AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3881 Del Skrevet 26. mars 2023 Hei! Ganske sikker på at jeg hadde EL 18.3 og i dag (8 dpo) testet jeg positivt 😭🌸 Pleier ikke å teste så tidlig, men fredag begynte spesielt det ene brystet å bli ømt/vondt, tett nese og skikkelig varm. Hadde mange tester så tenkte det ikke gjorde noe å bruke opp én på tull, men streken kom opp nesten med en gang 🥺 Etter to års prøving og én SA i juni i fjor føles dette helt uvirkelig og fantastisk💛❤️ Krysser fingrene for at det går rette veien og krysser fingrene for alle andre i denne tråden også. Anonymkode: 05ff7...65d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plomm Skrevet 26. mars 2023 #3882 Del Skrevet 26. mars 2023 10dpo idag og har begynt å få litt utflod med rusten farge.. Så er vel mensen på tur 🥲 det var synd, da blir det pp8 i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3883 Del Skrevet 27. mars 2023 Plomm skrev (13 timer siden): 10dpo idag og har begynt å få litt utflod med rusten farge.. Så er vel mensen på tur 🥲 det var synd, da blir det pp8 i april Så kjedelig😢 er selv i pp7 nå. Krysser fingrene for din neste pp❤️ Anonymkode: ca046...827 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3884 Del Skrevet 27. mars 2023 Første syklus med progesteronstøtte for min del. Positiv eltest igår, enda positiv idag. Blir veldig spennende å se om progesteronstøtte kan hjelpe ❤️ så nå venter nok en venteperiode i dpo-land. Måtte de neste 2 ukene fly forbi! Krysser alt jeg har for at det sitter denne mnd🫶🏻 Anonymkode: ca046...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3885 Del Skrevet 27. mars 2023 Fortsatt i DPO land, men testene har vært positive siden torsdag. Fikk tatt blodprøver i dag og ble helt sjokkert da HCG var nærmere 300 - og jeg venter ikke mensen før onsdag! Skal ta nye prøver på onsdag, men får håpe det ikke er 2 (jeg er petite). Dersom HCG fordobler seg til onsdag, er HCG nesten 600 ved 14 DPO. Føler at jeg er litt fortvilet. Anonymkode: 57f55...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 28. mars 2023 #3886 Del Skrevet 28. mars 2023 2dpo i dag, første pp etter SA i februar ❤️ Håper den sitter nå, og at den forblir ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3887 Del Skrevet 30. mars 2023 Dpo 3-4 i dag å bitte litt blod på papiret😳 har kun en eggleder og tror egget slapp fra feil side pga smerter i eggstokk uten eggleder😕 likevel lov å håpe på festeblødning?❤️ Anonymkode: aa796...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 30. mars 2023 #3888 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dpo 3-4 i dag å bitte litt blod på papiret😳 har kun en eggleder og tror egget slapp fra feil side pga smerter i eggstokk uten eggleder😕 likevel lov å håpe på festeblødning?❤️ Anonymkode: aa796...acb Har selv begynt å spotte rundt 4 dpo. Det har stått på frem til TR og negative tester Håper det er annerledes for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 31. mars 2023 #3889 Del Skrevet 31. mars 2023 On 3/30/2023 at 8:28 AM, AnonymBruker said: Dpo 3-4 i dag å bitte litt blod på papiret😳 har kun en eggleder og tror egget slapp fra feil side pga smerter i eggstokk uten eggleder😕 likevel lov å håpe på festeblødning?❤️ Anonymkode: aa796...acb Det at egg slapp på feil side har ikke så mye å si, den andre egglederen kan fange opp egget uansett. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 31. mars 2023 #3890 Del Skrevet 31. mars 2023 TR har meldt sin ankomst. Lykke til, dere 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3891 Del Skrevet 31. mars 2023 HeleneHS skrev (1 time siden): Det at egg slapp på feil side har ikke så mye å si, den andre egglederen kan fange opp egget uansett. Masse lykke til! egg sluppet på en side kommer ikke på magisk vis over i den andre egglederen Anonymkode: 03d35...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3892 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): egg sluppet på en side kommer ikke på magisk vis over i den andre egglederen Anonymkode: 03d35...6a3 Jeg leste nå at den tydeligvis gjør det, men det gav 0 mening for meg Anonymkode: 03d35...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 2. april 2023 #3893 Del Skrevet 2. april 2023 On 3/31/2023 at 4:16 PM, AnonymBruker said: egg sluppet på en side kommer ikke på magisk vis over i den andre egglederen Anonymkode: 03d35...6a3 Egglederen er ikke festet til eggestokken og den "suger" egget til seg, så det er ikke nødvendig at egget slipper på riktig side. https://ectopic.org.uk/physical-recovery/trying-to-conceive-again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 2. april 2023 #3894 Del Skrevet 2. april 2023 Litt i sjokktilstand nå! Måtte sjekke når mensen plutselig stoppet opp etter én dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3895 Del Skrevet 3. april 2023 LilleVy94 skrev (11 timer siden): Litt i sjokktilstand nå! Måtte sjekke når mensen plutselig stoppet opp etter én dag. Åh, gratulerer!!🥰 Anonymkode: ca046...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. april 2023 #3896 Del Skrevet 3. april 2023 1 dpo i dag etter kjemisk graviditet forrige syklus, og utskrapning etter MA 6/2. Har tatt Letrozol denne syklusen og fikk EL på cd 14. Hurra! Starter med Cyclogest i morra. Dette er siste syklus vi prøver. Går det ikke nå, så setter vi strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3897 Del Skrevet 3. april 2023 Lorieen skrev (4 timer siden): 1 dpo i dag etter kjemisk graviditet forrige syklus, og utskrapning etter MA 6/2. Har tatt Letrozol denne syklusen og fikk EL på cd 14. Hurra! Starter med Cyclogest i morra. Dette er siste syklus vi prøver. Går det ikke nå, så setter vi strek. Krysser fingrene🤞🏼 Hvor lenge har dere prøvd? Vi har prøvd siden august, sluttet da på minipille, fikk EL første gang forrige syklus på CD 19. Denne syklusen kom EL på CD 14, så jeg håper det begynner å stabilisere seg. Er i dag på DPO 4. Prøver å holde meg opptatt så jeg ikke tenker så mye før jeg kan teste😅 Anonymkode: 0d8c2...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. april 2023 #3898 Del Skrevet 3. april 2023 Vi har ikke prøvd så lenge, ble gravid ved et uhell i januar og mistet i MA. Vi var egentlig ferdige og skulle ikke ha flere, men da vi mistet så kjente vi på at vi ikke var helt ferdige likevel, og bestemte oss for å gi det et par sykluser til. Vi har fem barn fra før, så om det ikke blir flere så er det helt greit og vi er takknemlige for de vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3899 Del Skrevet 5. april 2023 Blodprøver tatt syklus dag 22. er alt håp for positiv test ute denne mnd?🫤 eggløsning cd 13 ca. er progesteron bra? Anonymkode: aa796...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 5. april 2023 #3900 Del Skrevet 5. april 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Blodprøver tatt syklus dag 22. er alt håp for positiv test ute denne mnd?🫤 eggløsning cd 13 ca. er progesteron bra? Anonymkode: aa796...acb Kan ikke si noe om progesteron, kan ikke du høre med legen din som tok prøven? Selv har jeg aldri hatt positive tester før ikm, og hcg dobbelt seg jo hver 2. døgn - jeg mener ikke at håp er helt ute enda, men er verdens største optimist.. Du er vel (ca) 9dpo, og implantasjon skjer vanligvis ikke før 8dpo og da må jo hcgen først stige.. Også mulig at eggløsning var en eller 2 dager senere enn du tror kanskje? Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå