gyngestolen Skrevet 1. november 2022 #3581 Del Skrevet 1. november 2022 EmilyK skrev (12 timer siden): Dum som jeg er tok jeg en test i stad 🙈 Den var selvfølgelig negativ 😕 Så nå får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg til neste. Hvordan går det med deg? Det er jo ikke alle som ser noe så tidlig, så alt håp er ikke ute enda. Jeg er 7DPO i dag, og bruker å kjenne litt menssmerter ca 7-8DPO så er spent på hva som skjer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3582 Del Skrevet 1. november 2022 Tok en tidligtest på kvelden 8DPO, den var helt blank. Men det var vel ikke annet å forvente egentlig? Får vente noen dager og teste om morgenen. Anonymkode: 87ad9...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 1. november 2022 #3583 Del Skrevet 1. november 2022 gyngestolen skrev (1 time siden): Det er jo ikke alle som ser noe så tidlig, så alt håp er ikke ute enda. Jeg er 7DPO i dag, og bruker å kjenne litt menssmerter ca 7-8DPO så er spent på hva som skjer i dag. Ja, det er jo fortsatt tidlig. Men har gitt enda litt mer opp nå😅 merker også pms’en komme snikende, inkludert det dårlige humøret 🤯 Spennende, du får holde oss oppdatert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3584 Del Skrevet 7. november 2022 Denne irriterende tiden der mensen burde være rett rundt hjørnet men ikke kommer og testene er negative...😒 Anonymkode: 87ad9...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. november 2022 #3585 Del Skrevet 7. november 2022 Hei hei! 2 DPO I dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3586 Del Skrevet 7. november 2022 Fame skrev (28 minutter siden): Hei hei! 2 DPO I dag Hei! 7 dpo her og nå begynner virkelig testetrangen å melde seg😅 Anonymkode: ca046...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 7. november 2022 #3587 Del Skrevet 7. november 2022 Heisann! Vi er 6 dpo, og held på å gå på veggen 😂 Kløøør etter å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. november 2022 #3588 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! 7 dpo her og nå begynner virkelig testetrangen å melde seg😅 Anonymkode: ca046...827 Heldigvis er jeg ikke sånn som tester lenger. Jeg bare venter til mensen kommer gikk mange tester i starten av denne prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3589 Del Skrevet 7. november 2022 Fame skrev (6 minutter siden): Heldigvis er jeg ikke sånn som tester lenger. Jeg bare venter til mensen kommer gikk mange tester i starten av denne prøvingen Heldig som er så flink🤭 er i pp2 bare, så svir sikkert av en test i morgen. I mine tidligere svangerskap har jeg testet positivt fra 9dpo. Dersom jeg ikke er gravid nå så settes prøvingen på pause pga studier, og vi må ta opp tanken igjen til våren. Så jeg håper det sitter nå🤞🏻 men syklusen er enda litt i ulage etter p-piller😢 fikk ikke el før syklusdag 24 denne gangen, og jeg har vanligvis 28-dagers sykluser😩 Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: ca046...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. november 2022 #3590 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heldig som er så flink🤭 er i pp2 bare, så svir sikkert av en test i morgen. I mine tidligere svangerskap har jeg testet positivt fra 9dpo. Dersom jeg ikke er gravid nå så settes prøvingen på pause pga studier, og vi må ta opp tanken igjen til våren. Så jeg håper det sitter nå🤞🏻 men syklusen er enda litt i ulage etter p-piller😢 fikk ikke el før syklusdag 24 denne gangen, og jeg har vanligvis 28-dagers sykluser😩 Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: ca046...827 21 måneder ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cassandra22 Skrevet 7. november 2022 #3591 Del Skrevet 7. november 2022 4 dager dpo. Etter flere måneder uten hell håper jeg såååå den sitter denne pp🙈 prøver å vente med testing til ikm, men klarer nok ikke holde meg lenger enn ut uka 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3592 Del Skrevet 7. november 2022 Gruff. I dag er jeg 10 dpo, mensen skal komme i morgen. Har hatt konsekvent stabile sykluser etter jeg tok ut spiralen i vår, og nå holder jeg på å bli gal. For hver mens så blir jeg sykere og sykere, men ønsket om at minime skal få en bror eller søster er så sterkt for oss. Får den støtten mannen kan gi, men han synes jeg er tussete som tester så mye🙈 fant selvfølgelig også ut at de fleste glidemiddel ødelegger for sæden uka etter eggløsning, så nå føler jeg at det er min feil at vi ikke har lyktes 😔 Er det noen andre som har fått negativ med tidlig tester rundt 10 dpo og likevel vært gravide? Anonymkode: 493b5...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 8. november 2022 #3593 Del Skrevet 8. november 2022 1DPO idag, første gang jeg virkelig har kjent EL, vil tro det er pga Letrozol denne syklusen. Herregud, det var smertefullt! Men vi krysser fingrene for at Letrozol gjør susen🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. november 2022 #3594 Del Skrevet 8. november 2022 Neste tirsdag skal vi til konsultasjon på fertilitetsklinikken. Kjenner jeg gruer meg... skulle ønske vi slapp dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3595 Del Skrevet 8. november 2022 Fame skrev (7 timer siden): Neste tirsdag skal vi til konsultasjon på fertilitetsklinikken. Kjenner jeg gruer meg... skulle ønske vi slapp dette Du må ha masse lykke til, og sender deg styrkeklem❤️ Anonymkode: 516a7...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 11. november 2022 #3596 Del Skrevet 11. november 2022 8DPO her nå, ganske sikker på at det klaffet med EL denne gangen, men vet aldri. Har vært andregangsprøvere siden sommer. Går det ikke nå så skal jeg kjøpe ELtester til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 13. november 2022 #3597 Del Skrevet 13. november 2022 Nå kommer LH-stigningen!! Faktisk usikker på om den er positiv. Håper uansett på positiv LH-test senest imorgen (en dag tidligere enn forventet), siden mannen reiser bort på sjøen tirsdag 🤞🏼 Skal også få svar på mannen sin sædprøve imorgen. Håper på et positivt svar, hvis ikke blir det en tøff tid fremover 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cassandra22 Skrevet 14. november 2022 #3598 Del Skrevet 14. november 2022 11 dpo, og ENDELIG positiv test!!! Dette er vår første så dette er en rar og magisk følelse 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 14. november 2022 #3599 Del Skrevet 14. november 2022 Cassandra22 skrev (10 timer siden): 11 dpo, og ENDELIG positiv test!!! Dette er vår første så dette er en rar og magisk følelse 🙈 Gratulerer så masse! 😍 Er 6 dpo her, håper selvfølgelig på samme resultat som deg om en ukes tid🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 14. november 2022 #3600 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) Slettes. Kanskje ikke relevant for tråden 😅 Endret 14. november 2022 av Haapefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå