Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

EmilyK skrev (12 timer siden):

Dum som jeg er tok jeg en test i stad 🙈 Den var selvfølgelig negativ 😕 Så nå får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg til neste. Hvordan går det med deg?

Det er jo ikke alle som ser noe så tidlig, så alt håp er ikke ute enda. Jeg er 7DPO i dag, og bruker å kjenne litt menssmerter ca 7-8DPO så er spent på hva som skjer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en tidligtest på kvelden 8DPO, den var helt blank. Men det var vel ikke annet å forvente egentlig? Får vente noen dager og teste om morgenen. 

Anonymkode: 87ad9...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (1 time siden):

Det er jo ikke alle som ser noe så tidlig, så alt håp er ikke ute enda. Jeg er 7DPO i dag, og bruker å kjenne litt menssmerter ca 7-8DPO så er spent på hva som skjer i dag.

Ja, det er jo fortsatt tidlig. Men har gitt enda litt mer opp nå😅 merker også pms’en komme snikende, inkludert det dårlige humøret 🤯

Spennende, du får holde oss oppdatert. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne irriterende tiden der mensen burde være rett rundt hjørnet men ikke kommer og testene er negative...😒

Anonymkode: 87ad9...c91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (28 minutter siden):

Hei hei! 2 DPO I dag :yvonne:

Hei! 7 dpo her og nå begynner virkelig testetrangen å melde seg😅

Anonymkode: ca046...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei! 7 dpo her og nå begynner virkelig testetrangen å melde seg😅

Heldigvis er jeg ikke sånn som tester lenger. Jeg bare venter til mensen kommer  :ler: gikk mange tester i starten av denne prøvingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (6 minutter siden):

Heldigvis er jeg ikke sånn som tester lenger. Jeg bare venter til mensen kommer  :ler: gikk mange tester i starten av denne prøvingen

Heldig som er så flink🤭 er i pp2 bare, så svir sikkert av en test i morgen. I mine tidligere svangerskap har jeg testet positivt fra 9dpo. Dersom jeg ikke er gravid nå så settes prøvingen på pause pga studier, og vi må ta opp tanken igjen til våren. Så jeg håper det sitter nå🤞🏻 men syklusen er enda litt i ulage etter p-piller😢 fikk ikke el før syklusdag 24 denne gangen, og jeg har vanligvis 28-dagers sykluser😩

Hvor lenge har dere prøvd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heldig som er så flink🤭 er i pp2 bare, så svir sikkert av en test i morgen. I mine tidligere svangerskap har jeg testet positivt fra 9dpo. Dersom jeg ikke er gravid nå så settes prøvingen på pause pga studier, og vi må ta opp tanken igjen til våren. Så jeg håper det sitter nå🤞🏻 men syklusen er enda litt i ulage etter p-piller😢 fikk ikke el før syklusdag 24 denne gangen, og jeg har vanligvis 28-dagers sykluser😩

Hvor lenge har dere prøvd? 

21 måneder ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cassandra22

4 dager dpo. Etter flere måneder uten hell håper jeg såååå den sitter denne pp🙈 prøver å vente med testing til ikm, men klarer nok ikke holde meg lenger enn ut uka 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruff. I dag er jeg 10 dpo, mensen skal komme i morgen. Har hatt konsekvent stabile sykluser etter jeg tok ut spiralen i vår, og nå holder jeg på å bli gal. For hver mens så blir jeg sykere og sykere, men ønsket om at minime skal få en bror eller søster er så sterkt for oss. Får den støtten mannen kan gi, men han synes jeg er tussete som tester så mye🙈 fant selvfølgelig også ut at de fleste glidemiddel ødelegger for sæden uka etter eggløsning, så nå føler jeg at det er min feil at vi ikke har lyktes 😔 

Er det noen andre som har fått negativ med tidlig tester rundt 10 dpo og likevel vært gravide?

Anonymkode: 493b5...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1DPO idag, første gang jeg virkelig har kjent EL, vil tro det er pga Letrozol denne syklusen. Herregud, det var smertefullt!

Men vi krysser fingrene for at Letrozol gjør susen🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste tirsdag skal vi til konsultasjon på fertilitetsklinikken. Kjenner jeg gruer meg... skulle ønske vi slapp dette :trist:

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (7 timer siden):

Neste tirsdag skal vi til konsultasjon på fertilitetsklinikken. Kjenner jeg gruer meg... skulle ønske vi slapp dette :trist:

Du må ha masse lykke til, og sender deg styrkeklem❤️

Anonymkode: 516a7...a7d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8DPO her nå, ganske sikker på at det klaffet med EL denne gangen, men vet aldri. Har vært andregangsprøvere siden sommer. Går det ikke nå så skal jeg kjøpe ELtester til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer LH-stigningen!! Faktisk usikker på om den er positiv. Håper uansett på positiv LH-test senest imorgen (en dag tidligere enn forventet), siden mannen reiser bort på sjøen tirsdag 🤞🏼

Skal også få svar på mannen sin sædprøve imorgen. Håper på et positivt svar, hvis ikke blir det en tøff tid fremover 🙈

4245A908-1CA0-4605-ABA1-F09C09452147.thumb.jpeg.4754ac20eac2bea62d8dab16d97fd893.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassandra22 skrev (10 timer siden):

11 dpo, og ENDELIG positiv test!!! Dette er vår første så dette er en rar og magisk følelse 🙈

Gratulerer så masse! 😍 Er 6 dpo her, håper selvfølgelig på samme resultat som deg om en ukes tid🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...