Annie05 Skrevet 21. november 2023 #4081 Del Skrevet 21. november 2023 Susidus90 skrev (1 time siden): Jeg er 1dpo i dag! Men skal prøve å ikke teste noe før 10dpo. Jeg satte ovitrelle søndag morgen, så veit den slår ut positivt i nesten 10 dager.. men kan godt tenkes jeg tar en test på 7 og 8 dpo for å se hvor sterk/svak streken er. Så kan jeg teste igjen tidligst 10dpo...HVIS jeg klarer🙈😅 Det er nesten umulig å ikke teste - blir jo helt gal hvis ikke🤣 Jeg fikk pakke med 15 tester fra babyplan i dag, trodde jeg hadde bestilt tidlig tester, men hadde bestilt vanlige🙈 Så spørs om jeg får antydning til strek i det hele tatt om jeg er gravid, hvis jeg begynner fra 9 dpo😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 21. november 2023 #4082 Del Skrevet 21. november 2023 Annie05 skrev (8 minutter siden): Det er nesten umulig å ikke teste - blir jo helt gal hvis ikke🤣 Jeg fikk pakke med 15 tester fra babyplan i dag, trodde jeg hadde bestilt tidlig tester, men hadde bestilt vanlige🙈 Så spørs om jeg får antydning til strek i det hele tatt om jeg er gravid, hvis jeg begynner fra 9 dpo😣 Jeg har hørt at de tidlig testene fra babyplan ikke er såååå bra. At mange har fått utslag med de vanlige før tidlig test har gitt utslag. Selv fikk jeg positiv tidlig sist jeg var gravid og testet med de vanlige fra babyplan. Enig! Sist testet jeg hver dag fra 1dpo. Mest for å se når ovitrelle gikk ut og en ny strek evt kom til syne eller om den streken som var vart sterkere og sterkere.. også er det liksom så sykt tilfredsstillende å se to streker når den først er der! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 21. november 2023 #4083 Del Skrevet 21. november 2023 Susidus90 skrev (7 minutter siden): Jeg har hørt at de tidlig testene fra babyplan ikke er såååå bra. At mange har fått utslag med de vanlige før tidlig test har gitt utslag. Selv fikk jeg positiv tidlig sist jeg var gravid og testet med de vanlige fra babyplan. Enig! Sist testet jeg hver dag fra 1dpo. Mest for å se når ovitrelle gikk ut og en ny strek evt kom til syne eller om den streken som var vart sterkere og sterkere.. også er det liksom så sykt tilfredsstillende å se to streker når den først er der! 🙈 Så bra, det var litt betryggende - da starter jeg nok testingen tidlig😅 Det forstår jeg godt!🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 21. november 2023 #4084 Del Skrevet 21. november 2023 Annie05 skrev (31 minutter siden): Så bra, det var litt betryggende - da starter jeg nok testingen tidlig😅 Det forstår jeg godt!🙌 Er ingen som veit at jeg har hatt et nytt forsøk og jeg klør sååå i fingrene etter å fortelle noen. Men sist forsøk gikk ikke og det var en sinnsyk nedtur å fortelle "alle" de som visste om insemineringen, at det ikke gikk. Så denne gangen bestemte jeg meg for å ikke si det til noen! Og det er så hardt!🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4085 Del Skrevet 22. november 2023 1 dpo idag. La inn aksjer søndag, og igår. Håper det gjorde susen Men fysøren nå blir det en utålmodig periode! Har følt meg rar i magen siden søndag, typ tung i magen, murringer. Men det kan jo være så mangt! Anonymkode: 01068...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 22. november 2023 #4086 Del Skrevet 22. november 2023 Susidus90 skrev (15 timer siden): Er ingen som veit at jeg har hatt et nytt forsøk og jeg klør sååå i fingrene etter å fortelle noen. Men sist forsøk gikk ikke og det var en sinnsyk nedtur å fortelle "alle" de som visste om insemineringen, at det ikke gikk. Så denne gangen bestemte jeg meg for å ikke si det til noen! Og det er så hardt!🙈😅 Oi, det er ekstra spennende da!😃 Det forstår jeg godt, kan se for meg at selv om det er hardt å ikke si det til noen kan det være litt «gøy» å holde det hemmelig også😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 22. november 2023 #4087 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 1 dpo idag. La inn aksjer søndag, og igår. Håper det gjorde susen Men fysøren nå blir det en utålmodig periode! Har følt meg rar i magen siden søndag, typ tung i magen, murringer. Men det kan jo være så mangt! Anonymkode: 01068...768 Krysser fingrene!😊🤞🏼Jeg har hatt murringer noen dager selv, og mye korsryggsmerter i går. Det er egentlig typiske tegn for meg at mens snart kommer, men håper jo motsatt😅 Forrige gang jeg har gravid hadde jeg derimot null tegn frem til positiv test, men håper det kan være ulikt fra gang til gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4088 Del Skrevet 22. november 2023 Annie05 skrev (4 minutter siden): Krysser fingrene!😊🤞🏼Jeg har hatt murringer noen dager selv, og mye korsryggsmerter i går. Det er egentlig typiske tegn for meg at mens snart kommer, men håper jo motsatt😅 Forrige gang jeg har gravid hadde jeg derimot null tegn frem til positiv test, men håper det kan være ulikt fra gang til gang. Er det lenge til du skal ha mensen? Jeg er veldig on point med 27 dagers syklus, så er merkelig at jeg skal føle det sånn her allerede😅 Anonymkode: 01068...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 22. november 2023 #4089 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det lenge til du skal ha mensen? Jeg er veldig on point med 27 dagers syklus, så er merkelig at jeg skal føle det sånn her allerede😅 Anonymkode: 01068...768 Etter p-pilleslutt i august, så har jeg hatt 29, 24 og 31dagers syklus, så jeg aner egentlig ikke 😅 Slik var det forrige gang på pilleslutt også. Men gjennomsnittet blir 28, så forholder meg til rundt 27./28.nov. Det er ikke el smerter du har kjent på da?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 22. november 2023 #4090 Del Skrevet 22. november 2023 Annie05 skrev (3 timer siden): Oi, det er ekstra spennende da!😃 Det forstår jeg godt, kan se for meg at selv om det er hardt å ikke si det til noen kan det være litt «gøy» å holde det hemmelig også😅 Veldig! Spesielt siden min søster og ei venninne visste om turen til Oslo og bakgrunnen til turen. Men jeg fortalte en hvit løgn og sa det ikke gikk, at el hadde skjedd tidligere enn forventet og at jeg dermed måtte avbryte forsøket. Så OM jeg får 2 streker denne PP, kan jeg sende bilde til begge og si "Merkelig, ovitrelle skulle jo vært ute av kroppen for 4 dager siden" eller noe slikt. Tror begge kommer til å skjønne greia da😅🥳 Det blir gøy! For fy søren det var vanskelig å fortelle den løgnen😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 22. november 2023 #4091 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det lenge til du skal ha mensen? Jeg er veldig on point med 27 dagers syklus, så er merkelig at jeg skal føle det sånn her allerede😅 Anonymkode: 01068...768 Jeg merket ikke såå mye sist jeg var gravid (endte med en abort). Hadde såvidt en biiiitteliten festeblødning, som kom etter sex så kunne jo vært en liten rift også. Men ingen symptomer ellers. Men ved forrige inseminering kjente jeg på mensmurringer, smerter i korsrygg og generelt svak kvalme. Jeg tror jeg innbilte meg alle symptomer fordi jeg kjente så hardt etter.. 🤷♀️ men lett å overanalyserer alt når man prøver. Håper det er reelt og at du får 2 streker når testingen begynner🤞🏻🤞🏻🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 23. november 2023 #4092 Del Skrevet 23. november 2023 Susidus90 skrev (15 timer siden): Veldig! Spesielt siden min søster og ei venninne visste om turen til Oslo og bakgrunnen til turen. Men jeg fortalte en hvit løgn og sa det ikke gikk, at el hadde skjedd tidligere enn forventet og at jeg dermed måtte avbryte forsøket. Så OM jeg får 2 streker denne PP, kan jeg sende bilde til begge og si "Merkelig, ovitrelle skulle jo vært ute av kroppen for 4 dager siden" eller noe slikt. Tror begge kommer til å skjønne greia da😅🥳 Det blir gøy! For fy søren det var vanskelig å fortelle den løgnen😅😅😅 Hehe, gøy!😅 Det skjønner jeg godt! Litt spotting hos meg i dag og negativ test (10 dpo), så mens er nok rett rundt hjørnet 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4093 Del Skrevet 23. november 2023 Susidus90 skrev (15 timer siden): Jeg merket ikke såå mye sist jeg var gravid (endte med en abort). Hadde såvidt en biiiitteliten festeblødning, som kom etter sex så kunne jo vært en liten rift også. Men ingen symptomer ellers. Men ved forrige inseminering kjente jeg på mensmurringer, smerter i korsrygg og generelt svak kvalme. Jeg tror jeg innbilte meg alle symptomer fordi jeg kjente så hardt etter.. 🤷♀️ men lett å overanalyserer alt når man prøver. Håper det er reelt og at du får 2 streker når testingen begynner🤞🏻🤞🏻🤞🏻🥰 Merkelig at det er så forskjellig graviditet til graviditet! Men spennende å høre, takk for svar❤️ har vært svakt kvalm selv.. har aldri hatt el smerter lenger enn én dag. Nå har det vart 4-5 dager+uggenhet om kveldene. Enda lenge til jeg kan teste da, men håper på 2 streker🥰 Anonymkode: 01068...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 23. november 2023 #4094 Del Skrevet 23. november 2023 Annie05 skrev (5 timer siden): Hehe, gøy!😅 Det skjønner jeg godt! Litt spotting hos meg i dag og negativ test (10 dpo), så mens er nok rett rundt hjørnet 🫠 Spotting kan jo også forveksles med kommende mens. Men veit jo sjøl. De gangene jeg har hatt festeblødning, har den ofte vært mer lys rosa ca, og spotting jeg fårnfør mens er ofte litt mer brunlig. Håper jo at det bare er litt festeblødning for deg!🤞🏻🤞🏻 Og mange får ikke positiv før både 12dpo og seinere👌🏻🤞🏻🤞🏻 jeg krysser fingrene for at mensen uteblir og 2 streker❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 23. november 2023 #4095 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Merkelig at det er så forskjellig graviditet til graviditet! Men spennende å høre, takk for svar❤️ har vært svakt kvalm selv.. har aldri hatt el smerter lenger enn én dag. Nå har det vart 4-5 dager+uggenhet om kveldene. Enda lenge til jeg kan teste da, men håper på 2 streker🥰 Anonymkode: 01068...768 Sant! Det gjør det liksom ekstra vanskelig å tolke alle signaler og sånt og. Grugleder meg til jeg kan begynne å teste litt🙈 hvor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 23. november 2023 #4096 Del Skrevet 23. november 2023 Susidus90 skrev (8 timer siden): Spotting kan jo også forveksles med kommende mens. Men veit jo sjøl. De gangene jeg har hatt festeblødning, har den ofte vært mer lys rosa ca, og spotting jeg fårnfør mens er ofte litt mer brunlig. Håper jo at det bare er litt festeblødning for deg!🤞🏻🤞🏻 Og mange får ikke positiv før både 12dpo og seinere👌🏻🤞🏻🤞🏻 jeg krysser fingrene for at mensen uteblir og 2 streker❤️ Takk, det håper jeg også🥰 Krysser fingrene for deg også, blir spennende å følge med!😃 Og hvordan din søster og venninne reagerer 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 23. november 2023 #4097 Del Skrevet 23. november 2023 Annie05 skrev (1 time siden): Takk, det håper jeg også🥰 Krysser fingrene for deg også, blir spennende å følge med!😃 Og hvordan din søster og venninne reagerer 😅 Veldig spent sjøl🤞🏻🤞🏻 Også er det så spennende å følge dere andre her inne i tråden også🥰 Prøver å ikke overtenke og kjenne for mye etter symptomer. Kjente sykt mye på det sist og vart skuffa med negativ og mens. Men prøver å holde håpet oppe ogt forberede meg på begge deler🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 24. november 2023 #4098 Del Skrevet 24. november 2023 Positiv test i dag!🥹❤️ Håper det klaffer for dere andre her inne også, blir spennende å følge med og håper vi havner i samme termingruppe🫶🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 24. november 2023 #4099 Del Skrevet 24. november 2023 Annie05 skrev (7 timer siden): Positiv test i dag!🥹❤️ Håper det klaffer for dere andre her inne også, blir spennende å følge med og håper vi havner i samme termingruppe🫶🏼 Ååååå herre så gøy!🤩🤩🤩❤️ Da var det ikke mens rett rundt hjørnet!🥳🥳🥳🥳 Gratulerer så mye!❤️🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagsglitter Skrevet 27. november 2023 #4100 Del Skrevet 27. november 2023 Har puls nå🥹..Men tørr ikke ta gleden på forskudd! Jeg er 7 dpo, da jeg nettopp var på do så ser jeg (sorry TMI) en ganske stor klatt med lys rosa utflod i doskåla?? Har aldri opplevd dette før, så kan det være festeblødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå