elinoooor Skrevet 24. august 2022 #3401 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan ikke el test både bli positiv rett før mensen OG hvis du er gravid? 😅 Så tror det kan være vanskelig å si det ene eller det andre. Krysser fingrene for deg 🤞🏻❤️ Anonymkode: 81313...ff6 jo, er nervepirrende dagener nå… g-testene er fortsatt veldig svake… menmen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 25. august 2022 #3402 Del Skrevet 25. august 2022 DPO15 - har ikke turt å teste enda. Fortsatt har ikke tr dukket opp. Har siden igår halv 8 hatt veldig vonde sammentrekninger i livmoren som kommer å går. Varierer veldig i styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3403 Del Skrevet 25. august 2022 elinoooor skrev (10 minutter siden): DPO15 - har ikke turt å teste enda. Fortsatt har ikke tr dukket opp. Har siden igår halv 8 hatt veldig vonde sammentrekninger i livmoren som kommer å går. Varierer veldig i styrke. Hvordan går det? Så du la ut en EL test i går? Er den fortsatt like sterk i dag? Vet ikke om du så min test, men den var ganske lik når jeg til slutt fikk positiv graviditetstest. krysser fingrene for at det bare er treg hcg hos deg også 🤞🏽 Testet ikke positivt før 16 ish dpo. Anonymkode: 89c33...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3404 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan går det? Så du la ut en EL test i går? Er den fortsatt like sterk i dag? Vet ikke om du så min test, men den var ganske lik når jeg til slutt fikk positiv graviditetstest. krysser fingrene for at det bare er treg hcg hos deg også 🤞🏽 Testet ikke positivt før 16 ish dpo. Anonymkode: 89c33...78b Den skulle ikke vær anonym 😅 Anonymkode: 89c33...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carro123 Skrevet 25. august 2022 #3405 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Herlighet! Gravidhjernen, nå må brukeren min komme opp Endret 25. august 2022 av Carro123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 25. august 2022 #3406 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan går det? Så du la ut en EL test i går? Er den fortsatt like sterk i dag? Vet ikke om du så min test, men den var ganske lik når jeg til slutt fikk positiv graviditetstest. krysser fingrene for at det bare er treg hcg hos deg også 🤞🏽 Testet ikke positivt før 16 ish dpo. Anonymkode: 89c33...78b Nei, har ikke tatt noen enda… tenkte å vente til neste dobesøk🙄🤞🏼 Tror jeg forbedrer meg på en kjemisk… så jeg ikke blir altfor skuffa. Hadde du tatt noen EL-tester før pos. dpo16? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carro123 Skrevet 25. august 2022 #3407 Del Skrevet 25. august 2022 elinoooor skrev (3 timer siden): Nei, har ikke tatt noen enda… tenkte å vente til neste dobesøk🙄🤞🏼 Tror jeg forbedrer meg på en kjemisk… så jeg ikke blir altfor skuffa. Hadde du tatt noen EL-tester før pos. dpo16? Nei tok ingen før positiv test, men tok 10dpo forrige svangerkap og fikk samme strek samt en svaksvak strek på graviditetstesten som så vidt syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3408 Del Skrevet 25. august 2022 IKM i morgen... men trur det blir KM 😪 tester blendahvitt i dag så daa... Det er vel DPO 11 eller 12. Anonymkode: 603f0...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3409 Del Skrevet 26. august 2022 10 DPO i dag, men har ikke giddet å teste. Begynte å spotte i går, så redd håpet er over. Selv om jeg først pleier å få mensen 14-15 DPO. 😢 Anonymkode: 81313...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3410 Del Skrevet 26. august 2022 1 dpo😂 etter at eggløsningen endelig kom.. Anonymkode: 3e82e...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3411 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 20.18): IKM i morgen... men trur det blir KM 😪 tester blendahvitt i dag så daa... Det er vel DPO 11 eller 12. Anonymkode: 603f0...04d Ikke noe tegn til mensen enda... men fortsatt blendahvit test, hmm 🤔 Anonymkode: 603f0...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3412 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ikke noe tegn til mensen enda... men fortsatt blendahvit test, hmm 🤔 Anonymkode: 603f0...04d Nå skjønner jeg ingenting.... ingen mens, ingen positiv test. Og jeg som alltid har regelmessig mens. Kan dette være en kjemisk? Har forresten ikke testet positivt noe denne perioden. Anonymkode: 603f0...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 28. august 2022 #3413 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nå skjønner jeg ingenting.... ingen mens, ingen positiv test. Og jeg som alltid har regelmessig mens. Kan dette være en kjemisk? Har forresten ikke testet positivt noe denne perioden. Anonymkode: 603f0...04d Hadde det vært kjemisk hadde du jo fått positiv test.. Jeg har vært i samme båt som deg denne måneden. Fikk mensen 7 dager senere enn forventet, men bare negative tester, så EL var nok bare senere. Veldig frustrerende, skjønner deg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. august 2022 #3414 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå skjønner jeg ingenting.... ingen mens, ingen positiv test. Og jeg som alltid har regelmessig mens. Kan dette være en kjemisk? Har forresten ikke testet positivt noe denne perioden. Anonymkode: 603f0...04d Åpenbart har du ikke hatt eggløsning når du trodde. Og om man ikke klarer fange eggløsning aner man heller ikke når mensen skal komme. Krysser fingrene for at du får en oppdatering snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1995 Skrevet 28. august 2022 #3415 Del Skrevet 28. august 2022 4 dpo . Tiden går så sakte . Veldig spent denne gangen da jeg har fått eggløsning sprøyte ovitrelle fra gynekolog . Håper det øker sjangsen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3416 Del Skrevet 29. august 2022 4 dpo- Har så sykt vondt i siden, så mistenker kanskje uvi.. pluss veldig gangsperre plutselig nå på ettermiddagen. Eller, litt usikker.. vondt i mellom tissen og rumpa, bekken/lysken eller gud vet.. Kroppen føles plutselig litt skrøpelig, så har mista litt troa for denne perioden også.. tviler på at noe fester seg her med alle vondter.. 🙈 Anonymkode: 3e82e...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1995 Skrevet 29. august 2022 #3417 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 4 dpo- Har så sykt vondt i siden, så mistenker kanskje uvi.. pluss veldig gangsperre plutselig nå på ettermiddagen. Eller, litt usikker.. vondt i mellom tissen og rumpa, bekken/lysken eller gud vet.. Kroppen føles plutselig litt skrøpelig, så har mista litt troa for denne perioden også.. tviler på at noe fester seg her med alle vondter.. 🙈 Anonymkode: 3e82e...add Kjedelig med vondt , burde kanskje sjekke uvi hos legen ? Når tenker du å teste ? Jeg tenker å holde meg til 10 dpo på søndag . Håper det går veien for begge 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3418 Del Skrevet 29. august 2022 Prøver1995 skrev (1 time siden): Kjedelig med vondt , burde kanskje sjekke uvi hos legen ? Når tenker du å teste ? Jeg tenker å holde meg til 10 dpo på søndag . Håper det går veien for begge 💕 Ja jeg skal til legen i morgen pga syklusen plutselig har endret seg, så får ta med en urinprøve i samme slengen 🙈 Tipper jeg også tester på søndag, 10 dpo om ikke tr kommer før..🥰 Lykke til!💛 Anonymkode: 3e82e...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3419 Del Skrevet 29. august 2022 Mensen 😪 .... Ekstra sårt å få mensen, og så logge seg inn på SoMe å lese at folk deler nyheten om at de er gravide. Anonymkode: 603f0...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3420 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mensen 😪 .... Ekstra sårt å få mensen, og så logge seg inn på SoMe å lese at folk deler nyheten om at de er gravide. Anonymkode: 603f0...04d Ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg har logget meg av en periode, trengte en pause. Anonymkode: 81313...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå