Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva mener dere med at dere får skyggestreker og spotting? Får man ikke kun strek om man er gravid? Og hvorfor begynner dere å spotte blod lenge rør mensen? Jeg har bare tatt test rundt 2 uker etter antatt befruktning, også hat det vært svak strek - men det betyr vel gravid da? Her var det så mange begrep. Er det så vanlig å miste? 

Anonymkode: dea7d...649

At streken er så svak at det kan være skygge? Noen tester får lett slike.. 

Og, hvorfor man begynner å spotte før mens er det vel ikke alltid man vet? Men det kan være tegn på lavt progesteron.. det er det jeg er redd for. 

Stort sett er strek, strek, og man er gravid, men noen får slike typiske svake grå streker, og det kan være skygge. Ikke alltid, men noen ganger.. 

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

At streken er så svak at det kan være skygge? Noen tester får lett slike.. 

Og, hvorfor man begynner å spotte før mens er det vel ikke alltid man vet? Men det kan være tegn på lavt progesteron.. det er det jeg er redd for. 

Stort sett er strek, strek, og man er gravid, men noen får slike typiske svake grå streker, og det kan være skygge. Ikke alltid, men noen ganger.. 

Takk for utfyllende svar. Er ikke så godt kjent i dette "landet". Håper mitt frø holder seg fast. Man merker vel fort om det ikke går veien? Er 4+3 nå ifg app. 16 dpo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Takk for utfyllende svar. Er ikke så godt kjent i dette "landet". Håper mitt frø holder seg fast. Man merker vel fort om det ikke går veien? Er 4+3 nå ifg app. 16 dpo....

Ja, man har jo aldri noen garanti, men det beste er jo å leve i trua 😊 iallefall inntil kroppen gir tegn til noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo- veldig spent på å teste når jeg kommer hjem idag! 

Denne gangen har jeg ikke hatt den klassiske hodepinen min, som bruker å være av og på siste uken før mens. 
Jeg hadde også en skygge fredag ettermiddag, så spent på om det er blitt til strek! 

Men, etter en langtur igår så hadde jeg en liten (mindre enn en dråpe) med lyserosa utflod i trusa, og det har ikke vært tegn til noe mere.. Dette har jeg opplevd de gangene jeg har hatt kjemisk, bare i litt større mengde kanskje.. så jeg er også redd testen er positiv og at det er ny kjemisk. 

Ellers så er puppene ømme, noe de ikke pleier å være før mens. 

Pleier å begynne å spotte før mens for tiden, så får se om det begynner idag.. IKM på tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver1995 skrev (9 timer siden):

10 dpo negativ digital test . Ingen symptomer 👎🏼😥

Hei, er ikke 10 dpo veldig tidlig? Jeg testet negativ på 12 dpo med strimmel, og tenkte kanskje at jeg skulle gi det et nytt forsøk til forventet mens, men det er kanskje ikke vits? 😊 jeg er ny på dette her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk positiv test 9dpo med forrige barn. Når jeg hadde kjemisk - akkurat det samme. Så jeg tror at dersom JEG, merk jeg, viser det 9 dpo. Vet at mange andre har en annen opplevelse. Men det kan du og kun si dersom du faktisk vet når eggløsningen var, og det er ikke nok med slim eller tester, må temping eller blodprøver til...

Anonymkode: 03100...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (47 minutter siden):

Hei, er ikke 10 dpo veldig tidlig? Jeg testet negativ på 12 dpo med strimmel, og tenkte kanskje at jeg skulle gi det et nytt forsøk til forventet mens, men det er kanskje ikke vits? 😊 jeg er ny på dette her. 

Jo jeg hadde testet på nytt ved forventet mens 😊 ikke alle får positiv test 10-12 dpo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fikk positiv test 9dpo med forrige barn. Når jeg hadde kjemisk - akkurat det samme. Så jeg tror at dersom JEG, merk jeg, viser det 9 dpo. Vet at mange andre har en annen opplevelse. Men det kan du og kun si dersom du faktisk vet når eggløsningen var, og det er ikke nok med slim eller tester, må temping eller blodprøver til...

Anonymkode: 03100...9d2

Hva mener du egentlig? Skjønner ikke helt hva du skal frem til..?🙈

Det er ikke alle som vet når eggløsning skjer nei, så håpet er jo ikke ute før tanta kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet svake skyggestreket 13 dpo...samme skyggestreker 16 dpo. Skal de ikke bli sterkere? Digital viser 1-2 uker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg testet svake skyggestreket 13 dpo...samme skyggestreker 16 dpo. Skal de ikke bli sterkere? Digital viser 1-2 uker 

De bør jo gjerne bli noe sterkere.. har du bilde?😊 

Evt prøv annen test?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver1995 skrev (12 timer siden):

10 dpo negativ digital test . Ingen symptomer 👎🏼😥

Jeg fikk positiv 10 dpo kveld nå sist. Endte i sa dessverre 💔 men har også fått positiv 11 dpo som endte bra☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De bør jo gjerne bli noe sterkere.. har du bilde?😊 

Evt prøv annen test?

Jeg skjønner ikke dette...testet med digital for tre dager siden. Da sto det gravid 1-2 uker. Fikk da også svaake positiv strimmel tester. I dag 3 dager etterpå er digital test fremdeles på 1-2 uker men strimmel testene er svakere enn for tre dager siden...Er 17 dager siden ubeskyttet samlede hvor befruktning må ha skjedd. Dere som har peil på dette - Er alt håp ute? kjemisk? Har ellers alle tegn på graviditet med løs mage og ømme bryst slik jeg hadde sist med førstemann. Urin brukt i dag har vært ettermiddag/kveld. Men det var også de jeg tok for tre dager siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner ikke dette...testet med digital for tre dager siden. Da sto det gravid 1-2 uker. Fikk da også svaake positiv strimmel tester. I dag 3 dager etterpå er digital test fremdeles på 1-2 uker men strimmel testene er svakere enn for tre dager siden...Er 17 dager siden ubeskyttet samlede hvor befruktning må ha skjedd. Dere som har peil på dette - Er alt håp ute? kjemisk? Har ellers alle tegn på graviditet med løs mage og ømme bryst slik jeg hadde sist med førstemann. Urin brukt i dag har vært ettermiddag/kveld. Men det var også de jeg tok for tre dager siden...

Jeg har dessverre dårlig erfaring med tester som blir svakere.. hatt kjemisk 2 ganger og da har dette skjedd! 
Fikk «gravid 1-2» 3 ganger ila 7-9 dager, men strimlene ble litt sterke, før de ble svakere igjen. 
Test igjen i morgen for sikkerhetsskyld. Kanskje testene er dårligere, eller urinen mer utvannet feks.. eller bare at hcg stiger sakte. 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har dessverre dårlig erfaring med tester som blir svakere.. hatt kjemisk 2 ganger og da har dette skjedd! 
Fikk «gravid 1-2» 3 ganger ila 7-9 dager, men strimlene ble litt sterke, før de ble svakere igjen. 
Test igjen i morgen for sikkerhetsskyld. Kanskje testene er dårligere, eller urinen mer utvannet feks.. eller bare at hcg stiger sakte. 🧡

Testene er utgått på dato om det har noe å si...Men de var jo som sagt sterkere for flere dager siden..Tatt tre stk med svaake skyggestreker idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har erfaring med testing.. syns dere denne er veldig svak til å være 11 dpo? Jeg er så redd det er ny kjemisk og dagene går så sakte..😔

D2B02D70-33A4-4E7F-BE66-C6A2837E6E76.jpeg

B203B246-4B63-4963-8880-56319996C6A6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg igjen!! Jeg skulle ta test igjen ved forventet mens men synes jeg var uvanlig kvalm ved trening så jeg tok en test nå og jeg vet ikke om jeg hallusinerer eller hva!!!! 

20220905_121957.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fikk 1-2 uker på ukesindikator igjen i dag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (16 minutter siden):

Meg igjen!! Jeg skulle ta test igjen ved forventet mens men synes jeg var uvanlig kvalm ved trening så jeg tok en test nå og jeg vet ikke om jeg hallusinerer eller hva!!!! 

20220905_121957.jpg

Ser strek😍 hvor mange dpo idag?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk 1-2 uker på ukesindikator igjen i dag

Da må du nesten bare vente noen dager å se hvordan testene utvikler seg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...