kommer rett fra en spontanabort, så ønsket er veldig stort! Anonymkode: bac92...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 6. november 2023 #4037 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet egentlig ikke hvor mange dpo jeg er, så det er litt forvirrende egentlig:) Men kommer rett fra en spontanabort, så ønsket er veldig stort! Anonymkode: bac92...183 Skjønner deg godt! Ta en ny test om noen dager også. Streken burde bli sterkere etterhvert 👌🏻 Jeg har blitt inseminert, så jeg veit eksakt dato for befruktning... håper vi begge får to streker snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4038 Del Skrevet 6. november 2023 Susidus90 skrev (1 minutt siden): Skjønner deg godt! Ta en ny test om noen dager også. Streken burde bli sterkere etterhvert 👌🏻 Jeg har blitt inseminert, så jeg veit eksakt dato for befruktning... håper vi begge får to streker snart! Jaa, jeg får gjøre det:) Hvor mange dpo er du? Håper du lykkes!🫶🏻 Anonymkode: bac92...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 6. november 2023 #4039 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaa, jeg får gjøre det:) Hvor mange dpo er du? Håper du lykkes!🫶🏻 Anonymkode: bac92...183 13 el 14, tok en EL sprøyte dagen før inseminering, så veit at EL skal finne sted 24-48 timer etter ovitrelle er satt. Men mister litt håpet når testene er heeelt blenda hvite. Oppdater gjerne når du veit mer! Om det ikke går for meg denne gangen, blir det ny runde midten av november 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Dette var min første runde med inseminering, så har igjen 2 forsøk 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4040 Del Skrevet 6. november 2023 Susidus90 skrev (1 minutt siden): 13 el 14, tok en EL sprøyte dagen før inseminering, så veit at EL skal finne sted 24-48 timer etter ovitrelle er satt. Men mister litt håpet når testene er heeelt blenda hvite. Oppdater gjerne når du veit mer! Om det ikke går for meg denne gangen, blir det ny runde midten av november 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Dette var min første runde med inseminering, så har igjen 2 forsøk 🤞🏻 Jeg skjønner, sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 13dpo, har hørt om flere som ikke får positiv før etter forventet mens, så ikke gi opp håpet!🫶🏻 Skjønner såå godt at man kan tenke negativt, men håpet er ikke ute🌸 Oppdater du også😊 Anonymkode: bac92...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå