Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Heisann1234 skrev (3 minutter siden):

Ja, og jeg tenkte det er fint å skrive det her slik at andre som er i samme situasjon også vet at vi er flere. Fort gjort å anta at det går bra med alle som får positive tester tidlig, det har jeg skjønt nå at det ikke gjør 😕 Det var tungt, og jeg føler meg litt dum i ettertid hehe, men det er bedre nå. Nå er jeg lei testingen, så venter heller på mens (og det går treeeigt). Og jeg kommer ikke til å teste før forventet menstruasjon neste gang 😊 Finner trøst i at befruktning har skjedd i det minste da. 

Samme her...Med mine første visste vi ikke om dette, og var lykkelig uviten..gravid var gravid liksom, og fortalte det til familie med en gang testen viste positiv. Er glad det gikk bra, men jeg er litt mer opplyst om at det kan faktisk ikke gå bra også denne gangen 😕

Anonymkode: dea7d...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her...Med mine første visste vi ikke om dette, og var lykkelig uviten..gravid var gravid liksom, og fortalte det til familie med en gang testen viste positiv. Er glad det gikk bra, men jeg er litt mer opplyst om at det kan faktisk ikke gå bra også denne gangen 😕

Anonymkode: dea7d...649

Ja, og jeg som er en pessimist av natur liksom, blir gøy med prøving framover🙃 fortalte til familien selv, sykt kleint da jeg fant ut at det ikke stemte likevel.

Håper dere får det til denne gangen og, uten at det skjer mye tull ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (2 timer siden):

Hei! Ville bare oppdatere litt etter svak positiv test (s. 173), jeg har tatt flere tester siden og de har vært så svake at streken ikke kan sees på bilder lenger. Så jeg må nesten anta at det var kjemisk, min første kjemiske graviditet noen sinne. Ikke noe jeg hadde tenkt på i det hele tatt. Skal aldri teste før forventet menstruasjon igjen 😊 Venter nå på mens, men er nokså kvalm om morningen, så vet ikke om det er hormonene som fortsatt henger igjen? Har på følelsen av at menstruasjonen blir noe mer heavy denne gangen, har hatt mer vondt i nedre magen. 

Så leit å høre..😔 har hatt flere kjemiske selv også, så med positiv test her også nå, så er jeg spent på hvordan testene utvikler seg den neste uken.. 

Men for min del så har det ikke hjulpet å vente til IKM med å teste.. så jeg begynte å teste tidlig denne måneden også, så får det heller gå som det går.. Jeg har nemlig testet positivt i flere dager etter ikm når jeg har hatt kjemisk. 

Sist testet jeg positivt i 8 dager før de ble svakere.. blødningen kom 10 dager etter første positive.. 

Krysser fingrene for at du lykkes snart ♥️

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2dpo i dag og føler allerede at det ikke gikk denne gangen heller😢 Hvor ofte har dere sex rundt EL? Føler jeg leser flere steder at annenhver dag er «nok», men er det «best»? Står samtidig flere andre steder at man bør ha mye sex rundt EL, så hva er i så fall «mye»? 

Forrige pp hadde vi annenhver dag. Denne gangen har vi prøvd mandag, tirsdag, onsdag, torsdag (EL) og fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2dpo.. ble bare aksjer på selve el dag siden mannen var vekkreist ellers.. håper det holder 😭

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (1 time siden):

Plutselig var jeg på dpo4 🙈 dagene har gått fort synes jeg, håper det fortsetter !

Samme her! Når tenker du å teste?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (35 minutter siden):

Samme her! Når tenker du å teste?😍

Håper å la meg vente til ikm dagen - det tror jeg skal klare hvis dagene fortsetter å være så travle. Hva med deg?❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv eggløsningstest i dag! Skal legge inn alle aksjer i kveld og imorgen, så håper jeg på positiv graviditetstest ila. de neste to-tre ukene 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (På 12.9.2022 den 12.51):

Håper å la meg vente til ikm dagen - det tror jeg skal klare hvis dagene fortsetter å være så travle. Hva med deg?❤️ 

Endte med å ta en test allerede i dag😅 selvsagt negativ 6dpo. Tror jeg kommer til å ta test hver dag frem til IKM. Begynner å bli veldig utålmodig og lurer på om det kan være en årsak til at ting tar tid… Har avtalt med samboeren at vi bestiller en privattime med full sjekk på oss begge dersom det ikke sitter denne gangen. Har ikke sett snurten av to streker…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er 5 DPO, men usikker på om jeg hadde el denne syklusen. Mye murring/stikking i magen, så kanskje er det el som kommer først nå, men klarer ikke å la være å håpe at det er en spire som er i gang med å feste seg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 DPO, påan igjen. Blir PP3 i så fall. Litt usikker på om jeg treffer på eggløsning denne gangen, har ikke så mange sjanser denne runden som forrige... Krysser fingrene for meg selv og alle dere andre som er DPO :)

Anonymkode: 603f0...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (37 minutter siden):

Endte med å ta en test allerede i dag😅 selvsagt negativ 6dpo. Tror jeg kommer til å ta test hver dag frem til IKM. Begynner å bli veldig utålmodig og lurer på om det kan være en årsak til at ting tar tid… Har avtalt med samboeren at vi bestiller en privattime med full sjekk på oss begge dersom det ikke sitter denne gangen. Har ikke sett snurten av to streker…

Håpe er ikke ute helt enda🤞🏼  Kan være lurt å sjekke seg, det gjorde vi før vi startet prøvingen. Var godt å bare vite om hvis det var noe «galt» så viste vi om det, isteenfor å anta noe❤️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 2 (trur eg!) positiv el test mandag, mye murringer og el-smerter.. la inn aksjer natt til søndag, søndagsmorgen og igår kveld.. forventer mens 28. sept, så hva er ditt beste tips for å ikke over tenke, og hvem klarer å vente med å teste til man ser om mens kommer? 
Usikker på om vi er på pp5 eller 6, begynte prøving i april, tok ut spiralen helt i starten😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elinoooor skrev (13 timer siden):

Håpe er ikke ute helt enda🤞🏼  Kan være lurt å sjekke seg, det gjorde vi før vi startet prøvingen. Var godt å bare vite om hvis det var noe «galt» så viste vi om det, isteenfor å anta noe❤️🙈

Tar ikke negativ test i går (6dpo) og i dag (7dpo) som et tegn på noe som helst heldigvis, måtte bare få utløp for testetrangen🤦🏼‍♀️ Ja, det er det jeg også tenker. Har ikke lyst til å prøve ett år for så å finne ut at det er noe galt. Greit å finne det ut nå i så fall slik at forventningene til hver pp reduseres slik at jeg slipper skuffelsen hver gang tr kommer! Når er IKM for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (11 minutter siden):

Tar ikke negativ test i går (6dpo) og i dag (7dpo) som et tegn på noe som helst heldigvis, måtte bare få utløp for testetrangen🤦🏼‍♀️ Ja, det er det jeg også tenker. Har ikke lyst til å prøve ett år for så å finne ut at det er noe galt. Greit å finne det ut nå i så fall slik at forventningene til hver pp reduseres slik at jeg slipper skuffelsen hver gang tr kommer! Når er IKM for deg?

forståelig !❤️ krysser fingrene for at det kommer to streker om noen dager for deg🤞🏼 Tror jeg har en 28 syklusdag denne mnd, ettersom når jeg testet positivt(?) men appen sier 25.09, duda?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 timer siden):

forståelig !❤️ krysser fingrene for at det kommer to streker om noen dager for deg🤞🏼 Tror jeg har en 28 syklusdag denne mnd, ettersom når jeg testet positivt(?) men appen sier 25.09, duda?❤️

Takk, likeså!!!🤞🏼 Jeg testet positivt med EL-test veldig sent på kvelden onsdag 07.09, så troooor EL var torsdag. I så fall er IKM 21. september. Har bittelitt kort lutealfase😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-P skrev (17 timer siden):

Dpo 2 (trur eg!) positiv el test mandag, mye murringer og el-smerter.. la inn aksjer natt til søndag, søndagsmorgen og igår kveld.. forventer mens 28. sept, så hva er ditt beste tips for å ikke over tenke, og hvem klarer å vente med å teste til man ser om mens kommer? 
Usikker på om vi er på pp5 eller 6, begynte prøving i april, tok ut spiralen helt i starten😅

Velkommen til dpo-land 🤩 Mitt tips er å fylle dagene med noe slik at tiden går fortere og slik at du ikke har tid til å tenke så mye. Merker at jeg overtenker ekstremt mye med en gang jeg har litt dødtid. Jeg har ikke sjans til å vente med testingen. Testet i går 6dpo og kjenner jeg meg selv rett blir det testing hver eneste dag frem til IKM😅 vi er også på pp5. Tok ut hormonspiral i april og fikk raskt en stabil syklus. Har testet med EL-tester siden juni, og fant peaken juni, august og september. Fant aldri peak i juli til tross for iherdig testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...