AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4141 Del Skrevet 11. desember 2023 Hvilken app(er) bør jeg ha for å logge mens/EL og (forhåpentligvis) graviditeten? Anonymkode: 05519...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 11. desember 2023 #4142 Del Skrevet 11. desember 2023 Baelfire skrev (På 11.12.2023 den 9.58): Jeg har tenkt det mange ganger, men aldri klart det 😂 Men tenker i hvertfall å vente til 20.des 😬 Du har ikm 21.? Sniktitta på ikm-desember 😆 Ekspander Stemmer det, ikm 21. Håper litt på at den enten ikke kommer pga graviditet, eller at den kommer tidlig, slik at jeg rekker å ta blodprøver CD3 før jul 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 11. desember 2023 #4143 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 13.44): Hvilken app(er) bør jeg ha for å logge mens/EL og (forhåpentligvis) graviditeten? Anonymkode: 05519...24e Ekspander Du kan bruke hva som helst, hvis du vil logge temperatur, så er fertility friend veldig populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 12. desember 2023 #4144 Del Skrevet 12. desember 2023 HeleneHS skrev (På 11.12.2023 den 14.22): Stemmer det, ikm 21. Håper litt på at den enten ikke kommer pga graviditet, eller at den kommer tidlig, slik at jeg rekker å ta blodprøver CD3 før jul 😜 Ekspander Krysser fingrene for graviditet ❤️ Jeg bestilte tester fra babyplan i går og fikk melding nå om at de kommer i morgen... spørs om jeg ikke ryker på en testesmell i helgen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 12. desember 2023 #4145 Del Skrevet 12. desember 2023 5 dpo idag og dagene går så sablaaaa sakte 😭 bare meg??🥲🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 12. desember 2023 #4146 Del Skrevet 12. desember 2023 Ttcnummer2 skrev (På 12.12.2023 den 21.00): 5 dpo idag og dagene går så sablaaaa sakte 😭 bare meg??🥲🥲 Ekspander Her også 🙋♀️ Usikker på akkurat eggløsning, så jeg er et sted mellom 3-5 dpo 🫠 har ikm 22/23.desember og lovte meg selv å ikke teste tidlig nå... Men spørs om jeg klarer 😅 Når har du ikm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 13. desember 2023 #4147 Del Skrevet 13. desember 2023 Hadde glemt hvor nervepirrende denne perioden var! 🙃 Negativ test i dag. Hadde vært veldig morsomt med positiv test i dag da jeg opplevde det i 2021 (13.12). Da var den tydelig positiv, men helt blenda 2 dager før. Mye mulig at jeg bare er 8 DPO, aner ikke. Hvis TR kommer etter 20.12 så har vi sannsynligvis stoppet med aksjene litt for tidlig (ikke planlagt, det ble bare sånn)...... 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 13. desember 2023 #4148 Del Skrevet 13. desember 2023 Beautyblender skrev (På 13.12.2023 den 6.28): Hadde glemt hvor nervepirrende denne perioden var! 🙃 Negativ test i dag. Hadde vært veldig morsomt med positiv test i dag da jeg opplevde det i 2021 (13.12). Da var den tydelig positiv, men helt blenda 2 dager før. Mye mulig at jeg bare er 8 DPO, aner ikke. Hvis TR kommer etter 20.12 så har vi sannsynligvis stoppet med aksjene litt for tidlig (ikke planlagt, det ble bare sånn)...... 🤞🤞 Ekspander Godt det ikke bare er jeg som ikke har helt snøring på når el var 😅 Jeg begynner så klart å lete etter symptomer. Vanligvis har jeg dager med kvalme og hovne pupper osv i tida før mensen. Og som regel har jeg et par dager med kramper og oppblåsthet rundt det jeg tenker må være selve eggløsning. Men nå har jeg hatt kramper jevnt siden lørdag og er fortsatt oppblåst. Vanskelig å ikke håpe litt på at kroppen jobber mot graviditet, for det er det eneste jeg husker fra sist jeg hadde suksessfull graviditet, det at jeg bare forble oppblåst 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 13. desember 2023 #4149 Del Skrevet 13. desember 2023 Baelfire skrev (På 13.12.2023 den 7.01): Godt det ikke bare er jeg som ikke har helt snøring på når el var 😅 Jeg begynner så klart å lete etter symptomer. Vanligvis har jeg dager med kvalme og hovne pupper osv i tida før mensen. Og som regel har jeg et par dager med kramper og oppblåsthet rundt det jeg tenker må være selve eggløsning. Men nå har jeg hatt kramper jevnt siden lørdag og er fortsatt oppblåst. Vanskelig å ikke håpe litt på at kroppen jobber mot graviditet, for det er det eneste jeg husker fra sist jeg hadde suksessfull graviditet, det at jeg bare forble oppblåst 😂 Ekspander Jeg har også hatt mye ømhet og vondter i livmor! Uggen kan jeg være rett som det er, så det er nok 100% innbilning 😂 Forrige gang hadde jeg både festeblødning, sykt ømme pupper, metallsmak i munnen, dårlig form OG kvalme tidlig, så jeg har vel igrunnen mista troa! Det går selvfølgelig helt fint, kan ikke forvente å treffe på første forsøk, gjorde ikke det sist heller. Denne syklusen kan uansett kanskje gi meg bedre svar på når EL var👍 Har du barn fra før? Jeg har august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 13. desember 2023 #4150 Del Skrevet 13. desember 2023 Beautyblender skrev (På 13.12.2023 den 7.07): Jeg har også hatt mye ømhet og vondter i livmor! Uggen kan jeg være rett som det er, så det er nok 100% innbilning 😂 Forrige gang hadde jeg både festeblødning, sykt ømme pupper, metallsmak i munnen, dårlig form OG kvalme tidlig, så jeg har vel igrunnen mista troa! Det går selvfølgelig helt fint, kan ikke forvente å treffe på første forsøk, gjorde ikke det sist heller. Denne syklusen kan uansett kanskje gi meg bedre svar på når EL var👍 Har du barn fra før? Jeg har august 2022 Ekspander Jeg har skrevet ned symptomer de siste ca 4 månedene og har sett at jeg vanligvis har et par dager med kvalme rundt/rett etter eggløsning, samt ømme pupper. Så ja, de symptomene går jeg ikke etter lenger 😂 Jeg hadde en SA i oktober og da hadde jeg festeblødning, noe jeg ikke opplevde da jeg hadde suksessfull graviditet. Følte meg liksom aldri gravid heller, så selv om det var sårt at det endte som det gjorde, så ble jeg ikke helt overrasket. Det føltes ut som noe ikke stemte, selv om jeg ikke klarte å sette fingeren på det. Jeg har barn fra før, men det er over 7 år siden jeg gikk gravid sist, så veldig mye jeg har glemt 😅 Det jeg derimot husker er å føle meg øm og oppblåst leeenge, ikke bare et par dager. Litt vanskelig å ikke bli en smule håpefull nå ❤️ Det er bare 3pp her etter SA, så skal vel ikke klage egentlig. Men blir litt utålmodig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 13. desember 2023 #4151 Del Skrevet 13. desember 2023 Baelfire skrev (På 12.12.2023 den 17.50): Krysser fingrene for graviditet ❤️ Jeg bestilte tester fra babyplan i går og fikk melding nå om at de kommer i morgen... spørs om jeg ikke ryker på en testesmell i helgen 😂 Ekspander Aii, det lover vanskelige tider fremover 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 13. desember 2023 #4152 Del Skrevet 13. desember 2023 Baelfire skrev (På 13.12.2023 den 7.15): Jeg har skrevet ned symptomer de siste ca 4 månedene og har sett at jeg vanligvis har et par dager med kvalme rundt/rett etter eggløsning, samt ømme pupper. Så ja, de symptomene går jeg ikke etter lenger 😂 Jeg hadde en SA i oktober og da hadde jeg festeblødning, noe jeg ikke opplevde da jeg hadde suksessfull graviditet. Følte meg liksom aldri gravid heller, så selv om det var sårt at det endte som det gjorde, så ble jeg ikke helt overrasket. Det føltes ut som noe ikke stemte, selv om jeg ikke klarte å sette fingeren på det. Jeg har barn fra før, men det er over 7 år siden jeg gikk gravid sist, så veldig mye jeg har glemt 😅 Det jeg derimot husker er å føle meg øm og oppblåst leeenge, ikke bare et par dager. Litt vanskelig å ikke bli en smule håpefull nå ❤️ Det er bare 3pp her etter SA, så skal vel ikke klage egentlig. Men blir litt utålmodig 🙈 Ekspander Skjønner! Det er absolutt lov å "klage" litt, spesielt etter en SA. Det er altoppslukende uansett, men selvfølgelig i en helt annen (og vondere) grad når det tar lang tid.. Har også vært inne på babyplan/billigetester å kikka litt. Var de jeg brukte sist. Har skjønt at de jeg har (Metode) ikke er gode. Vi hadde egentlig tenkt å prøve på et vårbarn 2025 (ja jeg er priviligert som tror jeg kan planlegge sånt), men hoppet spontant i det allerede nå. Blir noen spennende dager fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 13. desember 2023 #4153 Del Skrevet 13. desember 2023 Ttcnummer2 skrev (På 12.12.2023 den 21.00): 5 dpo idag og dagene går så sablaaaa sakte 😭 bare meg??🥲🥲 Ekspander 7dpo her, nei tiden går ekstremt saaaaaakte her og .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4154 Del Skrevet 13. desember 2023 10 DPO i dag. Når kan man egentlig begynne å teste? Anonymkode: 05519...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 13. desember 2023 #4155 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 8.47): 10 DPO i dag. Når kan man egentlig begynne å teste? Anonymkode: 05519...24e Ekspander Jeg hadde tenkt til å vente til minst 12 dpo eller ikm, men kjenner jeg meg rett så begynner jeg 10 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 13. desember 2023 #4156 Del Skrevet 13. desember 2023 Beautyblender skrev (På 13.12.2023 den 8.17): Skjønner! Det er absolutt lov å "klage" litt, spesielt etter en SA. Det er altoppslukende uansett, men selvfølgelig i en helt annen (og vondere) grad når det tar lang tid.. Har også vært inne på babyplan/billigetester å kikka litt. Var de jeg brukte sist. Har skjønt at de jeg har (Metode) ikke er gode. Vi hadde egentlig tenkt å prøve på et vårbarn 2025 (ja jeg er priviligert som tror jeg kan planlegge sånt), men hoppet spontant i det allerede nå. Blir noen spennende dager fremover! Ekspander Metode har jeg ikke erfaring med som gravid, men hørt mange har klaget på dem! Jeg kjøpte både strimler og 2 pk clearblue med ukesindikator 😅 Her har vi ikke tenkt noe spesielt annet enn at alderen begynner å krype litt oppover, så vi føler at det er litt "nå eller aldri" 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4157 Del Skrevet 13. desember 2023 Baelfire skrev (På 13.12.2023 den 8.58): Jeg hadde tenkt til å vente til minst 12 dpo eller ikm, men kjenner jeg meg rett så begynner jeg 10 dpo Ekspander Kan man få positiv så tidlig som 10 DPO da? Tenker jeg uansett må holde ut til i morgen og ta testen på morgenurin, men planen var egentlig å vente til fredag hvor jeg da er 12 DPO. Anonymkode: 05519...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 13. desember 2023 #4158 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.43): Kan man få positiv så tidlig som 10 DPO da? Tenker jeg uansett må holde ut til i morgen og ta testen på morgenurin, men planen var egentlig å vente til fredag hvor jeg da er 12 DPO. Anonymkode: 05519...24e Ekspander Ser flere som har fått det, selv om det da ofte er svak strek. Hvor vanlig det er, det vet jeg derimot ikke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4159 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.43): Kan man få positiv så tidlig som 10 DPO da? Tenker jeg uansett må holde ut til i morgen og ta testen på morgenurin, men planen var egentlig å vente til fredag hvor jeg da er 12 DPO. Anonymkode: 05519...24e Ekspander Fikk svak positiv 8dpo, tydelig 9DPO. IVF og veldig sikker på DPO. 😅 Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 13. desember 2023 #4160 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.43): Kan man få positiv så tidlig som 10 DPO da? Tenker jeg uansett må holde ut til i morgen og ta testen på morgenurin, men planen var egentlig å vente til fredag hvor jeg da er 12 DPO. Anonymkode: 05519...24e Ekspander Tidligst jeg har fått positiv var 12dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå