AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #901 Del Skrevet 2. juli 2021 Hadde et lite håp, men ble mensen 😅👍🏻 Jaja, ny sjanse om to uker Anonymkode: b6daf...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 2. juli 2021 #902 Del Skrevet 2. juli 2021 Kanskjekanskje skrev (17 timer siden): Syklusdag 36 og ingen mens 🙄 bruker å ha 31/32 dagers syklus så kjenner dette begynner å bli irriterende 😂 3 dager siden jeg tok test, som selvfølgelig var negativ 😂 så venter egentlig bare på ar mensen skal komme nå. Drygt å gå slik å vente 🤦♀️ Feels. CD 34, ingen tegn til mensen. Tok test på torsdag med morgenurin som var blenda så har mista håpet. Skulle egentlig vært ferdig med mensen nå, så det er jo riktig kjipt 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 3. juli 2021 #903 Del Skrevet 3. juli 2021 *Marihøna* skrev (6 timer siden): Feels. CD 34, ingen tegn til mensen. Tok test på torsdag med morgenurin som var blenda så har mista håpet. Skulle egentlig vært ferdig med mensen nå, så det er jo riktig kjipt 🙃 Veldig kjipt. Vil bare ha mensen nå sånn at vi kan prøve på nytt denne mnd. Det går jo ikke så lenge mensen ikke kommer 😩 Ingen tegn på at den skal komme her heller. Har bestilt flere tester som kommer over helgen, tenkte å prøve teste igjen da, bare for å se hvordan testen er da, om mensen ikke kommer før, men regner med den er blenda hvit da og 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #904 Del Skrevet 3. juli 2021 *Marihøna* skrev (10 timer siden): Feels. CD 34, ingen tegn til mensen. Tok test på torsdag med morgenurin som var blenda så har mista håpet. Skulle egentlig vært ferdig med mensen nå, så det er jo riktig kjipt 🙃 Kanskjekanskje skrev (3 timer siden): Veldig kjipt. Vil bare ha mensen nå sånn at vi kan prøve på nytt denne mnd. Det går jo ikke så lenge mensen ikke kommer 😩 Ingen tegn på at den skal komme her heller. Har bestilt flere tester som kommer over helgen, tenkte å prøve teste igjen da, bare for å se hvordan testen er da, om mensen ikke kommer før, men regner med den er blenda hvit da og 🤦♀️ Er dere sikre på når dere hadde EL? Jeg er 6 eller 7 dpo. Kjenner ingenting. Har alltid vært plaget med masse murringer og stikninger i både mage og underliv i dagene mellom el og mens. Nå har jeg kunn hatt 1-2 dager med noen små stikk i magen. Ellers kjenner jeg unormalt lite🧐 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 3. juli 2021 #905 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er dere sikre på når dere hadde EL? Jeg er 6 eller 7 dpo. Kjenner ingenting. Har alltid vært plaget med masse murringer og stikninger i både mage og underliv i dagene mellom el og mens. Nå har jeg kunn hatt 1-2 dager med noen små stikk i magen. Ellers kjenner jeg unormalt lite🧐 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Nei, jeg er ikke sikker 😊 kan godt hende den kom senere, for hadde noe som kunne ligne på eggløsningsslim rundt den 22 og noen dagen +- så kan jo hende det er for tidlig å sjekke enda også 🤔 er bare at mensen har vert presis på dag 31/32 dager siden januar og pille slutt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #906 Del Skrevet 3. juli 2021 Kanskjekanskje skrev (1 time siden): Nei, jeg er ikke sikker 😊 kan godt hende den kom senere, for hadde noe som kunne ligne på eggløsningsslim rundt den 22 og noen dagen +- så kan jo hende det er for tidlig å sjekke enda også 🤔 er bare at mensen har vert presis på dag 31/32 dager siden januar og pille slutt 😊 Krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 4. juli 2021 #907 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 10.56): Er dere sikre på når dere hadde EL? Jeg er 6 eller 7 dpo. Kjenner ingenting. Har alltid vært plaget med masse murringer og stikninger i både mage og underliv i dagene mellom el og mens. Nå har jeg kunn hatt 1-2 dager med noen små stikk i magen. Ellers kjenner jeg unormalt lite🧐 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Er ikke sikker jeg heller. Følger bare oversikten til womanlog i første omgang 😊 Hvordan går det med deg @Kanskjekanskje? Her har mensen ikke kommet enda 🙄😵 typisk at kroppen skal kødde det til sånn der når vi nå faktisk prøver. Den har vært presis omtrentlig hver menstruasjon før det. Jeg sluttet på prevensjon i februar/mars. Testet isted bare for sikkerhetsskyld siden vi reiser bort imorgen, og når testen fortsatt er blenda, så er det jo ikke sjangs. Tenkte å bestille legetime når vi kommer hjem, men hva kan fastlegen sjekke egentlig? Er mest bekymret for at menstruasjonen kødder sånn, og tviler på at det er fordi jeg har stort ønske om å bli gravid, for måneden før prøvde vi ikke og da var den fortsatt sen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 4. juli 2021 #908 Del Skrevet 4. juli 2021 *Marihøna* skrev (15 minutter siden): Er ikke sikker jeg heller. Følger bare oversikten til womanlog i første omgang 😊 Hvordan går det med deg @Kanskjekanskje? Her har mensen ikke kommet enda 🙄😵 typisk at kroppen skal kødde det til sånn der når vi nå faktisk prøver. Den har vært presis omtrentlig hver menstruasjon før det. Jeg sluttet på prevensjon i februar/mars. Testet isted bare for sikkerhetsskyld siden vi reiser bort imorgen, og når testen fortsatt er blenda, så er det jo ikke sjangs. Tenkte å bestille legetime når vi kommer hjem, men hva kan fastlegen sjekke egentlig? Er mest bekymret for at menstruasjonen kødder sånn, og tviler på at det er fordi jeg har stort ønske om å bli gravid, for måneden før prøvde vi ikke og da var den fortsatt sen 😅 Ingen mensen her heller, kjenner heller ingen tegn til at den skal komme 🤦♀️ venter tidlig tester over helgen så får prøve igjen da 😊 men har ingen tru, bare så irriterende at den ikke kommer 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 4. juli 2021 #909 Del Skrevet 4. juli 2021 Kanskjekanskje skrev (3 timer siden): Ingen mensen her heller, kjenner heller ingen tegn til at den skal komme 🤦♀️ venter tidlig tester over helgen så får prøve igjen da 😊 men har ingen tru, bare så irriterende at den ikke kommer 🙄 Har det noe for seg å teste med tidligtester når man har gått såpass langt over mens? 🤔 Har bare testet med de vanlige etter IKM 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 4. juli 2021 #910 Del Skrevet 4. juli 2021 *Marihøna* skrev (2 timer siden): Har det noe for seg å teste med tidligtester når man har gått såpass langt over mens? 🤔 Har bare testet med de vanlige etter IKM 😅 Ikke annet enn at eggløsning kan ha vert mye senere enn hva jeg trur osv 😅🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #911 Del Skrevet 5. juli 2021 9 dpo i dag. Eller 10 dpo nå siden klokka er bikket 00 og det er blitt tirsdag. Fikk pluselig ganske vondt i bekkenet i går 8 dpo. Venstre hofteområde og i høyre rumpeball. Avskrev det med at jeg sikkert har strukket noe. I dag har jeg fått soppinfeksjon… så jeg begynner å lure litt. Liker det ikke fordi jeg får forhåpninger. Ellers merker jeg lite. Unormalt stille og ingen murring i livmorområdet som jeg pleier å ha mellom el og mens…. Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 6. juli 2021 #912 Del Skrevet 6. juli 2021 Usj, jeg hadde helt glemt hvor frustrerende denne fasen er fra forrige gang vi var prøvere! Vet ikke nøyaktig når eggløsning var (tester/temper ikke), men ut ifra eggløsningsslim o.l. vil jeg tippe jeg er et sted mellom 6 og 8 dpo i dag. Har ikke nerver til å holde på med tidligtester, så tenker ikke teste før evt. mandag morgen. Men tida går så sakte, og man blir jo helt tussete av å gå og lure. Spesielt nå som egget kanskje fester seg og eventuelle "symptomer" man kjenner på ikke nødvendigvis er innbilning. (Med førstemann merket jeg dog ingenting før uteblitt mens, så forventer ikke kjenne noe særlig uansett.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. juli 2021 #913 Del Skrevet 8. juli 2021 DPO-land igjen og symptomjakta kan starte 🙈 idag følte jeg meg "fyllesyk" når jeg våkna. Skikkelig tørr i munnen og litt sånn uggen som når man har tatt et par glass for mye! Men har ikke drukket en dråpe alkohol. Ventetiden blir spennende kjenner jeg 🤪 flere som er i DPO-land? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 8. juli 2021 #914 Del Skrevet 8. juli 2021 Elise93 skrev (21 minutter siden): DPO-land igjen og symptomjakta kan starte 🙈 idag følte jeg meg "fyllesyk" når jeg våkna. Skikkelig tørr i munnen og litt sånn uggen som når man har tatt et par glass for mye! Men har ikke drukket en dråpe alkohol. Ventetiden blir spennende kjenner jeg 🤪 flere som er i DPO-land? 😊 Jeg er også i DPO-land, ca 4 dpo. Var tom for EL-tester akkurat når det begynte å stige, så vet ikke helt nøyaktig😅 Så har tatt utgangspunkt i el-slim og den «sterkeste» testen og dagen etter den. Hvor mange dpo er du? Det eneste jeg har merket er litt stikking til venstre i livmoren🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. juli 2021 #915 Del Skrevet 8. juli 2021 Annie05 skrev (10 minutter siden): Jeg er også i DPO-land, ca 4 dpo. Var tom for EL-tester akkurat når det begynte å stige, så vet ikke helt nøyaktig😅 Så har tatt utgangspunkt i el-slim og den «sterkeste» testen og dagen etter den. Hvor mange dpo er du? Det eneste jeg har merket er litt stikking til venstre i livmoren🤷🏼♀️ 1-2 her bare🙈 kan ikke helt stole på EL-tester, ganske sikker på at jeg slår falsk på de pga PCO. Så tok mest utgangpunkt i EL-slim og andre tegn. Har du vært prøver lenge? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 8. juli 2021 #916 Del Skrevet 8. juli 2021 Elise93 skrev (9 minutter siden): 1-2 her bare🙈 kan ikke helt stole på EL-tester, ganske sikker på at jeg slår falsk på de pga PCO. Så tok mest utgangpunkt i EL-slim og andre tegn. Har du vært prøver lenge? 😊 Ah, jeg skjønner! Dette blir pp4, hvis jeg regner med den første mens etter p-pilleslutt i mars. Da hadde jeg vært på p-piller sammenhengende i 14 år 😬 Så veldig spent på hvor lang tid det kommer til å gå😋 Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. juli 2021 #917 Del Skrevet 8. juli 2021 Annie05 skrev (17 minutter siden): Ah, jeg skjønner! Dette blir pp4, hvis jeg regner med den første mens etter p-pilleslutt i mars. Da hadde jeg vært på p-piller sammenhengende i 14 år 😬 Så veldig spent på hvor lang tid det kommer til å gå😋 Hva med deg? Okei! De sier jo at det ikke skal ha noe betydning selv om man har gått på p piller lenge 🤞😊 jeg gikk på pilla i 11 år før jeg slutta i fjor sommer. Samme her, har prøvd siden mars. Men vet ikke hvor mange forsøk jeg egentlig har hatt, fant ut at jeg har PCO i mai. Så dette er første EL etter mai hvertfall. Kjedelig med så lange sykluser, føler man mister mange forsøk på det.. Håper ekstra mye at det går denne gang siden jeg ikke vet når evnt neste forsøk er 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 8. juli 2021 #918 Del Skrevet 8. juli 2021 Elise93 skrev (44 minutter siden): Okei! De sier jo at det ikke skal ha noe betydning selv om man har gått på p piller lenge 🤞😊 jeg gikk på pilla i 11 år før jeg slutta i fjor sommer. Samme her, har prøvd siden mars. Men vet ikke hvor mange forsøk jeg egentlig har hatt, fant ut at jeg har PCO i mai. Så dette er første EL etter mai hvertfall. Kjedelig med så lange sykluser, føler man mister mange forsøk på det.. Håper ekstra mye at det går denne gang siden jeg ikke vet når evnt neste forsøk er 😔 Satser på det😊 Så kjedelig, det forstår jeg godt! Hadde ikke hørt om PCO før, så måtte lese meg litt opp her. Er det noen hjelpemidler for dette, eller må man bare vente til kroppen har el naturlig? Uansett frustrerende 😕 Da krysser jeg fingrene ekstra for deg at det går denne gangen😊🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #919 Del Skrevet 8. juli 2021 11 eller 12 dpo. Har hatt 3 søvnløse netter og 10 dpo fikk jeg en skikkelig soppinfeksjon…. Ellers har jeg stusset over manglende murringer. Har alltid hatt masse murringer, stikninger og lynende følelse i mage og underliv helt fra EL og frem til mens. I dag har det murret litt. Men det varer veldig kort tid. Kanskje 1-2 min før det går over. Redd mensen er på vei😩 ikm i helgen en gang Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. juli 2021 #920 Del Skrevet 8. juli 2021 Annie05 skrev (5 timer siden): Satser på det😊 Så kjedelig, det forstår jeg godt! Hadde ikke hørt om PCO før, så måtte lese meg litt opp her. Er det noen hjelpemidler for dette, eller må man bare vente til kroppen har el naturlig? Uansett frustrerende 😕 Da krysser jeg fingrene ekstra for deg at det går denne gangen😊🤞🏼 Ja, fikk hormontabletter som skal hjelpe så jeg får eggløsning. Men fikk allikevel veldig sen EL, fikk på CD27.. Men fikk hvertfall EL da! Så håper jeg får det neste gang også.. Tror jeg skal øke dosen da. Takk, håper det går for dere også!☺️ Vi får oppdatere hverandre🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå