Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 19.30):

Jeg skjønner, sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 13dpo, har hørt om flere som ikke får positiv før etter forventet mens, så ikke gi opp håpet!🫶🏻

Skjønner såå godt at man kan tenke negativt, men håpet er ikke ute🌸

Oppdater du også😊

Anonymkode: bac92...183

Ekspander  

Sant! Jeg har saumfart nettet siste dagene for å fortsatt ha litt håp. Og har lest om flere som ikke har fått positiv test før både 1 og 4 dager ette forventet mens! Så prøver å holde håper oppe litt til.

Har du barn fra før? 

Vanskelig å vite når el var også om dette er første syklus etter SA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Susidus90 skrev (På 6.11.2023 den 19.37):

Sant! Jeg har saumfart nettet siste dagene for å fortsatt ha litt håp. Og har lest om flere som ikke har fått positiv test før både 1 og 4 dager ette forventet mens! Så prøver å holde håper oppe litt til.

Har du barn fra før? 

Vanskelig å vite når el var også om dette er første syklus etter SA. 

Ekspander  

Ikkesant, viktig å ha håpet oppe for seg selv🫶🏻

Nei, vi har ikke barn fra før. Vi begynte å prøve i juli og ble gravide på første forsøk, men gikk gjennom en spontanabort i uke 7. 

Dette er første prøveperiode etter spontanabort, så ja som du sier så er det ikke så lett å skjønne seg på syklusen:) 

Hva med deg, har du prøvd lenge?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 19.41):

Ikkesant, viktig å ha håpet oppe for seg selv🫶🏻

Nei, vi har ikke barn fra før. Vi begynte å prøve i juli og ble gravide på første forsøk, men gikk gjennom en spontanabort i uke 7. 

Dette er første prøveperiode etter spontanabort, så ja som du sier så er det ikke så lett å skjønne seg på syklusen:) 

Hva med deg, har du prøvd lenge?😊

Ekspander  

Skjønner! Håper virkelig den sitter for dere nå!❤️ Er veldig sårt når man prøver og ønsker det og mister.💔

Jeg har en datter på 3 åt fra før. Men er alene(vart slutt med farenda ho var 10 mnd). Og bestemte meg for da frøkna var 1 år og 3 mnd for at om jeg ikke møtte noen innenfor rimelighetens tid, ville jeg prøve meg på nr 2 alene. Men fremskyndet den planen med 1 åt etter en abort tidligere i år. Kjente veldig på det tapet og ville prøve nå. Så dette var første forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (På 6.11.2023 den 19.47):

Skjønner! Håper virkelig den sitter for dere nå!❤️ Er veldig sårt når man prøver og ønsker det og mister.💔

Jeg har en datter på 3 åt fra før. Men er alene(vart slutt med farenda ho var 10 mnd). Og bestemte meg for da frøkna var 1 år og 3 mnd for at om jeg ikke møtte noen innenfor rimelighetens tid, ville jeg prøve meg på nr 2 alene. Men fremskyndet den planen med 1 åt etter en abort tidligere i år. Kjente veldig på det tapet og ville prøve nå. Så dette var første forsøk. 

Ekspander  

Jaa, det er veldig vondt psykisk å gå gjennom noe sånt🫶🏻 Såå det er vanskelig å fokusere på noe annet i en slik periode. 
Oii, så bra at du er i gang da!!😊 Masse lykke til, er fint med et sånt forum hvor man kan dele erfaringer og tanker🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 20.00):

Jaa, det er veldig vondt psykisk å gå gjennom noe sånt🫶🏻 Såå det er vanskelig å fokusere på noe annet i en slik periode. 
Oii, så bra at du er i gang da!!😊 Masse lykke til, er fint med et sånt forum hvor man kan dele erfaringer og tanker🌸

Ekspander  

Veldig! Når testet du sist forresten?

Frem til i dag har jeg bare funnet gamle forum og lurt på hvorfor jeg ikke finner noen forum som er i dagens tid. Endelig! Er veldig godt å ha noen flere å dele alt dette med. Hvertfall andre i samme prosess❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag på formiddagen, men jeg har ingen god følelse, men jeg får ta en ny test i morgen å se🫶🏻

Jaa, veldig bra å ha et forum som er slik😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 22.08):

Jeg testet i dag på formiddagen, men jeg har ingen god følelse, men jeg får ta en ny test i morgen å se🫶🏻

Jaa, veldig bra å ha et forum som er slik😊

Ekspander  

Beste er å teste med morgen urin. 

Samme her, kjenner mensmurringene jeg har ligner mer og mer kraftige menskramper. Blir overrasket om det ikke kommer en mens i morgen for å si det slik. 

Jeg krysser fingrene for deg!!!❤️❤️ 

Veldig godt! Er liksom ikke så mange å snakke med alt dette om ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (På 6.11.2023 den 22.12):

Beste er å teste med morgen urin. 

Samme her, kjenner mensmurringene jeg har ligner mer og mer kraftige menskramper. Blir overrasket om det ikke kommer en mens i morgen for å si det slik. 

Jeg krysser fingrene for deg!!!❤️❤️ 

Veldig godt! Er liksom ikke så mange å snakke med alt dette om ellers.

Ekspander  

Jaa, ikkesant! Sist jeg var gravid hadde jeg murringer hver dag fra eggløsning. Det har jeg hatt nå også, men det er klart det er jo det samme man kjenner på før menstruasjon. Såå det er vanskelig å skille😊 Men man må bli så mye flinkere til å bare se hva som skjer, selvom det er supervanskelig.🫣

Tusen takk, håper det går fint med deg også🫶🏻🫶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 22.21):

Jaa, ikkesant! Sist jeg var gravid hadde jeg murringer hver dag fra eggløsning. Det har jeg hatt nå også, men det er klart det er jo det samme man kjenner på før menstruasjon. Såå det er vanskelig å skille😊 Men man må bli så mye flinkere til å bare se hva som skjer, selvom det er supervanskelig.🫣

Tusen takk, håper det går fint med deg også🫶🏻🫶🏻

Ekspander  

Sant! Man har lett for å overanalysere og kjenne etter symptomer. 

Jeg våknet og fikk mensen i natt dessverre.  Så nå er det mensenkramper og omgangssyke i hus. Deilig kombo😵‍💫🙈 

Skal få ringt klinikken og sette opp ny time til en ny runde🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (På 7.11.2023 den 10.10):

Sant! Man har lett for å overanalysere og kjenne etter symptomer. 

Jeg våknet og fikk mensen i natt dessverre.  Så nå er det mensenkramper og omgangssyke i hus. Deilig kombo😵‍💫🙈 

Skal få ringt klinikken og sette opp ny time til en ny runde🤞🏻

Ekspander  

Åå!🥺 

Det var leit å høre!🫶🏻 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei👋

Slenger inn fra 7 DPO. Masse symptomer helt siden eggløsning med sykt ømme brystvorter og murringer. Røk på en testesmell i går, og ble så nedfor da den var negativ. Så teit, som om negativ test 6 DPO er noe å bry seg om🤦‍♀️

Her har vi vært prøvere i evigheter. Fikk første barn i 2020 etter 2 år med prøving og 2 SA. Skal visst ikke gå noe raskere denne gangen..

Fint å se at vi er flere her inne🫶

Anonymkode: 2a1a8...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 13.26):

Hei👋

Slenger inn fra 7 DPO. Masse symptomer helt siden eggløsning med sykt ømme brystvorter og murringer. Røk på en testesmell i går, og ble så nedfor da den var negativ. Så teit, som om negativ test 6 DPO er noe å bry seg om🤦‍♀️

Her har vi vært prøvere i evigheter. Fikk første barn i 2020 etter 2 år med prøving og 2 SA. Skal visst ikke gå noe raskere denne gangen..

Fint å se at vi er flere her inne🫶

Ekspander  

Håpet er ikke ute! 6DPO er jo veldig tidlig og igrunn for tidlig å få noe positivt svar. Men skjønner så sykt godt nedturen. Jeg har akkurat avtalt nytt forsøk med medicus, håper det går denne gangen. 

Blir spennende å se om noen dager om testen blir positiv!🤞🏻🤞🏻❤️ Christmas miracle ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 13.12):

Åå!🥺 

Det var leit å høre!🫶🏻 

Masse lykke til!

Ekspander  

Takk, allerede fått ny time for neste innsett. Så blir spennende å se hvordan det går neste runde. 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susidus90 skrev (På 7.11.2023 den 18.14):

Håpet er ikke ute! 6DPO er jo veldig tidlig og igrunn for tidlig å få noe positivt svar. Men skjønner så sykt godt nedturen. Jeg har akkurat avtalt nytt forsøk med medicus, håper det går denne gangen. 

Blir spennende å se om noen dager om testen blir positiv!🤞🏻🤞🏻❤️ Christmas miracle ❤️❤️❤️

Ekspander  

Takk for påminnelsen❤️

Leste at du går igjennom IVF på egenhånd? Det er virkelig imponerende❤️ Krysser fingrene for at spiren snart sitter hos oss begge! Har du hatt mange forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere erfarne damer der ute. Jeg trenger litt hjelp.

Jeg hadde eggløsning den 23, og sex 21 og 22. I følge appen min (som pleier å stemme) er jeg nå på 4. Dagen med forsinket menstruasjon. 

Jeg har rfsu El og graviditetsstrips(ikke tidligtest) her hjemme, og testet med begge.. El stripet slår ut, men ikke graviditetstest. Kan det være håp, eller bare stress som utsetter menstruasjonen min "såpass" lenge. (Dette er lang tid for meg, pleier som sagt å være på dagen

Anonymkode: 1a1d1...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 7.00):

Jeg hadde eggløsning den 23, og sex 21 og 22. I følge appen min (som pleier å stemme) er jeg nå på 4. Dagen med forsinket menstruasjon. 

Jeg har rfsu El og graviditetsstrips(ikke tidligtest) her hjemme, og testet med begge.. El stripet slår ut, men ikke graviditetstest. Kan det være håp, eller bare stress som utsetter menstruasjonen min "såpass" lenge. (Dette er lang tid for meg, pleier som sagt å være på dagen

Ekspander  

Regner med du er klar over at strekene på EL test må være like sterke for at den skal være positiv? Jeg bare spør fordi mange ikke vet det :)

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 7.00):

Ekspander  

Jeg har saumfart Internett siste uka, og lest on flere som ikke har testet positivt før flere dager etter forventet mens! Så det kan være håp enda!🤞🏻 

Men kjenner sjøl igjen den følelsen som slår deg i trynet med negative tester. Vent litt til, så ser du, evt gå til legen og be om en blodprøve for å måle hcg🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 20.17):

Takk for påminnelsen❤️

Leste at du går igjennom IVF på egenhånd? Det er virkelig imponerende❤️ Krysser fingrene for at spiren snart sitter hos oss begge! Har du hatt mange forsøk?

Ekspander  

Håper den sitter hos begge snart!

Akkurat begynt. Dette var første forsøk. Skal ned igjen på onsdag om en uke for å sjekke el(må ned i forkant for å være sikker på at EL ikke har skjedd). Så blir det nok inseminering enten fredag eller mandagen❤️❤️❤️ Veldig spent! 

Takk❤️ jeg er 33 år og fant ut at barn er viktigere enn å finne kjærligheten. Eller barn er såpass viktig for meg at jeg vil ikke risikerer å vente så lenge at jeg kanskje ikke får sjansen igjen. For er jo ikke gitt at alt går som en drøm å bli gravid når man evt nærmer seg 40🤷‍♀️

Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (På 8.11.2023 den 7.35):

Håper den sitter hos begge snart!

Akkurat begynt. Dette var første forsøk. Skal ned igjen på onsdag om en uke for å sjekke el(må ned i forkant for å være sikker på at EL ikke har skjedd). Så blir det nok inseminering enten fredag eller mandagen❤️❤️❤️ Veldig spent! 

Takk❤️ jeg er 33 år og fant ut at barn er viktigere enn å finne kjærligheten. Eller barn er såpass viktig for meg at jeg vil ikke risikerer å vente så lenge at jeg kanskje ikke får sjansen igjen. For er jo ikke gitt at alt går som en drøm å bli gravid når man evt nærmer seg 40🤷‍♀️

Har dere prøvd lenge?

Ekspander  

Å, så spennende!! For et modig valg du har tatt❤️ Krysser fingrene for deg og de snart 2 barna dine!

Offisielt har vi prøvd i litt over ett år. Jeg fikk aldri ordentlig tilbake mensen etter fødselen i 2020, og har brukt og bruker fremdeles Letrozol av den grunn. Har hatt noe uregelmessig syklus det siste året, men det er i det minste bedre enn ingen syklus😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 11.42):

Å, så spennende!! For et modig valg du har tatt❤️ Krysser fingrene for deg og de snart 2 barna dine!

Offisielt har vi prøvd i litt over ett år. Jeg fikk aldri ordentlig tilbake mensen etter fødselen i 2020, og har brukt og bruker fremdeles Letrozol av den grunn. Har hatt noe uregelmessig syklus det siste året, men det er i det minste bedre enn ingen syklus😅

Ekspander  

Skjønner, da er det litt ekstra vanskelig å vite når EL er også. Jeg har tenkt etter bare en prøverunde hvor slitsomt og leit det er for de som prøver i ja, ett år pluss... Håper virkelig det sitter for oss begge snart! Ellers er det veldig fint å ha flere å snakke med her inne, som er på samme reise dog forskjellige bakgrunn osv.❤️ Håper vo alle kan  dele 2 streker på en gt og at den sitter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...