Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Gjest Cassandra22
Hakkespett skrev (På 22.10.2022 den 16.07):

Herregud du hadde rett! Jeg mistet håpet, men testet en siste gang kvelden før IKM, og da fikk jeg søren meg positiv test🥹 1-2 uker på Clearblue i dag, IKM var i går og den kom ikke. Nå krysser jeg alt for at det sitter hele veien 😍

Gratulerer såå mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cassandra22
Møysa skrev (54 minutter siden):

Hvordan går det med deg , Cassandra 22?

og gratulerer så mye hakkespett🥰

Her ble det ikke noe denne måneden heller :(  Ble veldig skuffa nok en gang, men får bare prøve igjen neste pp❤️ takk som spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 DPO i dag og helt forferdelig forkjølet. Håper ikke det påvirker sjansen for å bli gravid 🤞🏻

Anonymkode: 81313...ff6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (1 time siden):

1DPO i dag, første syklus med Letrozol. Er så spent! 

Jeg har også første syklus med Letrozol denne gangen, du ligger litt foran meg, jeg er på mensdag 5, så tredje dag med letrozol idag. Krysser fingrene for at det er dette som hjelper oss🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofagris skrev (14 minutter siden):

Jeg har også første syklus med Letrozol denne gangen, du ligger litt foran meg, jeg er på mensdag 5, så tredje dag med letrozol idag. Krysser fingrene for at det er dette som hjelper oss🤞❤️

Så spennende! Hvilken pp er du i? Har du hatt noe problemer med eggløsningen før? Vi er i pp13, mine blodprøver og mannens prøver er helt fine, så alt ligger til rette for at det skal klaffe med letrozol😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gyngestolen skrev (2 timer siden):

Så spennende! Hvilken pp er du i? Har du hatt noe problemer med eggløsningen før? Vi er i pp13, mine blodprøver og mannens prøver er helt fine, så alt ligger til rette for at det skal klaffe med letrozol😍

Pp18 er vi i😊 Alle våre prøver er også fine, jeg har ingen problemer egentlig, hatt en stabil syklus på 28-29 dager. Men de siste månedene har den tullet litt, plutselig blitt på 36-37 dager, og nå forrige måned endte den på 21 dager, så det er veldig frustrerende. Letrozol nå er for å vite at vi har prøvd alt før evnt ivf, men håper jo at det kan klaffe av seg selv🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/16/2022 at 8:17 PM, AnonymBruker said:

Tror det er 1 DPO i dag.

Jeg pleier å bruke eggløsningstester, men denne uka var det mye som skjedde og ganske stress og den dagen jeg prøvde meg på apoteket var de utsolgt! :( Vi fikk kun prøvd dagen før antatt EL, frustrerende når det ikke klaffer med prøving fordi vi ikke begge er hjemme. Men 1 forsøk er bedre enn ingenting. PP3 denne gangen.

Anonymkode: 0e857...610

Okei, jeg har mensmurringer 1 uke før forventet mens, og det har jeg aldri. Er 9 eller 10 DPO i dag hvis jeg hadde eggløsning når jeg tror. I går hadde jeg også det jeg tror kan være stikninger, som varte litt av og på i 2-3 timer. Så det er andre dagen nå med symptomer. 

En del av meg ønsker egentlig ikke å teste nå, men vente på evt. mens, men samtidig så hadde det uansett vært fint å vite om jeg har vært gravid, selv om det kanskje kan ende i kjemisk. Har ikke vært gravid før, så det hadde kanskje vært greit å evt. få det bekreftet at det er mulig for meg å bli gravid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofagris skrev (1 time siden):

Pp18 er vi i😊 Alle våre prøver er også fine, jeg har ingen problemer egentlig, hatt en stabil syklus på 28-29 dager. Men de siste månedene har den tullet litt, plutselig blitt på 36-37 dager, og nå forrige måned endte den på 21 dager, så det er veldig frustrerende. Letrozol nå er for å vite at vi har prøvd alt før evnt ivf, men håper jo at det kan klaffe av seg selv🤞😊

Da høres det ut som om vi har det ganske likt, men jeg har litt mer stabil syklus enn deg. Krysser fingrene for deg, og håper det klaffer! Det tar på å prøve så lenge ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre?

Jeg er 5DPO i dag, og har kjent litt stikk og noe som er en mellomting mellom murring og varmefølelse (om det gir noe mening). Tenker det er et dårlig tegn at jeg kjenner noe så tidlig.. 😕

Endret av gyngestolen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre?

Jeg er 5DPO i dag, og har kjent litt stikk og noe som er en mellomting mellom murring og varmefølelse (om det gir noe mening). Tenker det er et dårlig tegn at jeg kjenner noe så tidlig.. 😕

7 DPO i dag og føler litt på det samme som deg, stikking og murring. Kan være et dårlig tegn ja, men håper det er godt tegn. Føler ikke jeg får så tidlig murring når jeg får mensen. Har veldig ømme bryster, og litt halsbrann. Så føler det kan gå begge veier denne gangen. Krysser fingrene for oss begge. ❤️Hvor lenge har dere prøvd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilyK skrev (6 minutter siden):

7 DPO i dag og føler litt på det samme som deg, stikking og murring. Kan være et dårlig tegn ja, men håper det er godt tegn. Føler ikke jeg får så tidlig murring når jeg får mensen. Har veldig ømme bryster, og litt halsbrann. Så føler det kan gå begge veier denne gangen. Krysser fingrene for oss begge. ❤️Hvor lenge har dere prøvd? 

Jeg bruker ikke å få det før tidligst 7DPO egentlig, men siden dette er første syklus med letrozol er jeg forberedt på at ting kan bli litt annerledes. Hvor lenge har du kjent murringer? Vi er i PP13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker ikke å få det før tidligst 7DPO egentlig, men siden dette er første syklus med letrozol er jeg forberedt på at ting kan bli litt annerledes. Hvor lenge har du kjent murringer? Vi er i PP13 :)

Ah, skjønner. Da reagerer kroppen sikkert litt annerledes ja. Kom el tidligere denne gangen da? Skal også starte på det neste syklus hvis det ikke går på denne.

Synes egentlig jeg har hatt murringer i ett siden el. For et par dager siden fikk jeg også halsbrann, det hadde jeg også tidlig sist jeg var gravid, men redd jeg bare innbiller meg ting 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EmilyK skrev (32 minutter siden):

Ah, skjønner. Da reagerer kroppen sikkert litt annerledes ja. Kom el tidligere denne gangen da? Skal også starte på det neste syklus hvis det ikke går på denne.

Synes egentlig jeg har hatt murringer i ett siden el. For et par dager siden fikk jeg også halsbrann, det hadde jeg også tidlig sist jeg var gravid, men redd jeg bare innbiller meg ting 😅

Nei, EL kom når den bruker å komme. Hvilken PP er du i? Jeg har ikke vært gravid før, og hører at mange opplever festesmerter som menssmerter. Så det er jo lett å begynne å håpe når man kjenner på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (33 minutter siden):

Nei, EL kom når den bruker å komme. Hvilken PP er du i? Jeg har ikke vært gravid før, og hører at mange opplever festesmerter som menssmerter. Så det er jo lett å begynne å håpe når man kjenner på noe. 

Ja, og tror også at livmoren fort begynner å utvide seg, som også kan gi litt mensen lignende smerter. 
Vi har prøvd i litt over ett år. Hadde en MA i juli, da var jeg ca. 7 uker på vei. 
Når tenker du å teste? :) 

Endret av EmilyK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilyK skrev (11 timer siden):

Ja, og tror også at livmoren fort begynner å utvide seg, som også kan gi litt mensen lignende smerter. 
Vi har prøvd i litt over ett år. Hadde en MA i juli, da var jeg ca. 7 uker på vei. 
Når tenker du å teste? :) 

Det er bare det at mensen også gir mensenlignende symptomer😂 Jeg tester nok ikke før 9DPO, men tror ikke jeg klarer å vente lengre enn det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare det at mensen også gir mensenlignende symptomer😂 Jeg tester nok ikke før 9DPO, men tror ikke jeg klarer å vente lengre enn det.

Haha, jeg veeet. Så frustrerende 😂 Jeg er 8 DPO i dag. På en eller annen måte har jeg egentlig gitt litt opp. Testetrangen er liksom ikke like stor som den pleier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilyK skrev (10 timer siden):

Haha, jeg veeet. Så frustrerende 😂 Jeg er 8 DPO i dag. På en eller annen måte har jeg egentlig gitt litt opp. Testetrangen er liksom ikke like stor som den pleier. 

Krysser fingrene for deg ❤️ Kommer du til å teste i morgen, eller vente litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg ❤️ Kommer du til å teste i morgen, eller vente litt til?

Dum som jeg er tok jeg en test i stad 🙈 Den var selvfølgelig negativ 😕 Så nå får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg til neste. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 16.22):

Okei, jeg har mensmurringer 1 uke før forventet mens, og det har jeg aldri. Er 9 eller 10 DPO i dag hvis jeg hadde eggløsning når jeg tror. I går hadde jeg også det jeg tror kan være stikninger, som varte litt av og på i 2-3 timer. Så det er andre dagen nå med symptomer. 

En del av meg ønsker egentlig ikke å teste nå, men vente på evt. mens, men samtidig så hadde det uansett vært fint å vite om jeg har vært gravid, selv om det kanskje kan ende i kjemisk. Har ikke vært gravid før, så det hadde kanskje vært greit å evt. få det bekreftet at det er mulig for meg å bli gravid?

Ble det så du testet?

Anonymkode: 87ad9...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...