Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan ikke el test både bli positiv rett før mensen OG hvis du er gravid? 😅 Så tror det kan være vanskelig å si det ene eller det andre. Krysser fingrene for deg 🤞🏻❤️

Anonymkode: 81313...ff6

jo, er nervepirrende dagener nå… g-testene er fortsatt veldig svake… menmen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DPO15 - har ikke turt å teste enda. Fortsatt har ikke tr dukket opp. Har siden igår halv 8 hatt veldig vonde sammentrekninger i livmoren som kommer å går. Varierer veldig i styrke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (10 minutter siden):

DPO15 - har ikke turt å teste enda. Fortsatt har ikke tr dukket opp. Har siden igår halv 8 hatt veldig vonde sammentrekninger i livmoren som kommer å går. Varierer veldig i styrke. 

Hvordan går det? Så du la ut en EL test i går? Er den fortsatt like sterk i dag?

Vet ikke om du så min test, men den var ganske lik når jeg til slutt fikk positiv graviditetstest.

krysser fingrene for at det bare er treg hcg hos deg også 🤞🏽 Testet ikke positivt før 16 ish dpo.

Anonymkode: 89c33...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan går det? Så du la ut en EL test i går? Er den fortsatt like sterk i dag?

Vet ikke om du så min test, men den var ganske lik når jeg til slutt fikk positiv graviditetstest.

krysser fingrene for at det bare er treg hcg hos deg også 🤞🏽 Testet ikke positivt før 16 ish dpo.

Den skulle ikke vær anonym 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, har ikke tatt noen enda… tenkte å vente til neste dobesøk🙄🤞🏼 Tror jeg forbedrer meg på en kjemisk… så jeg ikke blir altfor skuffa. Hadde du tatt noen EL-tester før pos. dpo16? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (3 timer siden):

Nei, har ikke tatt noen enda… tenkte å vente til neste dobesøk🙄🤞🏼 Tror jeg forbedrer meg på en kjemisk… så jeg ikke blir altfor skuffa. Hadde du tatt noen EL-tester før pos. dpo16? 

Nei tok ingen før positiv test, men tok 10dpo forrige svangerkap og fikk samme strek samt en svaksvak strek på graviditetstesten som så vidt syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen... men trur det blir KM 😪 tester blendahvitt i dag så daa... Det er vel DPO 11 eller 12.

Anonymkode: 603f0...04d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO i dag, men har ikke giddet å teste. Begynte å spotte i går, så redd håpet er over. Selv om jeg først pleier å få mensen 14-15 DPO. 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 20.18):

IKM i morgen... men trur det blir KM 😪 tester blendahvitt i dag så daa... Det er vel DPO 11 eller 12.

Ikke noe tegn til mensen enda... men fortsatt blendahvit test, hmm 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke noe tegn til mensen enda... men fortsatt blendahvit test, hmm 🤔

Nå skjønner jeg ingenting.... ingen mens, ingen positiv test. Og jeg som alltid har regelmessig mens. Kan dette være en kjemisk? Har forresten ikke testet positivt noe denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nå skjønner jeg ingenting.... ingen mens, ingen positiv test. Og jeg som alltid har regelmessig mens. Kan dette være en kjemisk? Har forresten ikke testet positivt noe denne perioden.

Hadde det vært kjemisk hadde du jo fått positiv test..

Jeg har vært i samme båt som deg denne måneden. Fikk mensen 7 dager senere enn forventet, men bare negative tester, så EL var nok bare senere.

Veldig frustrerende, skjønner deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Åpenbart har du ikke hatt eggløsning når du trodde. Og om man ikke klarer fange eggløsning aner man heller ikke når mensen skal komme. Krysser fingrene for at du får en oppdatering snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo . Tiden går så sakte . Veldig spent denne gangen da jeg har fått eggløsning sprøyte ovitrelle fra gynekolog . Håper det øker sjangsen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo- 

Har så sykt vondt i siden, så mistenker kanskje uvi.. pluss veldig gangsperre plutselig nå på ettermiddagen. Eller, litt usikker.. vondt i mellom tissen og rumpa, bekken/lysken eller gud vet..  Kroppen føles plutselig litt skrøpelig, så har mista litt troa for denne perioden også.. tviler på at noe fester seg her med alle vondter.. 🙈

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

4 dpo- 

Har så sykt vondt i siden, så mistenker kanskje uvi.. pluss veldig gangsperre plutselig nå på ettermiddagen. Eller, litt usikker.. vondt i mellom tissen og rumpa, bekken/lysken eller gud vet..  Kroppen føles plutselig litt skrøpelig, så har mista litt troa for denne perioden også.. tviler på at noe fester seg her med alle vondter.. 🙈

Kjedelig med vondt , burde kanskje sjekke uvi hos legen ?

Når tenker du å teste ? Jeg tenker å holde meg til 10 dpo på søndag . Håper det går veien for begge 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver1995 skrev (1 time siden):

Kjedelig med vondt , burde kanskje sjekke uvi hos legen ?

Når tenker du å teste ? Jeg tenker å holde meg til 10 dpo på søndag . Håper det går veien for begge 💕

Ja jeg skal til legen i morgen pga syklusen plutselig har endret seg, så får ta med en urinprøve i samme slengen 🙈 

Tipper jeg også tester på søndag, 10 dpo om ikke tr kommer før..🥰 Lykke til!💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen 😪 .... 

Ekstra sårt å få mensen, og så logge seg inn på SoMe å lese at folk deler nyheten om at de er gravide. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mensen 😪 .... 

Ekstra sårt å få mensen, og så logge seg inn på SoMe å lese at folk deler nyheten om at de er gravide. 

Ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg har logget meg av en periode, trengte en pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...