Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er trolig 10 eller 11 dpo, men veit egentlig ikke. Hadde nesten gitt opp denne pp pga. dårlig timing rundt el. Har 0 symptomer men tok en test i dag. Syntes å skimte noe ultrasvakt, men jeg ser strek uansett😆 

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe skrev (På 25.1.2021 den 10.03):

Tror jeg skal drøye den testen til tirsdag morgen om 8 dager for da har jeg fri, og kan være skuffet og grine i fred. :P Hvis mensen kommer til helga sparer jeg de pengene, men har veldig lyst å kjøpe en til å ta på søndag, da er jeg 13-14 dpo. Får se hvor utålmodig jeg blir!

Kan du ikke legge ut testen her, så kan vi se? Kanskje best med test fra i morgen da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (På 15.9.2022 den 15.51):

Velkommen til dpo-land 🤩 Mitt tips er å fylle dagene med noe slik at tiden går fortere og slik at du ikke har tid til å tenke så mye. Merker at jeg overtenker ekstremt mye med en gang jeg har litt dødtid. Jeg har ikke sjans til å vente med testingen. Testet i går 6dpo og kjenner jeg meg selv rett blir det testing hver eneste dag frem til IKM😅 vi er også på pp5. Tok ut hormonspiral i april og fikk raskt en stabil syklus. Har testet med EL-tester siden juni, og fant peaken juni, august og september. Fant aldri peak i juli til tross for iherdig testing.

Tok og ut hormonspiral i april, tidlig i mnd😅 skal på kontroll for hpv virus nå rett før IKM, men da er vel ett eventuelt «embryo» eller hva man kaller det rundt uke 4, for lite til å bli sett ved noe form for UL.. 

Haha, du høres ut som meg når det kommer til testing, shit det er dyrt 🥵 har testet mye disse mnd, men prøver å være viljesterk å vente til IKM, eventuelt den morgen eg skal på kontroll😅 litt greit å teste i tilfelle😅 

Så synes eg jo som vanlig at puppene er blitt større, men er nok bare mind fuck det OG😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo, ble aksjer kun på EL dag pga reiseaktivitet for mannen.. negativ (selvfølgelig) g test i dag..

har holdt på i et års tid, men ikke lagt inn aksjer i alle periodene… kjenner likevel det tar på nå 😭 

Anonymkode: 77b50...979

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss-P skrev (12 timer siden):

Tok og ut hormonspiral i april, tidlig i mnd😅 skal på kontroll for hpv virus nå rett før IKM, men da er vel ett eventuelt «embryo» eller hva man kaller det rundt uke 4, for lite til å bli sett ved noe form for UL.. 

Haha, du høres ut som meg når det kommer til testing, shit det er dyrt 🥵 har testet mye disse mnd, men prøver å være viljesterk å vente til IKM, eventuelt den morgen eg skal på kontroll😅 litt greit å teste i tilfelle😅 

Så synes eg jo som vanlig at puppene er blitt større, men er nok bare mind fuck det OG😅😅

Ja, tror kanskje man ikke får sett noe på UL, men ikke sikker! Det hadde jo vært gøy da😃 krysser fingrene for at det i alle fall sitter for dere denne gangen! Tester du også med EL-tester?

Ja, helt latterlig dyrt faktisk. Spesielt når jeg har kort LH-topp og må teste ofte oooog har en ukontrollerbar testetrang i dpo-land… Bruker som regel strimler, men likevel dyrt. Du er flink hvis du klarer å holde deg til rett før kontrollen! Tror faktisk min taktikk neste pp blir å vente på IKM, får se om jeg klarer det🥲

når er IKM for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (2 minutter siden):

Ja, tror kanskje man ikke får sett noe på UL, men ikke sikker! Det hadde jo vært gøy da😃 krysser fingrene for at det i alle fall sitter for dere denne gangen! Tester du også med EL-tester?

Ja, helt latterlig dyrt faktisk. Spesielt når jeg har kort LH-topp og må teste ofte oooog har en ukontrollerbar testetrang i dpo-land… Bruker som regel strimler, men likevel dyrt. Du er flink hvis du klarer å holde deg til rett før kontrollen! Tror faktisk min taktikk neste pp blir å vente på IKM, får se om jeg klarer det🥲

når er IKM for deg?

Må bare finne noe å sysselsette meg med, så trur eg det skal gå fint😅🥵 (håper det!) 

Ja, tester el og! Bruker strimmeltester fra babyplan😬 

IKM er 28/9 ☺️ hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-P skrev (Akkurat nå):

Må bare finne noe å sysselsette meg med, så trur eg det skal gå fint😅🥵 (håper det!) 

Ja, tester el og! Bruker strimmeltester fra babyplan😬 

IKM er 28/9 ☺️ hos deg? 

Ja, er fullpakka dager som får tiden til å gå og hjernen over på noe annet! 

IKM 21/9, og i dag er jeg 9 eller 8 dpo. Negativ test i dag også 🥲 Lutealfasen min er litt kortere enn gjennomsnittet, men håper det ikke skal ha noe å si for fertiliteten. Med en gang mensen kommer skal vi ta en full fertilitetssjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (7 timer siden):

Ja, er fullpakka dager som får tiden til å gå og hjernen over på noe annet! 

IKM 21/9, og i dag er jeg 9 eller 8 dpo. Negativ test i dag også 🥲 Lutealfasen min er litt kortere enn gjennomsnittet, men håper det ikke skal ha noe å si for fertiliteten. Med en gang mensen kommer skal vi ta en full fertilitetssjekk.

Er jo veldig tidlig å få positiv😅
med baby nr 2, så testa eg når eg var 3+6, negativ.. men då var ikkje syklusen heilt på plass, så då gav eg litt opp, og dro på fest lørdagen (angret på det for å si det sånn!) 

testet ikke igjen før lørdagen etter det, bare for morro skyld egentlig.. positiv.. då var eg altså 5+2.. 

Har du barn fra før, eller er det første? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo. Venter på «gravid”-symptomene som kommer hver syklus: ømme bryst, murringer i mage og ustabilt humør 😝 Kommer som regel 4-5 dpo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-P skrev (5 timer siden):

Er jo veldig tidlig å få positiv😅
med baby nr 2, så testa eg når eg var 3+6, negativ.. men då var ikkje syklusen heilt på plass, så då gav eg litt opp, og dro på fest lørdagen (angret på det for å si det sånn!) 

testet ikke igjen før lørdagen etter det, bare for morro skyld egentlig.. positiv.. då var eg altså 5+2.. 

Har du barn fra før, eller er det første? 😄

Husker du hvor mange dpo du var 3+6 da du testet negativt? Føler så mange tester svakt svakt positivt 9dpo og først «konstaterer» positiv test 10dpo fordi den først da er tydelig nok. Helt blank test her i dag også… sykt frustrerende. Hadde trodd det skulle være litt lettere å bli gravid :( Dette er første, ingen barn fra før. Skulle gjerne hatt bekreftelsen på at vi i det hele tatt kan få barn liksom…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (8 timer siden):

Husker du hvor mange dpo du var 3+6 da du testet negativt? Føler så mange tester svakt svakt positivt 9dpo og først «konstaterer» positiv test 10dpo fordi den først da er tydelig nok. Helt blank test her i dag også… sykt frustrerende. Hadde trodd det skulle være litt lettere å bli gravid :( Dette er første, ingen barn fra før. Skulle gjerne hatt bekreftelsen på at vi i det hele tatt kan få barn liksom…

Nei aner ikke DPO dager den gang.. var mye mer avslappet til det da😅 vært gravid 3 ganger, alle 3 har det skjedd med en gang.. har en sa inni der mellom første og andre barnet mitt.. 

ja, forstår deg godt! Kan jeg spørre hvor gammel du er? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss-P skrev (2 timer siden):

Nei aner ikke DPO dager den gang.. var mye mer avslappet til det da😅 vært gravid 3 ganger, alle 3 har det skjedd med en gang.. har en sa inni der mellom første og andre barnet mitt.. 

ja, forstår deg godt! Kan jeg spørre hvor gammel du er? 😄

Jeg er fyller straks 29🥲 Kjenner nå at jeg er veldig glad for at vi ikke har ventet lenger før vi begynte å prøve! Hva med deg, og når fikk du første barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO3 her nå. Kjenner jeg er mye mindre spendt enn sist gang. Tror ikke det klaffet med eggløsning, så kommer ikke til å teste meg før det har gått et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 8.03):

8dpo, ble aksjer kun på EL dag pga reiseaktivitet for mannen.. negativ (selvfølgelig) g test i dag..

har holdt på i et års tid, men ikke lagt inn aksjer i alle periodene… kjenner likevel det tar på nå 😭 

11dpo og på cd 25.. får mens mellom cd25-27. Ingen tegn enda, mindre kramper enn vanligvis på denne tiden.. Håpe håpe 🤞

tom for tester (gjerne like greit) 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo. Ømme bryst, av og på med mensmurringer, samt press/trykk over høyre eggstokk. Har dette hver gang  mellom eggløsning og mens. Eneste som er nytt er «sting» i nedre del av magen. Kom i dag, og har aldri hatt det før 🤷🏼‍♀️

Endret av Haapefull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 1 DPO i dag! Blødningen jeg hadde på fredag viste seg å ikke være mensen og at jeg hadde bommet på el. Hadde MA/BO i sommer og har endelig en mer normal syklus. Går hele tiden og sammenligner med hvordan det føltes den gangen. Da hadde jeg allerede halsbrann og ømme bryster 1 DPO og det har jeg ikke nå, så håper ikke det er et dårlig tegn 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...