elinoooor Skrevet 16. september 2022 #3501 Del Skrevet 16. september 2022 DPO8 🫣 klart å holde meg unna testing. Håper ikke jeg ryker på en test ila helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 16. september 2022 #3502 Del Skrevet 16. september 2022 7DPO i dag og nå er det antydning til blødning/mensen på vei. Syklusen er helt på bærtur etter MA i sommer 😭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3503 Del Skrevet 16. september 2022 Er trolig 10 eller 11 dpo, men veit egentlig ikke. Hadde nesten gitt opp denne pp pga. dårlig timing rundt el. Har 0 symptomer men tok en test i dag. Syntes å skimte noe ultrasvakt, men jeg ser strek uansett😆 Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 16. september 2022 #3504 Del Skrevet 16. september 2022 Gjest 123 eller noe skrev (På 25.1.2021 den 10.03): Tror jeg skal drøye den testen til tirsdag morgen om 8 dager for da har jeg fri, og kan være skuffet og grine i fred. Hvis mensen kommer til helga sparer jeg de pengene, men har veldig lyst å kjøpe en til å ta på søndag, da er jeg 13-14 dpo. Får se hvor utålmodig jeg blir! Kan du ikke legge ut testen her, så kan vi se? Kanskje best med test fra i morgen da 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-P Skrevet 16. september 2022 #3505 Del Skrevet 16. september 2022 Hakkespett skrev (På 15.9.2022 den 15.51): Velkommen til dpo-land 🤩 Mitt tips er å fylle dagene med noe slik at tiden går fortere og slik at du ikke har tid til å tenke så mye. Merker at jeg overtenker ekstremt mye med en gang jeg har litt dødtid. Jeg har ikke sjans til å vente med testingen. Testet i går 6dpo og kjenner jeg meg selv rett blir det testing hver eneste dag frem til IKM😅 vi er også på pp5. Tok ut hormonspiral i april og fikk raskt en stabil syklus. Har testet med EL-tester siden juni, og fant peaken juni, august og september. Fant aldri peak i juli til tross for iherdig testing. Tok og ut hormonspiral i april, tidlig i mnd😅 skal på kontroll for hpv virus nå rett før IKM, men da er vel ett eventuelt «embryo» eller hva man kaller det rundt uke 4, for lite til å bli sett ved noe form for UL.. Haha, du høres ut som meg når det kommer til testing, shit det er dyrt 🥵 har testet mye disse mnd, men prøver å være viljesterk å vente til IKM, eventuelt den morgen eg skal på kontroll😅 litt greit å teste i tilfelle😅 Så synes eg jo som vanlig at puppene er blitt større, men er nok bare mind fuck det OG😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3506 Del Skrevet 17. september 2022 8dpo, ble aksjer kun på EL dag pga reiseaktivitet for mannen.. negativ (selvfølgelig) g test i dag.. har holdt på i et års tid, men ikke lagt inn aksjer i alle periodene… kjenner likevel det tar på nå 😭 Anonymkode: 77b50...979 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. september 2022 #3507 Del Skrevet 17. september 2022 Miss-P skrev (12 timer siden): Tok og ut hormonspiral i april, tidlig i mnd😅 skal på kontroll for hpv virus nå rett før IKM, men da er vel ett eventuelt «embryo» eller hva man kaller det rundt uke 4, for lite til å bli sett ved noe form for UL.. Haha, du høres ut som meg når det kommer til testing, shit det er dyrt 🥵 har testet mye disse mnd, men prøver å være viljesterk å vente til IKM, eventuelt den morgen eg skal på kontroll😅 litt greit å teste i tilfelle😅 Så synes eg jo som vanlig at puppene er blitt større, men er nok bare mind fuck det OG😅😅 Ja, tror kanskje man ikke får sett noe på UL, men ikke sikker! Det hadde jo vært gøy da😃 krysser fingrene for at det i alle fall sitter for dere denne gangen! Tester du også med EL-tester? Ja, helt latterlig dyrt faktisk. Spesielt når jeg har kort LH-topp og må teste ofte oooog har en ukontrollerbar testetrang i dpo-land… Bruker som regel strimler, men likevel dyrt. Du er flink hvis du klarer å holde deg til rett før kontrollen! Tror faktisk min taktikk neste pp blir å vente på IKM, får se om jeg klarer det🥲 når er IKM for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-P Skrevet 17. september 2022 #3508 Del Skrevet 17. september 2022 Hakkespett skrev (2 minutter siden): Ja, tror kanskje man ikke får sett noe på UL, men ikke sikker! Det hadde jo vært gøy da😃 krysser fingrene for at det i alle fall sitter for dere denne gangen! Tester du også med EL-tester? Ja, helt latterlig dyrt faktisk. Spesielt når jeg har kort LH-topp og må teste ofte oooog har en ukontrollerbar testetrang i dpo-land… Bruker som regel strimler, men likevel dyrt. Du er flink hvis du klarer å holde deg til rett før kontrollen! Tror faktisk min taktikk neste pp blir å vente på IKM, får se om jeg klarer det🥲 når er IKM for deg? Må bare finne noe å sysselsette meg med, så trur eg det skal gå fint😅🥵 (håper det!) Ja, tester el og! Bruker strimmeltester fra babyplan😬 IKM er 28/9 ☺️ hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. september 2022 #3509 Del Skrevet 17. september 2022 Miss-P skrev (Akkurat nå): Må bare finne noe å sysselsette meg med, så trur eg det skal gå fint😅🥵 (håper det!) Ja, tester el og! Bruker strimmeltester fra babyplan😬 IKM er 28/9 ☺️ hos deg? Ja, er fullpakka dager som får tiden til å gå og hjernen over på noe annet! IKM 21/9, og i dag er jeg 9 eller 8 dpo. Negativ test i dag også 🥲 Lutealfasen min er litt kortere enn gjennomsnittet, men håper det ikke skal ha noe å si for fertiliteten. Med en gang mensen kommer skal vi ta en full fertilitetssjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-P Skrevet 17. september 2022 #3510 Del Skrevet 17. september 2022 Hakkespett skrev (7 timer siden): Ja, er fullpakka dager som får tiden til å gå og hjernen over på noe annet! IKM 21/9, og i dag er jeg 9 eller 8 dpo. Negativ test i dag også 🥲 Lutealfasen min er litt kortere enn gjennomsnittet, men håper det ikke skal ha noe å si for fertiliteten. Med en gang mensen kommer skal vi ta en full fertilitetssjekk. Er jo veldig tidlig å få positiv😅 med baby nr 2, så testa eg når eg var 3+6, negativ.. men då var ikkje syklusen heilt på plass, så då gav eg litt opp, og dro på fest lørdagen (angret på det for å si det sånn!) testet ikke igjen før lørdagen etter det, bare for morro skyld egentlig.. positiv.. då var eg altså 5+2.. Har du barn fra før, eller er det første? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 17. september 2022 #3511 Del Skrevet 17. september 2022 2 dpo. Venter på «gravid”-symptomene som kommer hver syklus: ømme bryst, murringer i mage og ustabilt humør 😝 Kommer som regel 4-5 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. september 2022 #3512 Del Skrevet 17. september 2022 Miss-P skrev (5 timer siden): Er jo veldig tidlig å få positiv😅 med baby nr 2, så testa eg når eg var 3+6, negativ.. men då var ikkje syklusen heilt på plass, så då gav eg litt opp, og dro på fest lørdagen (angret på det for å si det sånn!) testet ikke igjen før lørdagen etter det, bare for morro skyld egentlig.. positiv.. då var eg altså 5+2.. Har du barn fra før, eller er det første? 😄 Husker du hvor mange dpo du var 3+6 da du testet negativt? Føler så mange tester svakt svakt positivt 9dpo og først «konstaterer» positiv test 10dpo fordi den først da er tydelig nok. Helt blank test her i dag også… sykt frustrerende. Hadde trodd det skulle være litt lettere å bli gravid Dette er første, ingen barn fra før. Skulle gjerne hatt bekreftelsen på at vi i det hele tatt kan få barn liksom… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-P Skrevet 18. september 2022 #3513 Del Skrevet 18. september 2022 Hakkespett skrev (8 timer siden): Husker du hvor mange dpo du var 3+6 da du testet negativt? Føler så mange tester svakt svakt positivt 9dpo og først «konstaterer» positiv test 10dpo fordi den først da er tydelig nok. Helt blank test her i dag også… sykt frustrerende. Hadde trodd det skulle være litt lettere å bli gravid Dette er første, ingen barn fra før. Skulle gjerne hatt bekreftelsen på at vi i det hele tatt kan få barn liksom… Nei aner ikke DPO dager den gang.. var mye mer avslappet til det da😅 vært gravid 3 ganger, alle 3 har det skjedd med en gang.. har en sa inni der mellom første og andre barnet mitt.. ja, forstår deg godt! Kan jeg spørre hvor gammel du er? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 18. september 2022 #3514 Del Skrevet 18. september 2022 Miss-P skrev (2 timer siden): Nei aner ikke DPO dager den gang.. var mye mer avslappet til det da😅 vært gravid 3 ganger, alle 3 har det skjedd med en gang.. har en sa inni der mellom første og andre barnet mitt.. ja, forstår deg godt! Kan jeg spørre hvor gammel du er? 😄 Jeg er fyller straks 29🥲 Kjenner nå at jeg er veldig glad for at vi ikke har ventet lenger før vi begynte å prøve! Hva med deg, og når fikk du første barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. september 2022 #3515 Del Skrevet 19. september 2022 DPO11 og så en svak strek i dag🥺🤞🏼 håper virkelig det er sant! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. september 2022 #3516 Del Skrevet 20. september 2022 DPO3 her nå. Kjenner jeg er mye mindre spendt enn sist gang. Tror ikke det klaffet med eggløsning, så kommer ikke til å teste meg før det har gått et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3517 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 8.03): 8dpo, ble aksjer kun på EL dag pga reiseaktivitet for mannen.. negativ (selvfølgelig) g test i dag.. har holdt på i et års tid, men ikke lagt inn aksjer i alle periodene… kjenner likevel det tar på nå 😭 Anonymkode: 77b50...979 11dpo og på cd 25.. får mens mellom cd25-27. Ingen tegn enda, mindre kramper enn vanligvis på denne tiden.. Håpe håpe 🤞 tom for tester (gjerne like greit) 🙈 Anonymkode: 77b50...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 21. september 2022 #3518 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) 6 dpo. Ømme bryst, av og på med mensmurringer, samt press/trykk over høyre eggstokk. Har dette hver gang mellom eggløsning og mens. Eneste som er nytt er «sting» i nedre del av magen. Kom i dag, og har aldri hatt det før 🤷🏼♀️ Endret 21. september 2022 av Haapefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 21. september 2022 #3519 Del Skrevet 21. september 2022 Endelig 1 DPO i dag! Blødningen jeg hadde på fredag viste seg å ikke være mensen og at jeg hadde bommet på el. Hadde MA/BO i sommer og har endelig en mer normal syklus. Går hele tiden og sammenligner med hvordan det føltes den gangen. Da hadde jeg allerede halsbrann og ømme bryster 1 DPO og det har jeg ikke nå, så håper ikke det er et dårlig tegn 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3520 Del Skrevet 21. september 2022 8 dager DPO. testet negativt på apotek1 sin tidligtest 😥 Anonymkode: 603f0...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå