Flamme Skrevet 25. august 2021 #1241 Del Skrevet 25. august 2021 Egirl skrev (28 minutter siden): @Flamme Akkurat det du beskriver hadde jeg i Juli. Fikk tegn på EL (murringer og hele pakka), men den kom etterhvert og da kom mensen også! Hele syklusen endte på 47 dager. Denne syklusen har heldigvis vært helt normal igjen. Er 1DPO idag så nå er det bare å vente🤞 Tusen takk for at du deler dine erfaringer. Godt å høre. ♥️ Krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 25. august 2021 #1242 Del Skrevet 25. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden): Røyk på en testsmell i går. 8 dpo og på lys kveldsurin. Ikke tidligtest engang😂 det verste er at jeg syns jeg ser strek med en gang, så det er tydeligvis bare strekblikk jeg lider av. Etter mye glaning på den testen er vel konklusjonen at den er meget blendahvit. Håper på bedre lykke om et par dager😁 Kjenner til følelsen 😂 Man bare MÅ teste, selv om man vet det er for tidlig. Jeg er 11 DPO idag, testa natt til igår og den var blenda 🤷♀️ skal teste igjen på fredag. Jeg har ømme pupper og det har jeg vanligvis aldri.. Så håper det er et tegn på noe 😊🤞 lykke til med testing om noen dager 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 25. august 2021 #1243 Del Skrevet 25. august 2021 Testet i dag, helt negativ, 11 dpo.. Mistet litt motet, så nå skal jeg prøve og vente et par dager 💆🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 25. august 2021 #1244 Del Skrevet 25. august 2021 Elise93 skrev (4 timer siden): Kjenner til følelsen 😂 Man bare MÅ teste, selv om man vet det er for tidlig. Jeg er 11 DPO idag, testa natt til igår og den var blenda 🤷♀️ skal teste igjen på fredag. Jeg har ømme pupper og det har jeg vanligvis aldri.. Så håper det er et tegn på noe 😊🤞 lykke til med testing om noen dager 😊 Spennende, lykke til! 😁 Må få høre på fredag hvordan testingen går🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1245 Del Skrevet 25. august 2021 10 dpo, kvalm, ømme bryster og sur/lei meg/glad i alle retninger, fryktelig trøtt - la meg kl 21 i går! Er vel pms som er i farta igjen. Har ikke hatt noe særlig tro denne syklusen… har begynt å mista troa generelt egentlig. Hadde lovet meg selv å ikke teste denne gangen og heller bare vente på tr for å slippe å få blendahvit test i trynet igjen også. Har selvfølgelig klart å gå på apoteket i dag og kjøpt tidligtester, svinedyre fra cb for sikkerhets skyld! Gruer meg til å teste… men gruer meg til tr også Anonymkode: a3463...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 25. august 2021 #1246 Del Skrevet 25. august 2021 Klarer dere damer å se noe på denne? 9dpo, rfsu tidligtest. Stoler egentlig ikke på den, men litt tidlig å kjøre på med vanlige babyplan🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 25. august 2021 #1247 Del Skrevet 25. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (26 minutter siden): Klarer dere damer å se noe på denne? 9dpo, rfsu tidligtest. Stoler egentlig ikke på den, men litt tidlig å kjøre på med vanlige babyplan🤔 Jeg kan skimte noe 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 25. august 2021 #1248 Del Skrevet 25. august 2021 Elise93 skrev (6 timer siden): Jeg kan skimte noe 😍 Tusen takk for svar🤩 Skal forsøke å holde meg til fredag nå, og ta en ny test da. Forventer mensen lørdag eller søndag(litt varierende lengde på syklusene). SÅ spennende, men også så redd for å glede meg over det uten at det er noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 26. august 2021 #1249 Del Skrevet 26. august 2021 Endelig mensen 🥇 Aldri vært så glad for mensen noen gang. Ble en laaang syklus. Hadde eggløsning 18 dager senere enn antatt. Vanskelig å treffe på da 😅 Glad for å være back in the game. Tror jeg skal slutte å følge med på eggløsning og heller satse på sex hver 2 dag. Blir lettere å treffe på sånn tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 26. august 2021 #1250 Del Skrevet 26. august 2021 Blenda test idag, 12 dpo. Da er det bare å stålsette seg for en ny runde 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 27. august 2021 #1251 Del Skrevet 27. august 2021 Skjelven start på dagen 🤩 12-13 DPO Håper bare det holder 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 27. august 2021 #1252 Del Skrevet 27. august 2021 Sequoia skrev (2 timer siden): Skjelven start på dagen 🤩 12-13 DPO Håper bare det holder 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Fantastisk! Gratulerer 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 27. august 2021 #1253 Del Skrevet 27. august 2021 Elise93 skrev (53 minutter siden): Fantastisk! Gratulerer 🥰 Tusen takk! Føles veldig surrealistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 27. august 2021 #1254 Del Skrevet 27. august 2021 Sequoia skrev (3 timer siden): Skjelven start på dagen 🤩 12-13 DPO Håper bare det holder 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Gratulerer 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1255 Del Skrevet 27. august 2021 Sequoia skrev (På 25.8.2021 den 10.24): Testet i dag, helt negativ, 11 dpo.. Mistet litt motet, så nå skal jeg prøve og vente et par dager 💆🏻♀️ Krysser fingrene for deg, fortsatt mulighet, men forstår du mistet motet ❤️ Selv er jeg 6DPO i dag. Anonymkode: 96bde...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1256 Del Skrevet 27. august 2021 Elise93 skrev (21 timer siden): Blenda test idag, 12 dpo. Da er det bare å stålsette seg for en ny runde 😩 Lykke til neste runde! ❤️ Anonymkode: 96bde...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1257 Del Skrevet 27. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (På 26.8.2021 den 1.48): Tusen takk for svar🤩 Skal forsøke å holde meg til fredag nå, og ta en ny test da. Forventer mensen lørdag eller søndag(litt varierende lengde på syklusene). SÅ spennende, men også så redd for å glede meg over det uten at det er noe. Lykke til med testen i dag ! Anonymkode: 96bde...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 27. august 2021 #1258 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lykke til med testen i dag ! Anonymkode: 96bde...dbe Tusen takk😘 Tok en rfsu tidligtest i dag, 11 dpo som kun hadde denne svake skyggestreken som kun mitt testeblikk klarer å se. Den var nok blenda, så nå stålsetter jeg meg for mensen iløpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1259 Del Skrevet 27. august 2021 2 hours ago, Mammatilsukkertopp said: Tusen takk😘 Tok en rfsu tidligtest i dag, 11 dpo som kun hadde denne svake skyggestreken som kun mitt testeblikk klarer å se. Den var nok blenda, så nå stålsetter jeg meg for mensen iløpet av helga. Er jo fremdeles lov å håpe 11 dpo! 😊 Er selv 12 dpo. Hadde ikke særlig trua denne syklusen og er vel egentlig forberedt på tr ila helgen jeg også. Hatt menssmerter de siste par dagene og ømheten i brystene er på vei bort. Har ikke turt å ta test da! Anonymkode: a3463...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1260 Del Skrevet 27. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (2 timer siden): Tusen takk😘 Tok en rfsu tidligtest i dag, 11 dpo som kun hadde denne svake skyggestreken som kun mitt testeblikk klarer å se. Den var nok blenda, så nå stålsetter jeg meg for mensen iløpet av helga. Off, det er så fælt at syn kan være SÅ subjektivt. Man skulle liksom tro øynene var mer pålitelige enn som så, men nei da 🙃 Er selv 6 dpo og holder på å bli gal av ventetiden. Tiden snegler seg som sirup forbi. Er hjemme med snørrete barn også, så får 0 ytre impulser som kan avlede meg også 😴 Bra vi har KG 😛 Anonymkode: 96bde...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå