Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Osloborger88 skrev (1 minutt siden):

Hehe, så spennende! Bilde? 😄

Nei,  var såpass svakt at det var umulig å se på bilde :ler: egentlig umulig å se ellers og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fame skrev (2 timer siden):

Nei,  var såpass svakt at det var umulig å se på bilde :ler: egentlig umulig å se ellers og

Du får prøve igjen om noen dager 😊🤞🏻 Krysser fingrene for deg. Jeg tenkte å ta første test i morgen (ca. 11/12 DPO). Etter den kjemiske graviditeten forrige mnd kjente jeg at jeg trengte å vente litt lenger (selvom det er vanskelig) 😅 brukte så mye energi på å bekymre meg over svake streker sist 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ idag jeg og, med sånn tidlig test fra billigtester. 4 dager til IKM så har igrunnen midten trua denne mnd også kjenner jeg 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (14 minutter siden):

Fikk negativ idag jeg og, med sånn tidlig test fra billigtester. 4 dager til IKM så har igrunnen midten trua denne mnd også kjenner jeg 😔

Noen får HCG-stigning sent, så det er et håp enda 😊🤞🏻 Hvis ikke er det bare ca. 2 uker til neste mulighet! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (4 minutter siden):

Noen får HCG-stigning sent, så det er et håp enda 😊🤞🏻 Hvis ikke er det bare ca. 2 uker til neste mulighet! ❤️

2 uker føles ut som en evighet når man allerede har prøvd en evighet 😂🙊 men ja, jeg vet noen ikke får svar før IKM og El kunne vert senere enn hva jeg trur og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (40 minutter siden):

2 uker føles ut som en evighet når man allerede har prøvd en evighet 😂🙊 men ja, jeg vet noen ikke får svar før IKM og El kunne vert senere enn hva jeg trur og 😊

Skjønner det ❤️ Krysser virkelig fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da kom testene i posten:mynona:

Hadde egentlig sett for meg at de ikke skulle komme før imorgen, slik at jeg ikke fikk testet før på fredag, altså ca 11 dpo :fnise:.. Jatta med når samboeren spurte om jeg kunne la vær å teste før til mandag :vetikke:. Kommer nok til å stå opp 10min før imorgen 😅

Håper dere tester tydelig positivt etterhvert @Osloborger88 @Kanskjekanskjeog @Fame 🥰

Endret av *Marihøna*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (39 minutter siden):

Og da kom testene i posten:mynona:

Hadde egentlig sett for meg at de ikke skulle komme før imorgen, slik at jeg ikke fikk testet før på fredag, altså ca 11 dpo :fnise:.. Jatta med når samboeren spurte om jeg kunne la vær å teste før til mandag :vetikke:. Kommer nok til å stå opp 10min før imorgen 😅

Håper dere tester tydelig positivt etterhvert @Kanskjekanskjeog @Fame 🥰

Så bra! Da får vi teste i morgen begge to 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (3 timer siden):

Så bra! Da får vi teste i morgen begge to 😉

Klarte ikke å dy meg isted så tok en på noenlunde konsentrert urin just for 4 fun isted, i all hemmelighet 😬😅 blenda hvit som forventet. Jaja, fortsatt håp, og 5 tidlig tester igjen :tongue:

Tenker å vente til fredagsmorgen 😅 Krysser fingrene for deg 🤞🏼 hvor mange DPO er du i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (3 timer siden):

Klarte ikke å dy meg isted så tok en på noenlunde konsentrert urin just for 4 fun isted, i all hemmelighet 😬😅 blenda hvit som forventet. Jaja, fortsatt håp, og 5 tidlig tester igjen :tongue:

Tenker å vente til fredagsmorgen 😅 Krysser fingrene for deg 🤞🏼 hvor mange DPO er du i morgen? 

Skjønner deg godt! Krysser fingrene for deg på fredag! Jeg er 12 DPO i morgen 😬🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (25 minutter siden):

Skjønner deg godt! Krysser fingrene for deg på fredag! Jeg er 12 DPO i morgen 😬🤞🏻 

Har feelingen på at du får positiv test 😉 oppdater her imorgen da 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 minutter siden):

Har feelingen på at du får positiv test 😉 oppdater her imorgen da 🤗

Håper du har rett! Oppdaterer i morgen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dessverre blenda test her også 😢 da får jeg vente på mensen og ny mulighet om er par uker.. kjedelig 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osloborger88 skrev (9 minutter siden):

Det ble dessverre blenda test her også 😢 da får jeg vente på mensen og ny mulighet om er par uker.. kjedelig 😔

Hvilken dpo er du nå da? Kan jo hende du testet for tidlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Henger meg på her. Usikker på hvor mange dpo, men ca 4-5 dager dpo. Murrer i ryggen i dag faktisk🤔 Brukte Flo appen, og ved forrige svangerskap ser jeg at jeg fikk  kjempe ømme bryster 6 dager dpo, spent på om dette kommer nå🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Anonymkode: d03d4...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskjekanskje skrev (17 minutter siden):

Hvilken dpo er du nå da? Kan jo hende du testet for tidlig 😊

Jeg er 12 DPO, så da er vel sjansen svært liten for at det ble noe denne gangen 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (Akkurat nå):

Jeg er 12 DPO, så da er vel sjansen svært liten for at det ble noe denne gangen 😔 

Jeg er også 12 dpo, og kjenner jeg mista håpet med negativ test No, men bladde meg tilbake til da jeg ble gravid med minstemor her, og ser da at jeg ikke fikk positiv test for 15 dpo, så holde håpet litt oppe fremdeles 😊

Destet med rsfu tidlig test idag, og syns jeg kan skimte en strek der, men usikker på om den er der eller om det bare er ønske strek 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...