NettMeg Skrevet 1. mars 2023 #3781 Del Skrevet 1. mars 2023 Lilleplomme skrev (5 minutter siden): Hvordan er utfloden? Er du sikker på at det ikke er forsinket EL? Hvis ikke så kan det være symptom på graviditet, eller at mensen er på vei. Vanskelig å vite når det er så mange like symptomer. Den gangen jeg var gravid mener jeg at jeg fikk mye utflod ganske tidlig. Men jeg har også opplevd dette uten å være gravid😕 Utfloden er seig og hvit, men ikke så slimaktig som eggløsningsslim. Håper det er tegn på tidlig graviditet. Ja det er vanskelig når symptomer på mensen og gravid er så like😩 Tenker og starte og teste på fredag 8 dpo🤞🤞 ser forrige post du skrev at du var 2 dager over ikm, men ingen mens. Hvordan går det med deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3782 Del Skrevet 1. mars 2023 Er ca. 10dpo i dag. Hadde stikninger i livmorsområdet mandag, noe jeg kun har opplevd en annen gang. Og da var jeg gravid med førstemann. I kveld ble jeg helt plutselig veldig kvalm, og etter 10 minutter kastet jeg opp. Det skal sies at jeg spiste en halv sjokolade tidligere på kvelden, så kan ha vært derfor. For jeg synes det er sykt tidlig med kvalme og oppkast kun 10dpo, hvis det viser seg at jeg er gravid🤯. Jeg testet negativ i morges. Har avtalt med mannen å vente med å teste til fredag, men klarer jeg å vente?🙈 Anonymkode: 11ad7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleplomme Skrevet 2. mars 2023 #3783 Del Skrevet 2. mars 2023 5 hours ago, NettMeg said: Utfloden er seig og hvit, men ikke så slimaktig som eggløsningsslim. Håper det er tegn på tidlig graviditet. Ja det er vanskelig når symptomer på mensen og gravid er så like😩 Tenker og starte og teste på fredag 8 dpo🤞🤞 ser forrige post du skrev at du var 2 dager over ikm, men ingen mens. Hvordan går det med deg nå? Jeg er 8 dager over IKM nå..😓 Ingen mens og ingen positiv test. Fikk komme på ultralyd hos gynekologen igår (tirsdag) og gyn mente han kunne se at jeg har hatt EL. Men han anslo at EL har skjedd senere enn forventet denne syklusen, sånn omtrent rundt da jeg trodde jeg var 8-9 dpo. Det stemmer også med symptomene jeg fikk akkurat da, masse tykt slim (som jeg ikke skjønte bæret av🤭) og litt murringer. Gyn sa jeg skulle gi det en uke til, at jeg enten vil teste positivt eller få mensen. Og får jeg mensen så skal jeg øke til dobbel dose letrozol for prøve å fremskynde EL😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 2. mars 2023 #3784 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er ca. 10dpo i dag. Hadde stikninger i livmorsområdet mandag, noe jeg kun har opplevd en annen gang. Og da var jeg gravid med førstemann. I kveld ble jeg helt plutselig veldig kvalm, og etter 10 minutter kastet jeg opp. Det skal sies at jeg spiste en halv sjokolade tidligere på kvelden, så kan ha vært derfor. For jeg synes det er sykt tidlig med kvalme og oppkast kun 10dpo, hvis det viser seg at jeg er gravid🤯. Jeg testet negativ i morges. Har avtalt med mannen å vente med å teste til fredag, men klarer jeg å vente?🙈 Anonymkode: 11ad7...5df Syns det er imponerende om du klarer å vente. Jeg er 8 dpo i morgen og da begynner jeg og teste og kommer sikkert til å teste hver dag frem til mensen eller positiv test🙈 krysser fingre for oss alle i denne tråden🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 2. mars 2023 #3785 Del Skrevet 2. mars 2023 Lilleplomme skrev (10 timer siden): Jeg er 8 dager over IKM nå..😓 Ingen mens og ingen positiv test. Fikk komme på ultralyd hos gynekologen igår (tirsdag) og gyn mente han kunne se at jeg har hatt EL. Men han anslo at EL har skjedd senere enn forventet denne syklusen, sånn omtrent rundt da jeg trodde jeg var 8-9 dpo. Det stemmer også med symptomene jeg fikk akkurat da, masse tykt slim (som jeg ikke skjønte bæret av🤭) og litt murringer. Gyn sa jeg skulle gi det en uke til, at jeg enten vil teste positivt eller få mensen. Og får jeg mensen så skal jeg øke til dobbel dose letrozol for prøve å fremskynde EL😁 Uff så frustrerende at du verken får positiv test eller mensen. Bra at du fikk time hos gynekolog. Det at du har hatt eggløsning, bare senere enn du har antatt, da er det fortsatt håp denne syklusen🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. mars 2023 #3786 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg har hentet ut egg I dag håper på å få satt inn på tirsdag, så kommer jeg i dpo land. Verdens mest spennende dpo land for meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleplomme Skrevet 2. mars 2023 #3787 Del Skrevet 2. mars 2023 1 hour ago, Fame said: Jeg har hentet ut egg I dag håper på å få satt inn på tirsdag, så kommer jeg i dpo land. Verdens mest spennende dpo land for meg Så spennende!! Krysser fingrene for deg🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleplomme Skrevet 2. mars 2023 #3788 Del Skrevet 2. mars 2023 2 hours ago, NettMeg said: Uff så frustrerende at du verken får positiv test eller mensen. Bra at du fikk time hos gynekolog. Det at du har hatt eggløsning, bare senere enn du har antatt, da er det fortsatt håp denne syklusen🤞 Det var et kortvarig håp😅 fikk mensen idag.. Men litt annerledes enn vanlig, ikke like kraftig menskramper og blødningen er sparsom foreløpig. Regner med det kommer som en foss i morgen🙄 Tok en test for sikkerhetsskyld nå nettopp, syns helt garantert jeg skimter en svak strek. Er det vanlig med skyggestrek på babyplan sine tester? Er første gang jeg prøver disse. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. mars 2023 #3789 Del Skrevet 2. mars 2023 Lilleplomme skrev (8 minutter siden): Det var et kortvarig håp😅 fikk mensen idag.. Men litt annerledes enn vanlig, ikke like kraftig menskramper og blødningen er sparsom foreløpig. Regner med det kommer som en foss i morgen🙄 Tok en test for sikkerhetsskyld nå nettopp, syns helt garantert jeg skimter en svak strek. Er det vanlig med skyggestrek på babyplan sine tester? Er første gang jeg prøver disse. Noen som har erfaring? Ja, dessverre. Fått masse skygge på disse testene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleplomme Skrevet 2. mars 2023 #3790 Del Skrevet 2. mars 2023 8 minutter siden, Fame said: Ja, dessverre. Fått masse skygge på disse testene 😕 Æsj.. Så utrolig frustrerende. Hvis jeg får det samme i morgen tidlig tolker jeg testene som negative😠I beste fall en kjemisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3791 Del Skrevet 3. mars 2023 Klarte å vente til fredagen, men negativ test i dag også... er håpet ute? Anonymkode: 11ad7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3792 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klarte å vente til fredagen, men negativ test i dag også... er håpet ute? Anonymkode: 11ad7...5df Aner ikke hvor langt du er i DPO land Anonymkode: 03d35...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3793 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Aner ikke hvor langt du er i DPO land Anonymkode: 03d35...6a3 Glemte skrive det, er ca.12 dpo i dag. Er ikke heelt sikker på eggløsningsdagen Anonymkode: 11ad7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 3. mars 2023 #3794 Del Skrevet 3. mars 2023 8 dpo i dag, syns dere det ser ut som skyggestrek eller babystrek?🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3795 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Glemte skrive det, er ca.12 dpo i dag. Er ikke heelt sikker på eggløsningsdagen Anonymkode: 11ad7...5df Da er det fortsatt sjanser ^.^ Anonymkode: 03d35...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3796 Del Skrevet 3. mars 2023 Hei🌸 Er det normalt at så tidlig som 5 dpo så kan man ha graviditetssymptomer som er at man må tisse myeee oftere? Har vært gravid 1 gang før (MA) . jeg kan ofte gå maaaange timer mellom hvert dobesøk men nå er det veldig ofte! har hatt murringer og vondt i korsryggen, men synes det er fryktelig tidlig?? Anonymkode: 30ebb...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. mars 2023 #3797 Del Skrevet 3. mars 2023 The body is confused. The body hurt itself in its confusion 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3798 Del Skrevet 3. mars 2023 Gratulerer Fame 👏🏻🥰 Anonymkode: 565ef...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. mars 2023 #3799 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gratulerer Fame 👏🏻🥰 Anonymkode: 565ef...723 Det er bare eggløsningssprøyten første positive testen så jeg måtte jo ha et bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3800 Del Skrevet 6. mars 2023 7 dpo idag. Har spottet noen bittesmå rosa flekker med blod kun i trusen. Måtte tørke for å sjekke om det kanskje var menstruasjonen som nå melder sin ankomst tidligere enn forventet. Men nei det kom bare en del slim men ikke noe mer blod. Håper så inderlig det kan være festeblødning. Har idag også fått mensmurringer. Mildere enn vanlig men kjenner tydelig noe. Håper det er graviditet og ikke menstruasjon. Når kan jeg begynne testingen sånn ca? Har lutealfase på ca 12 dager. Anonymkode: 83c3f...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå