Annemonemor Skrevet 27. juni 2021 #881 Del Skrevet 27. juni 2021 Fame skrev (9 timer siden): Høres ut som begynnende mensen 😕 Ikke blødd noe mer eller hatt mer utflod da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 27. juni 2021 #882 Del Skrevet 27. juni 2021 Annemonemor skrev (12 minutter siden): Ikke blødd noe mer eller hatt mer utflod da Kanskje du hadde eggløsning senere enn du trudde og at det er en festeblødning 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #883 Del Skrevet 27. juni 2021 4dpo og full i wild jam. Samleie 2 ganger daglig 2 dager før, på eggløsningdagen og dagen etter 👉👌 Går for bæbiss denne mnd ❤ *krysser det som krysses kan* 🤞 Anonymkode: cbbbb...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 28. juni 2021 #884 Del Skrevet 28. juni 2021 Negativ test idag og, så da er håpet ute for denne pp også 😔 jeg som virkelig hadde trua denne mnd. Begynner å miste trua på av vi får til nr 3 her 😔❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 28. juni 2021 #885 Del Skrevet 28. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (3 timer siden): Negativ test idag og, så da er håpet ute for denne pp også 😔 jeg som virkelig hadde trua denne mnd. Begynner å miste trua på av vi får til nr 3 her 😔❤️ Så kjedelig 😔 har dere forsøkt lenge? Siden dere har 2 fra før vil jeg tro at oddsen er riktig god ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 28. juni 2021 #886 Del Skrevet 28. juni 2021 Osloborger88 skrev (7 minutter siden): Så kjedelig 😔 har dere forsøkt lenge? Siden dere har 2 fra før vil jeg tro at oddsen er riktig god ❤️ Prøvd siden januar, ammer fremdeles minste her, så frykter det spiller en rolle? 😳 Jeg har ei fra før av også har vi hun minste ilag, så hadde forhåpninger om at dette skulle klaffe med en gang 🙊😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juni 2021 #887 Del Skrevet 28. juni 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 28. juni 2021 #888 Del Skrevet 28. juni 2021 Fame skrev (23 minutter siden): Akkurat sånn er det 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 28. juni 2021 #889 Del Skrevet 28. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (52 minutter siden): Prøvd siden januar, ammer fremdeles minste her, så frykter det spiller en rolle? 😳 Jeg har ei fra før av også har vi hun minste ilag, så hadde forhåpninger om at dette skulle klaffe med en gang 🙊😂 Det kan godt hende at det spiller en rolle. Håper og tror at det løser seg for dere snart snart 🤞🏻💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 28. juni 2021 #890 Del Skrevet 28. juni 2021 Osloborger88 skrev (4 minutter siden): Det kan godt hende at det spiller en rolle. Håper og tror at det løser seg for dere snart snart 🤞🏻💕 Ammer ikke så mye da, mest om morgen/kveld og en eller 2 gang om natt, men man vet jo aldri om det påvirker eller ikke 😊 jentungen er 20 mnd, og kan vell kanskje hende kroppen trenger litt tid før den er i normal gange igjen etter svangerskapet og etter pilleslutt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #891 Del Skrevet 29. juni 2021 10 dpo i dag og negativ Anonymkode: 3dfa0...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #892 Del Skrevet 29. juni 2021 9 dpo og blendahvit test. Vet det er tidlig, så tester igjen om to dager 🤞🏼🤞🏼 Anonymkode: d03d4...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 29. juni 2021 #893 Del Skrevet 29. juni 2021 15dpo sånn ca. CD 30. Ingen mens og ingen positiv graviditetstest 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 29. juni 2021 #894 Del Skrevet 29. juni 2021 *Marihøna* skrev (2 minutter siden): 15dpo sånn ca. CD 30. Ingen mens og ingen positiv graviditetstest 😴 Akkurat samme her 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 29. juni 2021 #895 Del Skrevet 29. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (5 minutter siden): Akkurat samme her 😩 Så frustrerende 🤯. Var uregelmessig syklus forrige måned også, så håper mensen ikke lar vente på seg denne måneden også. Vil bare komme igang med ny prøveperiode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #896 Del Skrevet 29. juni 2021 5 dpo her, og kjenner at jeg må teste snart, selvom det er alt for tidlig.. 😴 tar wild jam denne pp, så har godt med murringer og småkvalme. Regner med det er pga vitaminene 🤔 og så føles det ut som om brystvortene skal poppe hver gang jeg får noe borti, noe som gjør det vanskelig å I det hele tatt ta på seg en genser... ☹ Anonymkode: cbbbb...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 30. juni 2021 #897 Del Skrevet 30. juni 2021 *Marihøna* skrev (13 timer siden): Så frustrerende 🤯. Var uregelmessig syklus forrige måned også, så håper mensen ikke lar vente på seg denne måneden også. Vil bare komme igang med ny prøveperiode.. Veldig frustrerende ja 🙄 negativ test idag og, men ingen mens. Hva skjer liksom 🙄 har hatt regelmessig syklus helt siden februar, så syns det er så drygt at den klusser det til nå 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #898 Del Skrevet 30. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (5 minutter siden): Veldig frustrerende ja 🙄 negativ test idag og, men ingen mens. Hva skjer liksom 🙄 har hatt regelmessig syklus helt siden februar, så syns det er så drygt at den klusser det til nå 🤦♀️ Ånei, så kjedelig! Feel You, jeg hadde helt regelmessig syklus i over 2 år, før jeg plutselig fikk skikkelig utsatt eggløsning akkurat da vi skulle begynne prøvingen🙈 Da var jeg passe frustrert🙄 Håper du er en av de som får positiv test sent, og det er derfor du ikke har fått mensen enda💕 Anonymkode: a5754...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 30. juni 2021 #899 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ånei, så kjedelig! Feel You, jeg hadde helt regelmessig syklus i over 2 år, før jeg plutselig fikk skikkelig utsatt eggløsning akkurat da vi skulle begynne prøvingen🙈 Da var jeg passe frustrert🙄 Håper du er en av de som får positiv test sent, og det er derfor du ikke har fått mensen enda💕 Anonymkode: a5754...e13 Typisk at kroppen tuller til sånn 😅 jeg tviler på positiv test denne mnd, desverre, men skulle ønske den bare kunne komme nå slik at vi kan prøve på nytt 😊 har kjøpt inn eggløsningstester denne gang sånn at jeg faktisk kan vite ca når eggløsning er 😊 så får satse på bedre klaff denne gang, men for å kunne starte ny prøveperiode må jo den teite mensen komme 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 2. juli 2021 #900 Del Skrevet 2. juli 2021 Syklusdag 36 og ingen mens 🙄 bruker å ha 31/32 dagers syklus så kjenner dette begynner å bli irriterende 😂 3 dager siden jeg tok test, som selvfølgelig var negativ 😂 så venter egentlig bare på ar mensen skal komme nå. Drygt å gå slik å vente 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå