89jenta Skrevet 15. oktober 2023 #4001 Del Skrevet 15. oktober 2023 kanidke skrev (4 minutter siden): Jeg er så lei av å være prøver 😅 8 DPO i dag og har alle symptomer på at mensen kommer. Sist måned hadde jeg gravidsymtomer (vært gravid flere ganger før), men var ikke gravid likevel. Må jobbe med å holde oppe motivasjonen Det er slitsomt å være prøver ja.. spesielt psykisk.. hvilken pp er du i? 😊 Håper kroppen din lurer deg, og at mensen ikke dukker opp! ✨🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4002 Del Skrevet 15. oktober 2023 kanidke skrev (7 minutter siden): Jeg er så lei av å være prøver 😅 8 DPO i dag og har alle symptomer på at mensen kommer. Sist måned hadde jeg gravidsymtomer (vært gravid flere ganger før), men var ikke gravid likevel. Må jobbe med å holde oppe motivasjonen Samme her… Er bare 5 dpo, men har så sinnsykt PMS og er så hissig og sur, ikke som meg selv. Sist jeg ble gravid og mistet i MA uke 12, så hadde jeg ingen tegn til PMS i dpo land… Tror dessverre ikke spiren sitter hos meg denne gangen. Anonymkode: 67257...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanidke Skrevet 15. oktober 2023 #4003 Del Skrevet 15. oktober 2023 89jenta skrev (3 timer siden): Det er slitsomt å være prøver ja.. spesielt psykisk.. hvilken pp er du i? 😊 Håper kroppen din lurer deg, og at mensen ikke dukker opp! ✨🤞🏼 Får håpe det 😊er ca 6 mnd siden vi startet å prøve på barn 2 men hadde en tøff MA i sommer med masse komplikasjoner. Så føles som en lang prosess selv om det teknisk sett bare er fjerde prøveperiode totalt i søskenprøvingen. Brukte også over 1 år på barn 1, vet at andre folk har det verre altså, men ja, jeg er lei 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanidke Skrevet 15. oktober 2023 #4004 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her… Er bare 5 dpo, men har så sinnsykt PMS og er så hissig og sur, ikke som meg selv. Sist jeg ble gravid og mistet i MA uke 12, så hadde jeg ingen tegn til PMS i dpo land… Tror dessverre ikke spiren sitter hos meg denne gangen. Anonymkode: 67257...da1 Oi, MA I uke 12 høres veldig kjipt ut Har hatt et par selv men de har vært tidligere. Har det likt, får ingen pms-symtomer når jeg er gravid, så jeg tror heller ikke deg går denne mnd. Hvor mange pp har du hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4005 Del Skrevet 15. oktober 2023 kanidke skrev (7 minutter siden): Oi, MA I uke 12 høres veldig kjipt ut Har hatt et par selv men de har vært tidligere. Har det likt, får ingen pms-symtomer når jeg er gravid, så jeg tror heller ikke deg går denne mnd. Hvor mange pp har du hatt? Dette er første pp etter MAen… Så har ikke hatt veldig høye forventninger, men sjekket med eggløsningstester og hadde eggløsningsslim frem til dagen etter positiv test. Er veldig spent på hvor lang tid det vil ta å ta gravid på nytt, vi har også et barn fra før. Håper den sitter for oss begge snart, spesielt deg som har prøvd mye lenger enn meg🤞🏼 Anonymkode: 67257...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 18. oktober 2023 #4006 Del Skrevet 18. oktober 2023 6 Dpo i dag, begynner å tenke på testing... Men er ikke vits enda uansett... Hater denne tiden. De første dagene etter el gikk fint, men nå begynner det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 18. oktober 2023 #4007 Del Skrevet 18. oktober 2023 HeleneHS skrev (16 minutter siden): 6 Dpo i dag, begynner å tenke på testing... Men er ikke vits enda uansett... Hater denne tiden. De første dagene etter el gikk fint, men nå begynner det.. Føler deg, jeg er 7 dpo idag 🥲💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 18. oktober 2023 #4008 Del Skrevet 18. oktober 2023 Just now, Ttcnummer2 said: Føler deg, jeg er 7 dpo idag 🥲💖 Vi klarere det! Håper det klaffe for oss begge. Du har vel også prøvd en stund nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 18. oktober 2023 #4009 Del Skrevet 18. oktober 2023 HeleneHS skrev (20 minutter siden): Vi klarere det! Håper det klaffe for oss begge. Du har vel også prøvd en stund nå? Ja krysser fingrene for det 🤞🏻💕 Dette er 5 prøveperiode, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4010 Del Skrevet 18. oktober 2023 Er 7/8 dpo i dag og tok denne testen. Første PP etter MA, tørr ikke glede meg for tidlig🥺 Anonymkode: 67257...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4011 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er 7/8 dpo i dag og tok denne testen. Første PP etter MA, tørr ikke glede meg for tidlig🥺 Anonymkode: 67257...da1 😍 Den ser veldig positiv ut. I mine forrige graviditeter hadde jeg slike 11 dåp. Jeg er også 7/8 dpo i dag og skulle egentlig vente til søndag for å ta test, og så fredag.. men nå kjenner jeg en trang til å teste i morgen 😂 Anonymkode: a327e...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4012 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 😍 Den ser veldig positiv ut. I mine forrige graviditeter hadde jeg slike 11 dåp. Jeg er også 7/8 dpo i dag og skulle egentlig vente til søndag for å ta test, og så fredag.. men nå kjenner jeg en trang til å teste i morgen 😂 Anonymkode: a327e...14a Ååå håper den er positiv, men tar ingen gleder på forskudd før positiv digital! Venter med digital til helgen. Skulle egentlig ikke teste før lørdag… Men våknet i dag og bare måtte teste før jobb😅🤭 Anonymkode: 67257...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 18. oktober 2023 #4013 Del Skrevet 18. oktober 2023 3 hours ago, Ttcnummer2 said: Ja krysser fingrene for det 🤞🏻💕 Dette er 5 prøveperiode, hva med deg? PP4 etter 3SA. Begynte for snart to år siden med prøving.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 18. oktober 2023 #4014 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) HeleneHS skrev (5 timer siden): PP4 etter 3SA. Begynte for snart to år siden med prøving.. Ååh, så trist å høre 😢💖 Håper regnebue babyen sitter snart og at neste graviditet går helt fint 🥰 Endret 18. oktober 2023 av Ttcnummer2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 19. oktober 2023 #4015 Del Skrevet 19. oktober 2023 19 hours ago, Ttcnummer2 said: Ååh, så trist å høre 😢💖 Håper regnebue babyen sitter snart og at neste graviditet går helt fint 🥰 Takk for fine ord. Er 7DPO i dag og hadde litt murringer i går, som kan jo stemme med implantasjon. Men det hadde ikke vært første gang at jeg kjenner på symptomer uten å være gravid 🙈 Tenker å vente til minst søndag før jeg tester (10dpo), hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 19. oktober 2023 #4016 Del Skrevet 19. oktober 2023 HeleneHS skrev (9 timer siden): Takk for fine ord. Er 7DPO i dag og hadde litt murringer i går, som kan jo stemme med implantasjon. Men det hadde ikke vært første gang at jeg kjenner på symptomer uten å være gravid 🙈 Tenker å vente til minst søndag før jeg tester (10dpo), hva med deg? Starta å teste igår, men foreløpig kun negative tester men er jo fortsatt veldig tidlig 💖 Jeg hadde også en del murringer igår 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 19. oktober 2023 #4017 Del Skrevet 19. oktober 2023 1 hour ago, Ttcnummer2 said: Starta å teste igår, men foreløpig kun negative tester men er jo fortsatt veldig tidlig 💖 Jeg hadde også en del murringer igår 🤞🏻 🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 21. oktober 2023 #4018 Del Skrevet 21. oktober 2023 Har du testa noe mer? Tok selv en test i går som var blenda. Men tok den midt på ettermiddagen, so regnet ikke med det uansett. Er veldig sliten i dag og har sovet hele 4 timer nå før middag. Og veeeeldig bloated, kan ikke gå med trange bukser.. Skal begynne å teste i morgen tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 22. oktober 2023 #4019 Del Skrevet 22. oktober 2023 HeleneHS skrev (19 timer siden): Har du testa noe mer? Tok selv en test i går som var blenda. Men tok den midt på ettermiddagen, so regnet ikke med det uansett. Er veldig sliten i dag og har sovet hele 4 timer nå før middag. Og veeeeldig bloated, kan ikke gå med trange bukser.. Skal begynne å teste i morgen tror jeg? 11 dpo, og fortsatt negative tester 🥲 Begynner å se dårlig ut denne syklusen. Krysser fingrene mine for deg🤞🏻💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4020 Del Skrevet 22. oktober 2023 Så lei meg..vi fik nesten ikke hatt sex pga jobbreise midt under EL igjen..en gang to dager før El..hva er oddsen:(( neste mnd reiser han..og så er det desember med ørten mennesker på overnatting hos oss… Anonymkode: ddf8d...f37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå