Møysa Skrevet 18. desember 2022 #3721 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 11 DPO og kjenner noen små stikk i underlivet. Ganske sikker på at vi traff eggløsningen akkurat denne gangen, så jeg er ganske spent.. har aldri før testet, alltid ventet på mensen, men nå vet jeg ikke om jeg orker å vente 4-5 dager. Anonymkode: 0e857...610 Uff ja, for meg er det omvendt😆 Burde ventet til mens, men må teste hver dag fra 9-12 dpo😆 Hvordan har du regnet ut når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3722 Del Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 10.37): Dpo 11 🤩 Anonymkode: cd824...351 Dpo 13. Sterkere iallefall, Håååper at det ikke blir kjemisk denne gangen også 😅😅 Anonymkode: cd824...351 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 20. desember 2022 #3723 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg er 7DPO i dag. Har kjent mye murringer, så skjønner at mensen er i vente. Så jævlig at det ikke fungerte denne gangen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3724 Del Skrevet 20. desember 2022 Er 9 DPO og er såå spent på å teste de neste dagene! Endelig følt at vi traff eggløsning og har mye bedre følelse for denne prøveperioden enn tidligere. Forsøkt i 8 måneder og har så vidt hatt det jeg tror var spotting. Anonymkode: c792b...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 20. desember 2022 #3725 Del Skrevet 20. desember 2022 gyngestolen skrev (3 timer siden): Jeg er 7DPO i dag. Har kjent mye murringer, så skjønner at mensen er i vente. Så jævlig at det ikke fungerte denne gangen heller.. Det er jo det perfekte tegnet på at egget fester seg. Jeg er 7 dpo i morgen og håper at jeg opplever det eller spotting eller lav temp🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 20. desember 2022 #3726 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er 9 DPO og er såå spent på å teste de neste dagene! Endelig følt at vi traff eggløsning og har mye bedre følelse for denne prøveperioden enn tidligere. Forsøkt i 8 måneder og har så vidt hatt det jeg tror var spotting. Anonymkode: c792b...35d Å så spennende! Og så deilig følelse! Håper det gikk🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3727 Del Skrevet 20. desember 2022 Møysa skrev (54 minutter siden): Å så spennende! Og så deilig følelse! Håper det gikk🤞🏼❤️ Håper jeg og🤩 Hadde en pitteliten spotting 6 dpo, og pleier aldri å ha noe blødning ellers utenom mens. Tørr ikke teste før 11 dpo så krysser fingrene for at de neste dagene flyr avgårde og at jeg kan forhåpentligvis kan overraske samboer med en positiv test på selveste julaften🥰 Anonymkode: c792b...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. desember 2022 #3728 Del Skrevet 20. desember 2022 15 DPO , mensen skal komme i dag, har egentlig forsonet meg med at det ikke klaffet for jeg testet 11DPO og den var negativ, men klarer liksom ikke gi opp håpet helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 21. desember 2022 #3729 Del Skrevet 21. desember 2022 Møysa skrev (12 timer siden): Det er jo det perfekte tegnet på at egget fester seg. Jeg er 7 dpo i morgen og håper at jeg opplever det eller spotting eller lav temp🤩 Mye mer sannsynlig at det er menssmerter enn festesmerter. Selv om det var ekstremt mye mer enn det bruker å være, så tror jeg nok dessverre det er et dårlig tegn. I dag kjenner jeg mye mindre, men det tar seg vel opp i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 21. desember 2022 #3730 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Håper jeg og🤩 Hadde en pitteliten spotting 6 dpo, og pleier aldri å ha noe blødning ellers utenom mens. Tørr ikke teste før 11 dpo så krysser fingrene for at de neste dagene flyr avgårde og at jeg kan forhåpentligvis kan overraske samboer med en positiv test på selveste julaften🥰 Anonymkode: c792b...35d Ååå! Jeg har også tenkt til å teste på juleaften men da er jeg bare 10 dpo. Men jeg var 9 dpo for to år siden og fikk positiv digital 1-2 uker😃 Så jeg håper for oss begge🤞🏼 veldig gøy å telle ned til testdag og juleaften samtidig😆 Blir litt ekstra koselig/spennende☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 21. desember 2022 #3731 Del Skrevet 21. desember 2022 Tanuki skrev (18 timer siden): 15 DPO , mensen skal komme i dag, har egentlig forsonet meg med at det ikke klaffet for jeg testet 11DPO og den var negativ, men klarer liksom ikke gi opp håpet helt. Hvordan har det gått i dag? Ikke vits å gi opp håpet før tante rød er ferdig, tenker nå jeg😆 I tilfelle det er festeblødning eller noe lignende☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 21. desember 2022 #3732 Del Skrevet 21. desember 2022 gyngestolen skrev (6 timer siden): Mye mer sannsynlig at det er menssmerter enn festesmerter. Selv om det var ekstremt mye mer enn det bruker å være, så tror jeg nok dessverre det er et dårlig tegn. I dag kjenner jeg mye mindre, men det tar seg vel opp i morgen tenker jeg Du kjenner jo kroppen din best, men det høres ut som festesmerter for meg😆 Da blir det spennende å se om noen dager! Når har du ikm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 21. desember 2022 #3733 Del Skrevet 21. desember 2022 Møysa skrev (57 minutter siden): Du kjenner jo kroppen din best, men det høres ut som festesmerter for meg😆 Da blir det spennende å se om noen dager! Når har du ikm? Det jeg kjente i går var veldig annerledes enn før, så har et bittelite håp etter kommentaren din ❤️ Jeg har litt ustabil syklus, men IKM 23.-25. ca. Tror kanskje jeg tar en test i morgen (9DPO). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3734 Del Skrevet 21. desember 2022 Møysa skrev (1 time siden): Ååå! Jeg har også tenkt til å teste på juleaften men da er jeg bare 10 dpo. Men jeg var 9 dpo for to år siden og fikk positiv digital 1-2 uker😃 Så jeg håper for oss begge🤞🏼 veldig gøy å telle ned til testdag og juleaften samtidig😆 Blir litt ekstra koselig/spennende☺️ Ja enig, spennende tid! Om den er positiv har jeg tenkt å overraske samboer med en liten morgengave som er positiv test☺️ Krysser fingrene for at vi begge får julemirakelet oppfylt Anonymkode: c792b...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 22. desember 2022 #3735 Del Skrevet 22. desember 2022 9DPO i dag, og to dager siden det var full fest i produksjonslokalene. I dag kjenner jeg en slags strekking der nede/nederst i magen, og jeg har gått i håpe-modus. Test i dag var negativ, men vet jo at det er veldig tidlig. Har ikke kjent noen tegn på mensen i dag, men bruker å få det kvelden før den kommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 23. desember 2022 #3736 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 20.39): Ja enig, spennende tid! Om den er positiv har jeg tenkt å overraske samboer med en liten morgengave som er positiv test☺️ Krysser fingrene for at vi begge får julemirakelet oppfylt Anonymkode: c792b...35d Jeg også! Hva skal du gjøre hvis den er positiv på julaften? Jeg tenkte å legge den i en Julesokk, men mannen vil helst at jeg bare sier det😆 Men det er jo mye koseligere å gjøre litt stas når det er på selveste julaften😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 23. desember 2022 #3737 Del Skrevet 23. desember 2022 10 DPO i dag, hadde menssmerter i går men ingen mens i dag. Test fortsatt negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3738 Del Skrevet 23. desember 2022 gyngestolen skrev (20 minutter siden): 10 DPO i dag, hadde menssmerter i går men ingen mens i dag. Test fortsatt negativ. Hvilken test?:) Anonymkode: cd824...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 23. desember 2022 #3739 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvilken test?:) Anonymkode: cd824...351 Babyplan tidligtest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 26. desember 2022 #3740 Del Skrevet 26. desember 2022 (endret) Gir en liten lyd fra meg 👐🏻 god jul alle. 💜 Har hatt et par måneders prøvepause pga mye på privaten/jobb, og bare fokusere på noe annet. Er tilbake og prøver på nr 2 og er 2 dpo idag tror jeg ut fra EL. Ikke tempet nå fordi jeg sover ikke like bra ved tempoet (setter på kl litt før jeg egentlig må). Hvordan går det med dere andre? Endret 26. desember 2022 av Silisium 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå