AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3261 Del Skrevet 8. august 2022 Tussi2018 skrev (På 7.8.2022 den 17.05): 7dpo. Kjenner meg innimellom litt støl nederst i magen, men stort sett kjenner jeg ingenting 😅 5 dpo, også støl/øm nederst i magen. Jeg kan bli litt sånn etter eggløsning, i følge gynekologen så hadde det noe med at egget «sprekker» små blodkar når eggløsning skjer. Håper for vår begges del at det heller er en liten spire 🤞🏽 Anonymkode: 89c33...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 8. august 2022 #3262 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 5 dpo, også støl/øm nederst i magen. Jeg kan bli litt sånn etter eggløsning, i følge gynekologen så hadde det noe med at egget «sprekker» små blodkar når eggløsning skjer. Håper for vår begges del at det heller er en liten spire 🤞🏽 Anonymkode: 89c33...78b Ja, det er nok et eller annet om skjer når man kjenner det sånn. Jeg har hatt slike symptom uten at jeg har vært gravid også, men også likt den gangen jeg ble gravid. Krysser fingrene 🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3263 Del Skrevet 8. august 2022 Dpo tiden er virkelig en tålmodighetsprøve 😅 Jeg er 8 dpo i dag. Har 5-8 dpo hatt noen interessante fornemmelser, som sterke murringer, stikninger og sånne strekninger i lysken ved enkelte bevegelser. Ømme brystvorter/bryster og en dag med halsbrann oppå det også. Ble litt håpefull da! Testet i dag, men ikke antydning til strek en gang. Vet det er tidlig men kjente så sterkt på kroppen at noe holdt på å skje. Og det verste av alt, de ømme puppene er ikke ømme lenger. Kan kanskje ha vært en spire som prøvde å feste seg men som ikke greide det likevel? Anonymkode: 565ef...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 8. august 2022 #3264 Del Skrevet 8. august 2022 Er det noen her som har opplevd kvalme/oppkast før positiv test? Den kvalmen jeg har nå er så lik forrige graviditet, men kan ikke skjønne det da jeg er 5 dpo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3265 Del Skrevet 9. august 2022 Erosrose skrev (7 timer siden): Er det noen her som har opplevd kvalme/oppkast før positiv test? Den kvalmen jeg har nå er så lik forrige graviditet, men kan ikke skjønne det da jeg er 5 dpo... jeg hadde kvalme 7dpo sist, men det var kun èn dag og fra jeg våknet frem til frokost. Kom tilbake litt nå og da de første ukene. Anonymkode: 89c33...78b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3266 Del Skrevet 9. august 2022 10 DPO og negativ tidligtest. Det er enda håp, sant? Anonymkode: ed0d5...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 9. august 2022 #3267 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 10 DPO og negativ tidligtest. Det er enda håp, sant? Anonymkode: ed0d5...50a Ja det er håp så lenge mensen ikke kommer☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. august 2022 #3268 Del Skrevet 9. august 2022 Er det noe vits i å teste med vanlig test (ikke tidlig) 10 DPO? Eller burde jeg vente da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 9. august 2022 #3269 Del Skrevet 9. august 2022 Er nå 15dpo og ingen mens enda, testen i dag tidlig var negativ. Men siste graviditet testet jeg først positiv 17dpo (med svak strek) så tror nok jeg er en av de uheldige som har lave hCG nivå og/eller sen implantasjon? Så lenge mensen ikke kommer håp ikke ute hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3270 Del Skrevet 9. august 2022 kaffemor skrev (47 minutter siden): Er det noe vits i å teste med vanlig test (ikke tidlig) 10 DPO? Eller burde jeg vente da? Vanlig test vil nok ikke slå ut så tidlig Anonymkode: ed0d5...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 9. august 2022 #3271 Del Skrevet 9. august 2022 kaffemor skrev (1 time siden): Er det noe vits i å teste med vanlig test (ikke tidlig) 10 DPO? Eller burde jeg vente da? Jeg fikk svak men tydelig positiv test med Makesure vanlig 11dpo! Uten tvil den beste graviditetstesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. august 2022 #3272 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Har bare vanlig Babyplan nå.. Da kjøper jeg makesure dersom det ikke klaffer denne gangen og prøver å vente med testing til torsdag - 11 DPO 😅😊 Endret 9. august 2022 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 9. august 2022 #3273 Del Skrevet 9. august 2022 kaffemor skrev (1 time siden): Har bare vanlig Babyplan nå.. Da kjøper jeg makesure dersom det ikke klaffer denne gangen og prøver å vente med testing til torsdag - 11 DPO 😅😊 Jeg fikk strek på babyplan vanlig test 8dpo ved forrige graviditet. Tok en test idag 9 dpo og den var helt blenda 😩 så jeg føler at håper er ute når jeg sammenligner med det. Men lever jo litt i håpet enda og tenker å teste igjen på torsdag 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 9. august 2022 #3274 Del Skrevet 9. august 2022 Tussi2018 skrev (27 minutter siden): Jeg fikk strek på babyplan vanlig test 8dpo ved forrige graviditet. Tok en test idag 9 dpo og den var helt blenda 😩 så jeg føler at håper er ute når jeg sammenligner med det. Men lever jo litt i håpet enda og tenker å teste igjen på torsdag 🤞🏼 krysser for deg!🤞🏼🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. august 2022 #3275 Del Skrevet 9. august 2022 Tussi2018 skrev (31 minutter siden): Jeg fikk strek på babyplan vanlig test 8dpo ved forrige graviditet. Tok en test idag 9 dpo og den var helt blenda 😩 så jeg føler at håper er ute når jeg sammenligner med det. Men lever jo litt i håpet enda og tenker å teste igjen på torsdag 🤞🏼 Oi 8 DPO var tidlig! Uff kjedelig med negativ test i dag, men husk at det enda er tidlig ❤️ Krysser fingrene for deg 🤞🏻 Får se om jeg klarer å holde meg til torsdag, tipper det blir en test i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3276 Del Skrevet 9. august 2022 kaffemor skrev (5 timer siden): Er det noe vits i å teste med vanlig test (ikke tidlig) 10 DPO? Eller burde jeg vente da? Om du har en eggløsningstest fra babyplan så fikk jeg en fin rosa strek når jeg var gravid 10 dpo, mine var tilnærmet blenda utenom eggløsning. Anonymkode: 89c33...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3277 Del Skrevet 9. august 2022 kaffemor skrev (5 timer siden): Er det noe vits i å teste med vanlig test (ikke tidlig) 10 DPO? Eller burde jeg vente da? Jeg fikk svak positiv med babyplan vanlig test 9 dpo (fikk også positiv digital) 😊 Forrige svangerskap ble faktisk den vanlige babyplan mer tydelig positiv enn tidligtesten deres! Anonymkode: 3f6df...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. august 2022 #3278 Del Skrevet 10. august 2022 2DPO...tiden går sakte, vet ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til IKM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 10. august 2022 #3279 Del Skrevet 10. august 2022 10 hours ago, Tanuki said: 2DPO...tiden går sakte, vet ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til IKM. Hold ut kjære du ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3280 Del Skrevet 10. august 2022 7-8 dpo nå. Synes jeg så noe på testen nå i ettermiddag (fikk sterkest test på ettermiddagen sist).. kryss fingrene for meg Anonymkode: 9abae...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå