Fame Skrevet 22. august 2021 #1201 Del Skrevet 22. august 2021 Sequoia skrev (5 minutter siden): Lurer på det samme! 9 dpo i morgen.. det er vel sikkert også for tidlig? Prøøøøøøøv å vente. Du blir bare skuffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 22. august 2021 #1202 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg skal prøve mitt aller, aller beste med å vente til 11dpo, men da MÅ jeg fyre av en liten test😂 så streker på alle tester forrige pp, og det var aldti noe baby. Aner ikke om det var kjemisk, eller bare øynene mine. Uansett svært skuff da mensen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. august 2021 #1203 Del Skrevet 22. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (Akkurat nå): Jeg skal prøve mitt aller, aller beste med å vente til 11dpo, men da MÅ jeg fyre av en liten test😂 så streker på alle tester forrige pp, og det var aldti noe baby. Aner ikke om det var kjemisk, eller bare øynene mine. Uansett svært skuff da mensen kom. Håper den sitter denne gangen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 22. august 2021 #1204 Del Skrevet 22. august 2021 Fame skrev (2 minutter siden): Håper den sitter denne gangen 😄 Takk!😁 Begynner å få krisetanker om eggstokker som har gått av med pensjon tidlig, og vaksineklusj😂 har du kjent noe i dag @Fame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. august 2021 #1205 Del Skrevet 22. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (1 minutt siden): Takk!😁 Begynner å få krisetanker om eggstokker som har gått av med pensjon tidlig, og vaksineklusj😂 har du kjent noe i dag @Fame? Næ, samme som i går egentlig. Ekstremt trøtt. Bittelitt murringer i ryggen et par minutter tidligere i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 22. august 2021 #1206 Del Skrevet 22. august 2021 Fame skrev (32 minutter siden): Prøøøøøøøv å vente. Du blir bare skuffa Jeg skal prøve, men har en pakke rfsu-tester liggende, så mulig jeg stålsetter meg for en aldri så liten potensiell testesmell i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2021 #1207 Del Skrevet 23. august 2021 13 DPO i dag. Mensen forsinket dag 1. Jeg tok EL test som bekreftet EL, men den var 4-5 dager før appen min. Regner med jeg skal høre på testen og ikke appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 23. august 2021 #1208 Del Skrevet 23. august 2021 2-3 dpo i dag (tester ikke, så vet ikke eggløsning nøyaktig). Akkurat denne delen av syklusen føles egentlig som et lite pusterom - vi har gjort det vi kan, og det er for tidlig å verken kjenne noen tegn eller tenke på å teste. (Om en ukes tid derimot så kommer jeg nok til å være betydelig mindre chill 😂.) @Fame, så spennende med mens på overtid! Når tenker du teste igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2021 #1209 Del Skrevet 23. august 2021 Twilight_Sparkle skrev (12 minutter siden): 2-3 dpo i dag (tester ikke, så vet ikke eggløsning nøyaktig). Akkurat denne delen av syklusen føles egentlig som et lite pusterom - vi har gjort det vi kan, og det er for tidlig å verken kjenne noen tegn eller tenke på å teste. (Om en ukes tid derimot så kommer jeg nok til å være betydelig mindre chill 😂.) @Fame, så spennende med mens på overtid! Når tenker du teste igjen? Tenkte i morgen ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2021 #1210 Del Skrevet 23. august 2021 Og der kom det litt spottings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 23. august 2021 #1211 Del Skrevet 23. august 2021 Fame skrev (6 minutter siden): Og der kom det litt spottings Ånei, betyr det at mensen er på vei for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2021 #1212 Del Skrevet 23. august 2021 Miss_pancake skrev (1 minutt siden): Ånei, betyr det at mensen er på vei for deg? Pleier å være sånn den starter Men jeg har nettopp fått ny jobb, så jeg tenkte å roe ned prøvingen de neste par månedene uansett ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 23. august 2021 #1213 Del Skrevet 23. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (17 timer siden): Hvilken dpo er drt tidligste noen her har fått positive tester? 7dpo i morgen, og nå klør det skikkelig etter å begynne testinga. Skal ha vett nok til å vente til 9-10dpo, men det er fadermeg bare såvidt😂 Jeg testet 10 og 11 DPO, fikk negativ. Men i dag 13 DPO, en svak positiv jeg ble kjempe lei meg de to første gangene, så jeg råder deg til å vente til 13 DPO😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 23. august 2021 #1214 Del Skrevet 23. august 2021 18 hours ago, Mammatilsukkertopp said: Hvilken dpo er drt tidligste noen her har fått positive tester? 7dpo i morgen, og nå klør det skikkelig etter å begynne testinga. Skal ha vett nok til å vente til 9-10dpo, men det er fadermeg bare såvidt😂 Det er så individuelt, for det kommer an på når egget fester seg i livmoren, alt fra dpo 6-10. Så for de der egget fester seg tidligst kan det være mulig å få strek 8-9 dpo, mens for andre kanskje ikke før tidligst 11-12. (Forutsatt at du tester med tidligtester, riktignok. Vanlige tester er det ikke noen vits i å bruke før 13-14 dpo tidligst.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 23. august 2021 #1215 Del Skrevet 23. august 2021 Fame skrev (6 timer siden): Og der kom det litt spottings Så at du fikk mensen på IKM gruppa. Kjedelig ☹️ lykke til neste runde 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 23. august 2021 #1216 Del Skrevet 23. august 2021 Da er det bare å fortsette å vente🐌😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2021 #1217 Del Skrevet 23. august 2021 Elise93 skrev (1 minutt siden): Så at du fikk mensen på IKM gruppa. Kjedelig ☹️ lykke til neste runde 🤞 Ja, det er fortsatt bare spottings, men det pleier å være starten det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 23. august 2021 #1218 Del Skrevet 23. august 2021 Fortsatt ingen mensen 😅 28 døgn forsinket. Krystallhvite tester. 😬 Skjønner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1219 Del Skrevet 23. august 2021 8-9 dpo og rar smak i munnen. Tørr i munnen. Ikke vært det før. Sikkert noe helt annet men det er nytt for meg. Anonymkode: 8055a...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2021 #1220 Del Skrevet 23. august 2021 Flamme skrev (9 minutter siden): Fortsatt ingen mensen 😅 28 døgn forsinket. Krystallhvite tester. 😬 Skjønner ingenting. Kanskje du ikke har hatt eggløsning ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå