Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Elise93 skrev (18 timer siden):

Så kjedelig med verken mensen eller positiv test ☹️ pleier du å ha lang lutealfase? 

Jeg ser serier, spiller playstation, går turer med hunden og er med venner for å få tiden til å gå. Men føler at tiden går sakte uansett hva jeg gjør 🥱

Er usikker, har ikke testen EL noe særlig… men ut i fra symptomer så tipper jeg mellom 14 og 18 dager… i dag er jeg 18 DPO og våkna med mens… atter en gang😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

storken11 skrev (1 time siden):

Er usikker, har ikke testen EL noe særlig… men ut i fra symptomer så tipper jeg mellom 14 og 18 dager… i dag er jeg 18 DPO og våkna med mens… atter en gang😩

Alltid kjedelig med mensen 🥱 får håpe den sitter neste gang 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og negativ test idag... Prøver igjen om 2 dager tenker jeg

Anonymkode: 2f168...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 eller 12 dpo i dag og negativ😕 trur eg bare venter på mensen no.

Rettelse: 12 eller 13 dpo var det visst. Er torsdag i dag😅

Endret av Miss_pancake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo i dag. Lagt ut test i "tolkning av graviditetstester" tror det er en svak svak strek der 😄 Og jeg har en god følelse!

Anonymkode: 3dfa0...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

10 dpo i dag. Lagt ut test i "tolkning av graviditetstester" tror det er en svak svak strek der 😄 Og jeg har en god følelse!

Anonymkode: 3dfa0...8ed

Så en svak strek der! Håper den blir sterkere 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo. Idag kjente jeg plutselig en pulserende "dunking" og litt kramper ved livmor-området. Det er jo sikkert ingenting, men man kjenner og tenker over alle signaler kroppen gir ut 😂 skulle ønske tiden gikk litt fortere 🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i dpo-land jeg også etter tidenes lengste syklus med el på cd 33 😂 Huff asså! Salvie og bidronning tullet det helt for meg denne gang. Vel vel, endelig i dpo, synes tiden før er verre. Er 1-2 dpo nå med sex 1 eller 2 dager før el, så mulig jeg var litt for raskt ute. Men men, vi får bare se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 DPO. Forventer mensen til søndag. Hadde helt ekstremt ømme bryster i i går, men litt mindre i dag. Ellers er jeg trøtt, men det kan også være første uka tilbake etter ferie  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde vi besøk av noen venner. Når de hadde vært ute og røyka og satt seg ved siden av meg ble jeg ekstremt kvalm av den forferdelige røyklukta fra ånden deres. Dette har aldri plaget meg før   :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag :( 6 dager på overtid i følge flow-appen

Har så lange sykluser, forstår ikke helt dette. 36 dager denne gangen. Virker som de bare blir lengre og lengre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MDelLE skrev (Akkurat nå):

Mensen kom i dag :( 6 dager på overtid i følge flow-appen

Har så lange sykluser, forstår ikke helt dette. 36 dager denne gangen. Virker som de bare blir lengre og lengre.. 

Så kjedelig  😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...