Misko Skrevet 26. juni 2023 #3981 Del Skrevet 26. juni 2023 Prelle skrev (20 minutter siden): Ja, det er irriterende altoppslukende. Måtte teste i dag, 7 dpo, selv om jeg VET den uansett er negativ. Tok meg selv i å bli skuffet til og med. Tøysete og svakt, men sånn er det. Er i 1. prøveperiode, og med forrige tok det 10 pp. Ja, virkelig.. jeg også driver å tester selvom jeg sier til meg selv at jeg ikke skal gjøre det. Vi er i 10 mnd nå hvor vi prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelle Skrevet 26. juni 2023 #3982 Del Skrevet 26. juni 2023 Misko skrev (3 timer siden): Ja, virkelig.. jeg også driver å tester selvom jeg sier til meg selv at jeg ikke skal gjøre det. Vi er i 10 mnd nå hvor vi prøver. Det er krevende! Er det første? Misunner dem som er litt sånn «det går når det går, stresser ikke med det»… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 26. juni 2023 #3983 Del Skrevet 26. juni 2023 Prelle skrev (9 minutter siden): Det er krevende! Er det første? Misunner dem som er litt sånn «det går når det går, stresser ikke med det»… Nei, prøver oss på en fjerdemann😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalbare Skrevet 27. juni 2023 #3984 Del Skrevet 27. juni 2023 Dumme meg måtte teste i dag, 8 dpo og selvfølgelig negativ. Har hatt masse murringer de siste dagene, men er også første syklus etter å ha fjernet spiral, så kan jo ha noe å gjøre med det🤷🏼♀️ Ved tidligere graviditer har jeg kjent på hele kroppen at jeg var gravid, så fått positiv test. Mener det var rundt 11 dpo, så får ha litt mer is i magen😬 Har blitt gravid på første pp før, så hadde håpet at det skjedde igjen🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 27. juni 2023 #3985 Del Skrevet 27. juni 2023 skalbare skrev (43 minutter siden): Dumme meg måtte teste i dag, 8 dpo og selvfølgelig negativ. Har hatt masse murringer de siste dagene, men er også første syklus etter å ha fjernet spiral, så kan jo ha noe å gjøre med det🤷🏼♀️ Ved tidligere graviditer har jeg kjent på hele kroppen at jeg var gravid, så fått positiv test. Mener det var rundt 11 dpo, så får ha litt mer is i magen😬 Har blitt gravid på første pp før, så hadde håpet at det skjedde igjen🤞🏼 Testet fra omtrent 9dpo jeg også, men alt er negativt. Klaffet på første forsøk med de tre andre, gjør vist ikke det denne gangen. 13 dpo i dag og venter bare på mensen nå, håpet er ute😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnskerBarn2 Skrevet 27. juni 2023 #3986 Del Skrevet 27. juni 2023 Da slenger jeg meg på her.. 1DPO og krysser -alt- denne runden! Har brukt digital eggløsnings monitor denne runden, så forhold til eggløsning (både hva den viste og hva eggløsningsslim osv) bør vi ha klaffet perfekt. Men så lett skal det vel ikke være 😕 Vi er i PP9, men fikk påvist pcos, så har egentlig driti oss litt ut mtp eggløsning, så er heller PP4 med riktig timing. Får så lyst til å teste og vite nååå 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalbare Skrevet 27. juni 2023 #3987 Del Skrevet 27. juni 2023 Misko skrev (39 minutter siden): Testet fra omtrent 9dpo jeg også, men alt er negativt. Klaffet på første forsøk med de tre andre, gjør vist ikke det denne gangen. 13 dpo i dag og venter bare på mensen nå, håpet er ute😫 Så kjedelig! Du har jo ikke fått mensen enda, så håpet er jo ikke helt ute🤞🏼 Om det klaffer neste periode blir det vel april barn, og det er jo perfekt👌🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 27. juni 2023 #3988 Del Skrevet 27. juni 2023 skalbare skrev (45 minutter siden): Så kjedelig! Du har jo ikke fått mensen enda, så håpet er jo ikke helt ute🤞🏼 Om det klaffer neste periode blir det vel april barn, og det er jo perfekt👌🏼❤️ Sant det, men så irritabel som jeg er, så er det nok rett føre🫣 krysser fingrene, for deg også🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3989 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg er 7 DPO nå og veldig spent på å teste. Jeg fikk brått skikkelig ømme pupper, men det er nok for tidlig å kjenne symptomer, så det kan også være at mensen nærmer seg.. jeg har bare aldri merket noe særlig til ømme pupper før perioden min, men kan godt være at jeg bare kjenner ekstra godt etter nå. Jeg tenker som de over her at om det ikke klaffer nå, så er neste mnd perfekt! Om jeg skulle «valgt» dato så ville jeg jo helst hatt april-baby😃 Anonymkode: 44264...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 28. juni 2023 #3990 Del Skrevet 28. juni 2023 15 dpo nå. Skulle hatt mensen i går, men den kom ikke. Bare negative tester. Tok LH test så jeg vet når jeg hadde eggløsning, skjønner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalbare Skrevet 29. juni 2023 #3991 Del Skrevet 29. juni 2023 Misko skrev (9 timer siden): 15 dpo nå. Skulle hatt mensen i går, men den kom ikke. Bare negative tester. Tok LH test så jeg vet når jeg hadde eggløsning, skjønner ingenting. Så rart! Får satse på at mensen kommer snart🤞🏼 Jeg er 10 dpo og fremdeles negativ tester, og ingen murringer lenger. Så har ingen store forhåpninger jeg heller, men får gi det noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronja1867 Skrevet 1. juli 2023 #3992 Del Skrevet 1. juli 2023 12 DPO nå, PP 4. Har testa veldig tidlig de andre forsøkene, prøver å ikke prøve før etter IKM denne gangen... synes det blir flere skuffelser av å tenke at det fortsatt er en mulighet etter å ha testa negativt, så prøver noe nytt. Har kjent utrolig mye mer "etter" i kroppen de siste 4 månedene, og flere ganger har jeg følt at jeg har hatt veldig ømme bryst etc. Denne gangen føler jeg ikke noen slike tegn - men klarer da å overbevise meg selv om at det er et tegn i seg selv 😅😅 Er litt overrasket over hvor oppslukt jeg har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3993 Del Skrevet 1. juli 2023 Hei, jeg er ny på dette, og trenger hjelp! Jeg hadde El den 16.06. Hva vil det si i dpo, og hva betyr det? Og ikm? I følge appen min skulle jeg ha fått mesnesn nå den 28, men den kom ikke. Hjelp? Tok en test i dag, men hadde ikke kontrollstreken, typisk nok... Anonymkode: 1a1d1...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3994 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg er ny på dette, og trenger hjelp! Jeg hadde El den 16.06. Hva vil det si i dpo, og hva betyr det? Og ikm? I følge appen min skulle jeg ha fått mesnesn nå den 28, men den kom ikke. Hjelp? Tok en test i dag, men hadde ikke kontrollstreken, typisk nok... Anonymkode: 1a1d1...efe DPO = dager etter eggløsning (days past ovulation) IKM = ikke kommende mens altså er du nå 15 DPO og IKM for to dager siden. Du vil mest sannsynlig kunne se resultatet på en graviditetstest nå😊 Anonymkode: 44264...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3995 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): DPO = dager etter eggløsning (days past ovulation) IKM = ikke kommende mens altså er du nå 15 DPO og IKM for to dager siden. Du vil mest sannsynlig kunne se resultatet på en graviditetstest nå😊 Anonymkode: 44264...982 Takk❤️ Det er så mye nytt å sette seg inn i,vi har et barn fra før, men det var et ekte uhell🙈 så interessant å prøve på et nå☺️ Anonymkode: 1a1d1...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3996 Del Skrevet 13. oktober 2023 Fikk 2-3 på ClearBlue i går, det tilsier minst 150 i hcg etter hva jeg kan finne på nettet. I dag 14dpo viste blodprøven bare 110... Stripstestene, som jeg vet man ikke egentlig skal sjekke stigningen på, har holdt seg stabile i 3 dager uten å bli sterkere. Jeg er redd for at dette ikke går veien og det er så utrolig vanskelig å takle. Jeg fikk en skikkelig fin og tydelig babystrek på stripsene allerede 9dpo og tenkte at dette skulle gå veien. Men slik blir det nok ikke. Hadde jeg fått første positiv test senere så hadde ikke 110 skremt meg like mye, men egget må ha festet seg tidlig og dermed skulle jeg hatt høyere hcg tenker jeg. Skal ta ny blodprøve etter helgen, men er mest bare redd og engstelig. Går privat fordi forsøkene offentlig er brukt opp så dette er vondt mentalt men også for lommeboka. Anonymkode: 3dfa2...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 15. oktober 2023 #3997 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 16.45): Fikk 2-3 på ClearBlue i går, det tilsier minst 150 i hcg etter hva jeg kan finne på nettet. I dag 14dpo viste blodprøven bare 110... Stripstestene, som jeg vet man ikke egentlig skal sjekke stigningen på, har holdt seg stabile i 3 dager uten å bli sterkere. Jeg er redd for at dette ikke går veien og det er så utrolig vanskelig å takle. Jeg fikk en skikkelig fin og tydelig babystrek på stripsene allerede 9dpo og tenkte at dette skulle gå veien. Men slik blir det nok ikke. Hadde jeg fått første positiv test senere så hadde ikke 110 skremt meg like mye, men egget må ha festet seg tidlig og dermed skulle jeg hatt høyere hcg tenker jeg. Skal ta ny blodprøve etter helgen, men er mest bare redd og engstelig. Går privat fordi forsøkene offentlig er brukt opp så dette er vondt mentalt men også for lommeboka. Anonymkode: 3dfa2...056 Forstår du er redd og engstelig.. 😔 Krysser fingre og tær for deg! ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 15. oktober 2023 #3998 Del Skrevet 15. oktober 2023 6 dpo og det kløøøøøør sånn etter å teste! Er så utålmodig 🙈 Men skal klare å vente noen dager til 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3999 Del Skrevet 15. oktober 2023 89jenta skrev (18 minutter siden): Forstår du er redd og engstelig.. 😔 Krysser fingre og tær for deg! ✨ 89jenta skrev (17 minutter siden): 6 dpo og det kløøøøøør sånn etter å teste! Er så utålmodig 🙈 Men skal klare å vente noen dager til 🤞🏼 Tusen takk! ❤️ Jeg skjønner deg så godt! Synes du er flink som klarer å holde deg. 😅 Ønsker deg masse lykke til når du tester! 🤞 Anonymkode: 3dfa2...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanidke Skrevet 15. oktober 2023 #4000 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg er så lei av å være prøver 😅 8 DPO i dag og har alle symptomer på at mensen kommer. Sist måned hadde jeg gravidsymtomer (vært gravid flere ganger før), men var ikke gravid likevel. Må jobbe med å holde oppe motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå