Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Fame skrev (På 13.3.2023 den 15.28):

Jeg er 11 DPO og testet negativt etter Ovitrelle for fire dager siden.  Er det da innafor å feire litt sånn smått? Fortsatt litt redd for at ovitrellen henger igjen :paff:

Snapchat-1221744059.jpg

Snapchat-1366501135.jpg

Gratulerer! Så fortjent. Lykke til. ❤️

Anonymkode: 56b43...9bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gratulerer! Så fortjent. Lykke til. ❤️

Anonymkode: 56b43...9bf

Takk :rodmer: håper den sitter. Den har økt litt siden da. Usikker på om åssen økning som er bra så tidlig men så lenge den øker i styrke så skal man vel være fornøyd

Snapchat-577648071.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan dere sette en strek for videre diskusjon håper jeg, eventuelt ta det i et annet fora :)

————————————

Over til noe litt mer trivielt og aktuelt for tråden: 7 dpo i dag og kløøør i fingrene etter å begynne å teste! Hvor tidlig hadde dere første positive test? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiolaa skrev (Akkurat nå):

Da kan dere sette en strek for videre diskusjon håper jeg, eventuelt ta det i et annet fora :)

————————————

Over til noe litt mer trivielt og aktuelt for tråden: 7 dpo i dag og kløøør i fingrene etter å begynne å teste! Hvor tidlig hadde dere første positive test? 

Tidligste jeg har testet positivt er 7 dpo kveld. Som regel tester jeg svakt positivt 8-9 dpo. Fra 10 dpo vil ganske mange teste positivt om de er gravide. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiolaa skrev (9 timer siden):

————————————

Jeg fikk min første på 10 dpo, men det er først i dag på 13 dpo at den er rimelig sterk. Ser flere som får positiv 8-9 da så hvis du har nok tester og hjertet ditt tåler det så er det bare å sjekke  :danse2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 19.27):

Tenker å teste på torsdag også. Har ingen umiddelbare symptomer, men ekstra sulten i dag? Har så troen, da vi traff så utrolig godt på eggløsning denne måneden☺️

Gratulerer så mye Fame!! Har fulgt med på deg en stund i forumene her, mens jeg selv er prøver🥰

Anonymkode: c792b...35d

Og der kom den fryktede mensen! Har hatt mye menssmerter i 2-3 dager nå, ekstremt i dag. Håper du får positiv test🙏🏻🥰

Anonymkode: 0d8c2...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og der kom den fryktede mensen! Har hatt mye menssmerter i 2-3 dager nå, ekstremt i dag. Håper du får positiv test🙏🏻🥰

Anonymkode: 0d8c2...72f

Ååh det var leit å høre! Testet negativt i dag. Trøster meg med at 8 dpo er tidlig å teste og prøver å holde håpet oppe🤞🏼Fått litt ømme bryst og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett av en blastocyst  på mandag den 13 mars, så jeg er på rugedag 4 i dag og i går begynte jeg å få skikkelig mensmurring. Er ikke noe bedre i dag. Flyr på do hele tiden, livredd for mensen. Men er det mulig å få mensen såpass fort etter innsett? Eller kan jeg tolke det som et godt tegn? Er 9-10 dpo i dag. Føler meg litt småuggen, økt luktesans, tett nese og nå denne murringa. Har flere symptomer, men jeg går på progesteronstøtte.  Har faktisk skrevet en liste over symptomer jeg har fått av lutinus før innsett, sånn at jeg ikke blir lurt av symptomer som egentlig var der fra før. Men de symptomene jeg har skrevet over er nye. Samtidig å blir jeg så redd for at det er hjernen som tuller med hodet mitt 🤯 Har ikke testet enda, redd for å teste for tidlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussilussi86 skrev (58 minutter siden):

Jeg hadde innsett av en blastocyst  på mandag den 13 mars, så jeg er på rugedag 4 i dag og i går begynte jeg å få skikkelig mensmurring. Er ikke noe bedre i dag. Flyr på do hele tiden, livredd for mensen. Men er det mulig å få mensen såpass fort etter innsett? Eller kan jeg tolke det som et godt tegn? Er 9-10 dpo i dag. Føler meg litt småuggen, økt luktesans, tett nese og nå denne murringa. Har flere symptomer, men jeg går på progesteronstøtte.  Har faktisk skrevet en liste over symptomer jeg har fått av lutinus før innsett, sånn at jeg ikke blir lurt av symptomer som egentlig var der fra før. Men de symptomene jeg har skrevet over er nye. Samtidig å blir jeg så redd for at det er hjernen som tuller med hodet mitt 🤯 Har ikke testet enda, redd for å teste for tidlig.. 

Jeg hadde kraftige stikk sånn 2-3 dager etter innsett. Murringene begynte vel i går, 9 dager etter innsett. Kan hende murringene dine er implantasjon? ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde kraftige stikk sånn 2-3 dager etter innsett. Murringene begynte vel i går, 9 dager etter innsett. Kan hende murringene dine er implantasjon? ^.^

Er det mulig at det kan feste seg såpass sent som 9 dpo da?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussilussi86 skrev (12 minutter siden):

Er det mulig at det kan feste seg såpass sent som 9 dpo da?😊

Nei, men det kan ha festet seg for lenger siden og at du nå har vanlige murringer som tegn på graviditet ^.^

Eller er usikker egentlig. Står på nett at de oppholder seg i 1-3 dager før de fester seg

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 minutter siden):

Nei, men det kan ha festet seg for lenger siden og at du nå har vanlige murringer som tegn på graviditet ^.^

Det hadde vært fantastisk om det var det Krysser fingre! ❤️ Har du testet enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tussilussi86 skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært fantastisk om det var det Krysser fingre! ❤️ Har du testet enda? 

Ja, fikk første positive 5 dager etter innsett :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (6 minutter siden):

Såå fint å lese! Gratulerer så mye! ❤️ ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussilussi86 skrev (18 timer siden):

Såå fint å lese! Gratulerer så mye! ❤️ ❤️

Tusen takk :klem3: åssen går det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt over 7 måneder siden fødsel og hadde første mensen igjen helt i begynnelsen av mars.. Ifølge app skal jeg være 2dpo idag, men umulig å si når eggløsning egentlig har vært. Så dette er vår første ordentlige PP etter fødsel 🙈 Sist tok det 6mnd etter prevansjonslutt før jeg ble gravid, spent på å se hvor lang tid det vil ta nå.. Noen her som har erfaring med graviditet etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (20 timer siden):

Slik jeg har lest det i tråden her så er du og jeg på samme dpo på dagen! Gratulerer, ser deg forhåpentligvis i en fremtidig terminklubb🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måndagsbarn skrev (8 minutter siden):

Slik jeg har lest det i tråden her så er du og jeg på samme dpo på dagen! Gratulerer, ser deg forhåpentligvis i en fremtidig terminklubb🐣

Håper på det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått litt eggløsningsslim, eller noe som ligner litt.  Hvordan skal jeg tolke det?  :schocked028 Vet ikke om det er hvitt og kremete på grunn av lutinus.

Endret av Tussilussi86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...