Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Kanskjekanskje skrev (2 minutter siden):

Jeg er også 12 dpo, og kjenner jeg mista håpet med negativ test No, men bladde meg tilbake til da jeg ble gravid med minstemor her, og ser da at jeg ikke fikk positiv test for 15 dpo, så holde håpet litt oppe fremdeles 😊

Destet med rsfu tidlig test idag, og syns jeg kan skimte en strek der, men usikker på om den er der eller om det bare er ønske strek 😅

Oi, spennende! 🤞🏻😊 Jeg har fått positiv 9 og 10 DPO de gangene jeg mistet. Det kan sikkert variere fra gang til gang og person til person. Håper at du har en ordentlig strek snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler håpet er ute når jeg nå tester negativt, men det er jo fremdeles tidlig da :bond: Kan vi ikke bare få positive tester alle som én her..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 timer siden):

Føler håpet er ute når jeg nå tester negativt, men det er jo fremdeles tidlig da :bond: Kan vi ikke bare få positive tester alle som én her..

Enig 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo, helt tom for tester her og det er vel like greit  :bond: Kjenner svak, stikkende smerte i nedre høyre del av magen. Åssen går det med dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo her, negativ test 🤦‍♀️ men trur kanskje jeg muligens hadde eggløsning senere enn hva appen sier (Flo) så tenker å vente til søndag for å se da, for kroppen kjennes annerledes ut enn tidligere prøveperioder 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (Akkurat nå):

12 dpo her, negativ test 🤦‍♀️ men trur kanskje jeg muligens hadde eggløsning senere enn hva appen sier (Flo) så tenker å vente til søndag for å se da, for kroppen kjennes annerledes ut enn tidligere prøveperioder 🤔

Du har ikke tatt EL test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (4 minutter siden):

Du har ikke tatt EL test?

Nei, men vurderer det neste mnd, bare syns det virker så stress å teste 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (4 minutter siden):

Nei, men vurderer det neste mnd, bare syns det virker så stress å teste 🤔

Jeg synes det er veldig greit. Stresser mindre når jeg vet når eggløsning er  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

7 DPO her. Ble fristet til å ta en test da jeg stod opp, 100% negativ 😅 litt tidlig på avtrekkeren 😅😂 fortsatt tidlig i prøvinga, så tar det ikke så tungt dersom mensen kommer til uka. Tror kanskje det kan være best for meg å slutte med testing, i tilfelle jeg blir skuffet av en kjemisk 🤔🤔 bedre bare å se om mensen uteblir kanskje

Anonymkode: b6daf...fca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom mensen her  :sur:

Sterke mensensmerter her også, så tanta kommer nok på mandag her og 😒 bedre lykke neste pp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn i mensklubben her 😂 akkurat 14 DPO. Vi får holde hverandre oppdatert neste pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mensen snart jeg også trur jeg. Er enten 12 dpo eller 14 dpo trur jeg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annemonemor skrev (8 timer siden):

13 dpo, lys rosa utflod. Et tegn?😀

Høres ut som begynnende mensen  😕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

1 dpo i dag tror jeg…. Fikk positiv eggløsningstest på fredagskveld. La de inn i premom appen og jeg tok altså en fredagmorgen som ble merket som high. Fredagskveld ble testen merket peak og lørdagsmorgen ble den merket som high før den på ettermiddagen var negativ igjen. Både premom å flo mener at EL-dagen dermed var i går, lørdag. Fikk ikke hatt sex før lørdag kveld. 24 timer etter peak på testen. Føler nok vi burde hatt sex på fredagen men det lot seg ikke gjøre. Men sex på el-dagen gir jo fortsatt en liten sjanse heldigvis🤞🏻

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (10 timer siden):

Melder meg inn i mensklubben her 😂 akkurat 14 DPO. Vi får holde hverandre oppdatert neste pp 😊

Hyggelig at vi er så in sync. Jeg måtte dra tidligere fra jobb i går på grunn av kvalme, og i dag har jeg skikkelig skikkelig vondt. NSAIDS er det eneste som hjelper meg, men det reduserer fertiliteten   :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at vi er så in sync. Jeg måtte dra tidligere fra jobb i går på grunn av kvalme, og i dag har jeg skikkelig skikkelig vondt. NSAIDS er det eneste som hjelper meg, men det reduserer fertiliteten   :trist:

Enig! 😊 Spent på når el kommer denne gangen. Kjipt å høre at du har så vondt! Jeg har også hatt det mer smertefullt enn vanlig. Det pleier heldigvis å bli mye bedre dag 2. God bedring til deg 🤗 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...