Anonymmynona Skrevet 16. august 2021 #1141 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei dere, lurte på om det er noen her som er i samme situasjon ang vaksinedose 2 nå. Jeg er 3 dager dpo idag og har IKM 26 august. Har vaksinedato for dose 2 den 24 august. Er det noen grunn til å ikke ta denne? har forstått at et eventuelt foster uansett ikke deler blodstrøm før etter en stund uansett. Så det gjør kanskje ikke noe å ta den. men tenkte kanskje noen her har vært i samme situasjon og snakket med legen sin eller noe? Anonymkode: cfd2c...01e Jeg lurer på akkurat det samme 🙈 Ikke begynt å prøve enda, men skal få dose to i september, så tenkte i utgangspunktet å vente til oktober. Shit så hekta man blir av dette, og vi har ikke enda begynt å prøve 🙈🙈🙈 Har allerede gått på en smell på hm og kjøpt inn litt gravidtøy, så håper jeg får brukt de etterhvert 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 16. august 2021 #1142 Del Skrevet 16. august 2021 Merkelig opplegg. Har fortsatt ikke fått mensen, men testene er blendahvite. Var ca. helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men må ha tatt feil. Dpo 17 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 16. august 2021 #1143 Del Skrevet 16. august 2021 Flamme skrev (1 time siden): Merkelig opplegg. Har fortsatt ikke fått mensen, men testene er blendahvite. Var ca. helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men må ha tatt feil. Dpo 17 nå. Tok du tester for å bekrefte EL? Så rart 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 16. august 2021 #1144 Del Skrevet 16. august 2021 Flamme skrev (2 timer siden): Merkelig opplegg. Har fortsatt ikke fått mensen, men testene er blendahvite. Var ca. helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men må ha tatt feil. Dpo 17 nå. Opplevde det samme i januar, endte opp med å få mensen 10 dager forsinka.. Og eg har kort syklus så det var ganske mykje. Ingen tegn til rosa strek heile perioden.. Legen hadde ingen konkret forklaring heller, bare at det skjer av og til. Frustrerende! Stay strong 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1145 Del Skrevet 17. august 2021 Tror jeg er 9dpo i dag.. brukte eggløsningstest. Men sluttet på p-piller 10 juli etter 14 år på p-piller. Fikk bortfallsblødning 12-16 juli ca og maksimal på eggløsningstest 23 juli. Fikk igjen maksimal på eggløsningstest 7 august og hadde da el-slim noen dager før det. Men ikke fått noe mensen enda. Tror syklusen ikke er helt på stell, som igjen gjør det litt frustrerende. Har testet i dag, men den er blendahvit…. Anonymkode: ac2f8...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. august 2021 #1146 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror jeg er 9dpo i dag.. brukte eggløsningstest. Men sluttet på p-piller 10 juli etter 14 år på p-piller. Fikk bortfallsblødning 12-16 juli ca og maksimal på eggløsningstest 23 juli. Fikk igjen maksimal på eggløsningstest 7 august og hadde da el-slim noen dager før det. Men ikke fått noe mensen enda. Tror syklusen ikke er helt på stell, som igjen gjør det litt frustrerende. Har testet i dag, men den er blendahvit…. Anonymkode: ac2f8...2a3 Høres ut som syklusen din ikke er helt der den skal være enda, nei. Tror det kan ta noen måneder før syklusen kommer på rett kjør etter p-pilleslutt. Men kan jo også hende du hadde EL 7 august siden du fikk positiv test 🙌 krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1147 Del Skrevet 17. august 2021 23 hours ago, Anonymmynona said: Jeg lurer på akkurat det samme 🙈 Ikke begynt å prøve enda, men skal få dose to i september, så tenkte i utgangspunktet å vente til oktober. Shit så hekta man blir av dette, og vi har ikke enda begynt å prøve 🙈🙈🙈 Har allerede gått på en smell på hm og kjøpt inn litt gravidtøy, så håper jeg får brukt de etterhvert 😅 Var jeg som skrev inlegget du svarte på. Jeg ringte legsenteret nå og de anbefalte at jeg utsatte dose 2 til jeg kunne teste om jeg var gravid eller ikke. Egentlig er det visst anbefalt at man ikke prøver å løpet av vaksinasjonsprosessen, og til og med noen uker etter siste dose er satt. Fant dette på nettet etterpå: Det anbefales at kvinner unngår å bli gravide i løpet av vaksinasjonsperioden og til og med fire uker etter andre dose (manglende data). Hvis du erkjenner at du er gravid etter at dose 1 er gitt, bør du ikke få dose 2. Så det er jo litt for sent for begge våres del, men men får ikke gjort noe med det Anonymkode: cfd2c...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmynona Skrevet 17. august 2021 #1148 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var jeg som skrev inlegget du svarte på. Jeg ringte legsenteret nå og de anbefalte at jeg utsatte dose 2 til jeg kunne teste om jeg var gravid eller ikke. Egentlig er det visst anbefalt at man ikke prøver å løpet av vaksinasjonsprosessen, og til og med noen uker etter siste dose er satt. Fant dette på nettet etterpå: Det anbefales at kvinner unngår å bli gravide i løpet av vaksinasjonsperioden og til og med fire uker etter andre dose (manglende data). Hvis du erkjenner at du er gravid etter at dose 1 er gitt, bør du ikke få dose 2. Så det er jo litt for sent for begge våres del, men men får ikke gjort noe med det Anonymkode: cfd2c...01e Såpass ja! Da blir det PP1 i oktober 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storken11 Skrevet 17. august 2021 #1149 Del Skrevet 17. august 2021 Trodde jeg hadde EL 31.07, og har utsatt å ta test til i dag siden forventet IKM var søndag... Så er 17 DPO i dag og kritt-hvit test (early pregnancy test fra Lloyds pharmacy)... Vurderer om jeg skal "orke" å ta en ny i morgen tidlig, eller om jeg bare skal vente til TR kommer. Utrolig skuffet da jeg har smurt meg med all tålmodighet som jeg egentlig ikke har Har alt tisset mye maaange ganger i dag, og kjøpte med meg test etter jobb. Regnet med denne skulle være positiv i dag uansett når på døgnet og hvor mye jeg har drukket... Tips til hvordan bevare roen eventuelt tips til dagsyssleri for at tiden til neste pp kan komme? 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 17. august 2021 #1150 Del Skrevet 17. august 2021 1 dpo, og nå stoppet plutselig tiden igjen. Gjort alt vi gjorde sist jeg ble gravid, men jeg vet ikke om jeg har helt troen likevel. Brukt conceive+ glidemiddel og ELtestet med clearblue. Bare å krysse fingrene og forsøke å tenke på andre ting mens dagene går🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZS34 Skrevet 17. august 2021 #1151 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) Jeg fikk en BFP, og ble også testet hos legen. Så er 3+4 idag!! Så får man bare håpe at det ikke skjer noe. Mens jeg i kort tid hadde gitt opp, har jeg både tatt strepsils og nesespray (er blitt skikkelig forkjølt over helgen). Så alt bare surrer i hodet. Kan heller ikke fortelle kjæresten min før torsdag fordi han har en eksamen, og må virkelig konse på det. OMG!!! men jeg fikk faktisk dose 2 søndag, hadde el fredagen, så alt er helt vilt. Endret 17. august 2021 av ZS34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. august 2021 #1152 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) storken11 skrev (6 timer siden): Trodde jeg hadde EL 31.07, og har utsatt å ta test til i dag siden forventet IKM var søndag... Så er 17 DPO i dag og kritt-hvit test (early pregnancy test fra Lloyds pharmacy)... Vurderer om jeg skal "orke" å ta en ny i morgen tidlig, eller om jeg bare skal vente til TR kommer. Utrolig skuffet da jeg har smurt meg med all tålmodighet som jeg egentlig ikke har Har alt tisset mye maaange ganger i dag, og kjøpte med meg test etter jobb. Regnet med denne skulle være positiv i dag uansett når på døgnet og hvor mye jeg har drukket... Tips til hvordan bevare roen eventuelt tips til dagsyssleri for at tiden til neste pp kan komme? 😞 Så kjedelig med verken mensen eller positiv test ☹️ pleier du å ha lang lutealfase? Jeg ser serier, spiller playstation, går turer med hunden og er med venner for å få tiden til å gå. Men føler at tiden går sakte uansett hva jeg gjør 🥱 Endret 17. august 2021 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. august 2021 #1153 Del Skrevet 17. august 2021 Elise93 skrev (12 minutter siden): Så kjedelig at med verken mensen eller positiv test ☹️ pleier du å ha lang lutealfase? Jeg ser serier, spiller playstation, går turer med hunden og er med venner for å få tiden til å gå. Men føler at tiden går sakte uansett hva jeg gjør 🥱 Hva spiller du? #gaming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. august 2021 #1154 Del Skrevet 17. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden): 1 dpo, og nå stoppet plutselig tiden igjen. Gjort alt vi gjorde sist jeg ble gravid, men jeg vet ikke om jeg har helt troen likevel. Brukt conceive+ glidemiddel og ELtestet med clearblue. Bare å krysse fingrene og forsøke å tenke på andre ting mens dagene går🤞 Krysser fingrene for deg 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. august 2021 #1155 Del Skrevet 17. august 2021 Fame skrev (1 time siden): Hva spiller du? #gaming Er ikke en seriøs gamer, men elsker eventyrspill som skyrim osv 🤩 akkurat nå spiller jeg assassins creed valhalla 😊 du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. august 2021 #1156 Del Skrevet 17. august 2021 Elise93 skrev (Akkurat nå): Er ikke en seriøs gamer, men elsker eventyrspill som skyrim osv 🤩 akkurat nå spiller jeg assassins creed valhalla 😊 du da? Spilt Skyrim maaaange ganger. Nettopp satt frem Wii u og holder på med Zelda Majora's Mask ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. august 2021 #1157 Del Skrevet 17. august 2021 Fame skrev (26 minutter siden): Spilt Skyrim maaaange ganger. Nettopp satt frem Wii u og holder på med Zelda Majora's Mask ❤️ Gøy!! Tiden går ganske raskt når man gamer synes jeg 🤩🎮 så går dagene litt raskere til test-dag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. august 2021 #1158 Del Skrevet 17. august 2021 Elise93 skrev (14 minutter siden): Gøy!! Tiden går ganske raskt når man gamer synes jeg 🤩🎮 så går dagene litt raskere til test-dag 🙈 Det er helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 17. august 2021 #1159 Del Skrevet 17. august 2021 89jenta skrev (4 timer siden): Krysser fingrene for deg 🌼 Tusen takk😘 Jeg tenker på deg hver dag, og er inne og titter i dagboka. Hadde gitt meg like mye glede å se at det går bra for deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. august 2021 #1160 Del Skrevet 18. august 2021 Mammatilsukkertopp skrev (5 timer siden): Tusen takk😘 Jeg tenker på deg hver dag, og er inne og titter i dagboka. Hadde gitt meg like mye glede å se at det går bra for deg❤️ ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå