Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kaster meg inn her, ligger våken fordi jeg gru-gleder meg sånn til å teste i morgen tidlig! Er 9 dpo, så litt tidlig å teste, men allikevel et liiite håp.

Anonymkode: 83b44...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 19.10):

Jeg er 7dpo, og har masse murringer/mensensmerter! Det har jeg av og til før mensen, og det hadde jeg sist gang jeg var gravid (eneste gang). Så dette kan bety begge deler! Det er så vanskelig å lese kroppen! Skal forsøke å vente til lørdag med å teste, 12 dpo.

Anonymkode: c66b1...4ad

Når jeg tenker meg om: murringer 5-6-7-8 dpo er vel for tidlig for å være graviditet? Egget har vel ikke festet seg 5dpo?

(Da er det i så fall ganske lett å lese kroppen alikevel)

Anonymkode: c66b1...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9DPO i dag og heeelt blenda test. de to gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv test allerede 9DPO så tror derfor at det er kjørt denne mnd allerede nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 6 DPO nå og rundt lunsjtider i dag trodde jeg plutselig at jeg hadde noe urinlekkasje (men har aldri hatt det før) for det ble plutselig så veldig vått og det viste seg å være utflod. Har ikke opplevd noe sånt i den grad før, og måtte google og det er visst enkelte kvinner som opplever dette hvis egget ble befruktet 🤔 Har i alle fall ikke hatt noe sånt de tidligere syklusene og har da heller ikke vært gravid, så kanskje er det et godt tegn?

Anonymkode: fe7f6...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kanidke skrev (18 minutter siden):

Er 9DPO i dag og heeelt blenda test. de to gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv test allerede 9DPO så tror derfor at det er kjørt denne mnd allerede nå. 

:klem3:

Hvor lenge har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

:klem3:

Hvor lenge har du prøvd?

Er bare på PP02 denne gangen, men har et barn fra før som tok et par år :) så kjenner meg litt utålmodig, og håper at det skjer noe litt fortere denne gangen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som er i dpo land? Jeg er 7 dpo i dag. Er bare pp1, men brukte lang tid på første barn og endte opp med ivf så er allerede utolmodig og spent :) Tenkte å starte testing på fredag 10 dpo. Pleide å få positive tester 10 dpo alle de andre gangene jeg har vært gravid (1 barn, 1 BO og flere kjemiske).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 5 DPO, og det er 14 PP. Vi har sendt inn søknad om ivf, så jeg er allerede forberedt på at det ikke går naturlig for oss. 

Anonymkode: 0e857...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9 dpo og en svak svak strek. Spent på om det utvikler seg 🙂

20230525_071011.jpg

Anonymkode: 4a880...e3a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15-17 DPO nå, i morgen tidlig blir det test. Har ikke hatt håp nok til å teste tidligere. 

Anonymkode: 6c09e...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9 DPO nå. Ser bare strek på testene hvis jeg myser. Føler jeg må få positiv test i morgen ellers er alt håp ute. For det er vel det?

Anonymkode: 3dfa2...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

9 DPO nå. Ser bare strek på testene hvis jeg myser. Føler jeg må få positiv test i morgen ellers er alt håp ute. For det er vel det?

Jeg er også 9 dpo. Er din test like svak som min? 

Lykke til i morgen :)

20230525_071011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er også 9 dpo. Er din test like svak som min? 

Lykke til i morgen :)

20230525_071011.jpg

Denne er helt tydelig positiv, så min er svakere enn din ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Melder meg på her. 1 DPO nå og så utålmodig! Jeg synes DPO-land er en vanvittig lang og tung periode. Dagene frem mot EL er i det minste innholdsrike i den forstand at man kan teste etter eggløsning og legge massevis av aksjer😇 I DPO-land er det bare venting. Nå må jeg vente helt til neste helg før det er noe vits å teste 😒

Anonymkode: 98745...c75

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver for første gang, har testdag neste fredag og er overrasket over hvor utålmodig jeg er! Er som et barn på julaften, bare at julaften varer i to uker før man får åpne pakkene!!!😅

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Intet håp er ute før det motsatte er bevist ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne er helt tydelig positiv, så min er svakere enn din ja. 

Tok en ny test i kveld og den er omtrent negativ. Vet urinkonsentrasjon har mye å si, men var 4 timer tiden forrige wc besøk og jeg hadde ikke drukket mye (pleier å få sterkest tester på kvelden). 

Men fortsatt veldig tidlig med 9 dpo.

20230525_195633.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 20.23):

Tok en ny test i kveld og den er omtrent negativ. Vet urinkonsentrasjon har mye å si, men var 4 timer tiden forrige wc besøk og jeg hadde ikke drukket mye (pleier å få sterkest tester på kvelden). 

Men fortsatt veldig tidlig med 9 dpo.

20230525_195633.jpg

Denne er jo veldig tydelig positiv 😅😅 

Anonymkode: 516a7...a7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...