AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3681 Del Skrevet 7. desember 2022 Hvilken dpo ville dere sagt jeg var i? Fikk pos. eggløsningstest 2/12, neg 3/4.12 (tydelig negativ 4.12). Premom sier jeg er dpo 4, mens syklusapp sier jeg er 3 dpo. Anonymkode: 5ad37...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 7. desember 2022 #3682 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken dpo ville dere sagt jeg var i? Fikk pos. eggløsningstest 2/12, neg 3/4.12 (tydelig negativ 4.12). Premom sier jeg er dpo 4, mens syklusapp sier jeg er 3 dpo. Anonymkode: 5ad37...8c7 Jeg ville sagt 4 dpo. Men ikke umulig at du er 3 dpo heller, siden eggløsningen skjer 12-48 timer etter positiv test 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3683 Del Skrevet 7. desember 2022 Haapefull skrev (50 minutter siden): Jeg ville sagt 4 dpo. Men ikke umulig at du er 3 dpo heller, siden eggløsningen skjer 12-48 timer etter positiv test 😅 Okei! Takk for svar😊 Leser så forskjellig, at eggløsning regnes fra test er pos, eller at eggløsning skjer når test er neg. Anonymkode: 5ad37...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3684 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 11.19): Jeg skrev dette i en annen tråd. Håper det ikke oppfattes som spam at jeg poster det her også 🙈 Får kanskje litt flere svar her. Hei vi prøver, og ønsker oss så veldig et barn til. Er nye på dette med å aktivt prøve, så derfor spør vi sikkert om noe som mangen andre har spurt om før oss. Masse detaljer og styr her, men håper noen kan svare. Sist fikk vi barn på første forsøk helt uten å logge mens, ta el tester osv. Så selv om vi har et barn er sånn organisert prøving helt nytt. Fikk positiv eggløsningstest fredag 25/11, noe jeg trodde betydde at eggløsning fant sted denne dagen. Har lært etterpå at positiv test ikke betyr at eggløsning skjer akkurat den dagen. Vi la inn aksjer tirsdag 22/11 og onsdag 23/11. Fikk ikke lagt inn noe torsdag 24. Så la vi inn aksjer 25 og 26. Hadde ikke anledning 27, noe som jeg nå forstår at var veldig dumt, siden selve egget kanskje ikke slapp før 26. eller 27.? Uansett. Dersom jeg tar utgangspunkt i positiv eltest fredag 25. så er jeg vel 10dpo i dag. Har testet med tidligtest (babyplan og metode) i dag og i går og har fått blenda test begge dagene. Ingen tvil om at den er HELT negativ.Skuffelsen i dag var enorm. Jeg vet jo at sjansen for å bli gravid er liten (20% eller mindre?), så burde jo ikke blioverrasket over at det tar tid, men dette er det eneste jeg tenker på. Drømte to ganger i natt at jeg fikk positiv test, og har bare hatt veldig magefølelse på at det klaffet denne gangen. Sikkert litt også fordi vi åpenbart hadde helt sykt griseflaks forrige gang, og jeg tenkte at det skulle bli like enkelt nå 🙈 Det jeg ønsker er gjerne å høre fra andre testere om noen har testet helt negativt så sent med tidligtest og likevel vært gravide? Får inntrykk av at 10dpo er en litt magisk grense når det gjelder tidligtest, og at dersom man faktisk er gravid så ser med antydning til strek på dette tidspunktet 🤔Forrige svangerskap vet jeg ikke når eggløsning var, men testet positivt 9 dager etter samleie. Vet dette helt sikkert for hadde bare sex denne ene gangen 😅 Takk for at du tok deg tid til å lese. Ønsker svært gjerne svar med andres erfaringer Anonymkode: 950c2...c72 Først: Såå spennende. Nå er det slik at en eggløsningstest er ikke positiv før strekene er like sterke. Er den ene noe svakere betyr det at det er på vei eller akkurat har vært. Når strekene da er like sterke varer jo eggløsning ca 24 timer. De sier at det er lurt å ha sex dagen før, samme dag og etter.. Eventuelt annenhver dag i en uke rundt EL. Vi klaffet ikke før vi hadde sex hver dag i 1 uke. Som du selv skriver skal det mye til. Alt i systemene skal jo klaffe. Men, husk også at 10dpo er tidlig. Jeg fikk ikke positiv før 11dpo, og det var ikke en sterk strek. Ikke mist motet fordi du leser andre legge ut at de fikk positiv tidlig. Du kan ha håp helt til mensen dukker opp. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9beca...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3685 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Først: Såå spennende. Nå er det slik at en eggløsningstest er ikke positiv før strekene er like sterke. Er den ene noe svakere betyr det at det er på vei eller akkurat har vært. Når strekene da er like sterke varer jo eggløsning ca 24 timer. De sier at det er lurt å ha sex dagen før, samme dag og etter.. Eventuelt annenhver dag i en uke rundt EL. Vi klaffet ikke før vi hadde sex hver dag i 1 uke. Som du selv skriver skal det mye til. Alt i systemene skal jo klaffe. Men, husk også at 10dpo er tidlig. Jeg fikk ikke positiv før 11dpo, og det var ikke en sterk strek. Ikke mist motet fordi du leser andre legge ut at de fikk positiv tidlig. Du kan ha håp helt til mensen dukker opp. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9beca...821 Tusen takk for svar. Fikk faktisk positiv test dagen etter jeg skrev innlegget. Svak svak svak, men jammen var det strek. Slo ut på digital dagen etter. Helt utrolig heldig! Håper bare at det går bra videre fremover ❤️🙏 Anonymkode: 950c2...c72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3686 Del Skrevet 10. desember 2022 er 2 dager over IKM nå, og har mensmurringer og er sliten. Har tatt flere tester som alle har vært negative, den idag hadde bare en gjennomsiktig strek der hvor teststreken ville vært. Plagsomt å gå å vente på TR , vil jo bare begynne neste PP Anonymkode: 8cf57...db5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 11. desember 2022 #3687 Del Skrevet 11. desember 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: er 2 dager over IKM nå, og har mensmurringer og er sliten. Har tatt flere tester som alle har vært negative, den idag hadde bare en gjennomsiktig strek der hvor teststreken ville vært. Plagsomt å gå å vente på TR , vil jo bare begynne neste PP Anonymkode: 8cf57...db5 trassig følelse, håper det går bedre neste PP. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. desember 2022 #3688 Del Skrevet 11. desember 2022 Har ikke helt styring på hvor jeg er nå. Fikk noe som lignet nesten på en positiv EL test for en stund siden, men fikk aldri en helt positiv test. Jeg hadde heldigvis samleie to ganger akkurat rundt den dagen der, så får bare vente og se ^.^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3689 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 7.40): Tusen takk for svar. Fikk faktisk positiv test dagen etter jeg skrev innlegget. Svak svak svak, men jammen var det strek. Slo ut på digital dagen etter. Helt utrolig heldig! Håper bare at det går bra videre fremover ❤️🙏 Anonymkode: 950c2...c72 Ååå! Gratulerer ❤️❤️ Der ser du🙊 Man skal aldri tvile på magefølelsen! Kos deg masse. Anonymkode: 9beca...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3690 Del Skrevet 14. desember 2022 Syklusdag 38 idag, vanligvis er syklusen 30-32 dager. Hadde lys rosa spotting imorges, satte på bind i tro om at TR skulle dukke opp endelig, men den gang ei, for borte ble det i samme slengen. Anonymkode: 8cf57...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3691 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Syklusdag 38 idag, vanligvis er syklusen 30-32 dager. Hadde lys rosa spotting imorges, satte på bind i tro om at TR skulle dukke opp endelig, men den gang ei, for borte ble det i samme slengen. Anonymkode: 8cf57...db5 Har du testet? Anonymkode: 87c43...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 14. desember 2022 #3692 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg er 1 DPO idag PP15 og tredje runde med letrozol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3693 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du testet? Anonymkode: 87c43...ffd Japp, bare negative tester Anonymkode: 8cf57...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15. desember 2022 #3694 Del Skrevet 15. desember 2022 DPO 8 i dag, var så dum at jeg tok en test, var negativ, som ventet. Skal prøve å ha is i magen inntil 21 desember , forventet IKM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellowyellow Skrevet 15. desember 2022 #3695 Del Skrevet 15. desember 2022 Tanuki skrev (2 minutter siden): DPO 8 i dag, var så dum at jeg tok en test, var negativ, som ventet. Skal prøve å ha is i magen inntil 21 desember , forventet IKM. Krysser fingrene for deg, er enda tidlig 🤞🏼 Idag kom TR hos meg, så snart igang med en til PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15. desember 2022 #3696 Del Skrevet 15. desember 2022 1 minutt siden, mellowyellow said: Krysser fingrene for deg, er enda tidlig 🤞🏼 Idag kom TR hos meg, så snart igang med en til PP Takk:) Tror jeg bare må slutte å ha tester liggende, greier ikke la være å teste. Lykke til med neste PP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellowyellow Skrevet 15. desember 2022 #3697 Del Skrevet 15. desember 2022 Tanuki skrev (9 minutter siden): Takk:) Tror jeg bare må slutte å ha tester liggende, greier ikke la være å teste. Lykke til med neste PP! Huff, ja det er sinnsykt vanskelig å holde seg unna de - iallefall om man har de liggende rett der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3698 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 11.19): Jeg skrev dette i en annen tråd. Håper det ikke oppfattes som spam at jeg poster det her også 🙈 Får kanskje litt flere svar her. Hei vi prøver, og ønsker oss så veldig et barn til. Er nye på dette med å aktivt prøve, så derfor spør vi sikkert om noe som mangen andre har spurt om før oss. Masse detaljer og styr her, men håper noen kan svare. Sist fikk vi barn på første forsøk helt uten å logge mens, ta el tester osv. Så selv om vi har et barn er sånn organisert prøving helt nytt. Fikk positiv eggløsningstest fredag 25/11, noe jeg trodde betydde at eggløsning fant sted denne dagen. Har lært etterpå at positiv test ikke betyr at eggløsning skjer akkurat den dagen. Vi la inn aksjer tirsdag 22/11 og onsdag 23/11. Fikk ikke lagt inn noe torsdag 24. Så la vi inn aksjer 25 og 26. Hadde ikke anledning 27, noe som jeg nå forstår at var veldig dumt, siden selve egget kanskje ikke slapp før 26. eller 27.? Uansett. Dersom jeg tar utgangspunkt i positiv eltest fredag 25. så er jeg vel 10dpo i dag. Har testet med tidligtest (babyplan og metode) i dag og i går og har fått blenda test begge dagene. Ingen tvil om at den er HELT negativ.Skuffelsen i dag var enorm. Jeg vet jo at sjansen for å bli gravid er liten (20% eller mindre?), så burde jo ikke blioverrasket over at det tar tid, men dette er det eneste jeg tenker på. Drømte to ganger i natt at jeg fikk positiv test, og har bare hatt veldig magefølelse på at det klaffet denne gangen. Sikkert litt også fordi vi åpenbart hadde helt sykt griseflaks forrige gang, og jeg tenkte at det skulle bli like enkelt nå 🙈 Det jeg ønsker er gjerne å høre fra andre testere om noen har testet helt negativt så sent med tidligtest og likevel vært gravide? Får inntrykk av at 10dpo er en litt magisk grense når det gjelder tidligtest, og at dersom man faktisk er gravid så ser med antydning til strek på dette tidspunktet 🤔Forrige svangerskap vet jeg ikke når eggløsning var, men testet positivt 9 dager etter samleie. Vet dette helt sikkert for hadde bare sex denne ene gangen 😅 Takk for at du tok deg tid til å lese. Ønsker svært gjerne svar med andres erfaringer Anonymkode: 950c2...c72 Hei. Har nå vært gravid 5 av 8 prøveperioder. Men plages med kjemisk graviditet 😝 håper denne siste sitter men det vet jeg ikke enda 😶🌫️🤞 Men jeg bruker digital eltest fra clearblue. Den rosa som finner de 2 beste dagene. Og har samleie første dag den får smiletegn og dag 2 som jeg tenker er eggløsningsdagen. Funker nesten hver gang 😆 Så det kan være et tips. Likte ikke strimlene jeg brukte først. Vanskelig å tyde iblant 😅 Har også fått positive tester fra 9 til 11 dpo. Spørs hvilke tester jeg har brukt. Og da er de svaaake. Tydeligere fra dpo 12. Og da har også digital slått ut 😄 Håper det klaffer for oss alle snart 🤩 Anonymkode: cd824...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3699 Del Skrevet 15. desember 2022 Tanuki skrev (9 timer siden): DPO 8 i dag, var så dum at jeg tok en test, var negativ, som ventet. Skal prøve å ha is i magen inntil 21 desember , forventet IKM. Tok en babyplan tidligtest dpo 9. Svakt positiv. 8 dpo var den helt blank 🤞🤞 cb tidlig slo ikke ut før dpo 11. Og resten dpo 12. Hvilken test bruker du? Anonymkode: cd824...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3700 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Har nå vært gravid 5 av 8 prøveperioder. Men plages med kjemisk graviditet 😝 håper denne siste sitter men det vet jeg ikke enda 😶🌫️🤞 Men jeg bruker digital eltest fra clearblue. Den rosa som finner de 2 beste dagene. Og har samleie første dag den får smiletegn og dag 2 som jeg tenker er eggløsningsdagen. Funker nesten hver gang 😆 Så det kan være et tips. Likte ikke strimlene jeg brukte først. Vanskelig å tyde iblant 😅 Har også fått positive tester fra 9 til 11 dpo. Spørs hvilke tester jeg har brukt. Og da er de svaaake. Tydeligere fra dpo 12. Og da har også digital slått ut 😄 Håper det klaffer for oss alle snart 🤩 Anonymkode: cd824...351 Ser jo nå at du ha fått positiv 🤩🤩🤩 Gratulerer 🎉 Anonymkode: cd824...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå