AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #741 Del Skrevet 15. juni 2021 Ventetiden igang her også! Testet ikke etter el denne gangen. Kjørte på med annenhver dag gjennom hele. Føler liksom ikke det har vært nok, selv om jeg har lest det skal holde. Jaja vi får se! Hadde pittelitt friskt blod på papiret etter toalettbesøket ista, uten noe mer. Mulig el er litt sen. Trodde selv jeg var 1-3 dpo idag. Pp 6, la oss håpe det ikke blir en nr 7! Anonymkode: 7add3...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #742 Del Skrevet 15. juni 2021 Vet ikke nøyaktig el var da jeg ikke har testet men ut ifra beregninger er jeg mellom 11-13 DPO i dag. Tok en test og den er blenda hvit. Føles ut som om hele luften er gått ut.. sikkelig skuffet og lei meg og syns dette er veldig kjipt. Sitter igjen med å lure hva jeg kan gjøre bedre for å få det til.. tar vitaminer, drikker ikke alkohol, spiser sunt, trener, har ofte sex, osv.. blir bare sikkelig lei meg. Jeg som er så klar for baby.. uff dette kjenner dere andre kanskje dere igjen i. Så jeg har noen spørsmål til dere prøvere: 1)hvordan prøve å slappe av/ikke stresse/ ikke tenke så mye om det klaffer? 2)hvilke tips har dere til meg? Er det noe jeg kan tenke på for å øke sjansen for å få det til? 3) og helt ærlig til sist, er det i det hele tatt vits å håpe at mensen uteblir denne måneden? Anonymkode: 930f1...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 15. juni 2021 #743 Del Skrevet 15. juni 2021 Min siste test da papiret har et søtt hint av rosa. Kjemisk er regelrett dårlig gjort. Hvorfor finnes det?😂Jaja, da kan jeg ta 2. dose vaksine imorgen og takke ja til festen på lørdag. Gjelder vell å se det positive 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #744 Del Skrevet 15. juni 2021 Frksabben skrev (1 minutt siden): Min siste test da papiret har et søtt hint av rosa. Kjemisk er regelrett dårlig gjort. Hvorfor finnes det?😂Jaja, da kan jeg ta 2. dose vaksine imorgen og takke ja til festen på lørdag. Gjelder vell å se det positive 😌 Hmm.. er du helt sikker på at du burde ta vaksinen helt enda? Trenger ikke å være kjemisk helt enda.. kan godt være litt rosa/blod ved graviditet og mange har sekn stigning i testene så tidlig også Anonymkode: d4e13...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 15. juni 2021 #745 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hmm.. er du helt sikker på at du burde ta vaksinen helt enda? Trenger ikke å være kjemisk helt enda.. kan godt være litt rosa/blod ved graviditet og mange har sekn stigning i testene så tidlig også Anonymkode: d4e13...7bf Du vet det der med magefølelse? Det er jaggu noe med den altså… Jeg er nok også en av de personene som lever vanlig i prøveperiodene. Jeg drikker alkohol, jeg snuser, jeg lever livet som jeg ellers ville gjort. Hadde jeg ikke gjort det hadde det ikke gått. Bare denne uken her med disse suspekte testene har vært en helt grusom opplevelse. Har sittet mange timer daglig å lest forum opp og ned, vært helt bortreist både hjemme og på jobb. Har vært dehydrert for å få nok konsentrert urin, sovet dårlig etc.. En del av å leve normalt er å fortsette vaksinen slik at jeg kan ferdes trygt på jobb. (Er sykepleier). I tillegg tok jeg dose 1 i en prøveperiode med grønt lys fra gyn. Han kunne ikke se noe galt med det i det hele tatt, og så ingen sammenheng med vaksinen og graviditet så jeg velger å leve fremfor å håpe på et «mirakel» ❤️ Endret 15. juni 2021 av Frksabben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 16. juni 2021 #746 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg tok også test i går og den var blenda hvit... Men vet ikke helt hvor tidlig jeg tester så håpet er ikke ute enda! Synes puppene mine har blitt ømme, men det kan nok bare være innbilning 🤭 Tenker å vente til helga med å teste på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 16. juni 2021 #747 Del Skrevet 16. juni 2021 Hei!😊 Er det noen av dere som har spotting (brunt) i dpo? Jeg har IKM idag og har spottet de to siste dagene. Ingen «vanlig» mens har kommet enda, og testene er blenda hvite. Har fortsatt et ørlite håp frem til vanlig mens kommer 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juni 2021 #748 Del Skrevet 16. juni 2021 ^ spotter aldri 2 DPO her og fryktelig utålmodig.... hater all ventingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 16. juni 2021 #749 Del Skrevet 16. juni 2021 Fame skrev (12 minutter siden): ^ spotter aldri 2 DPO her og fryktelig utålmodig.... hater all ventingen Ca 2 DPO her også 😅 går fryktelig tregt, vanskelig å ikke tenke på det også. Når tenker du å begynne å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 16. juni 2021 #750 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) *Marihøna* skrev (Akkurat nå): 😅 Feil.. Endret 16. juni 2021 av *Marihøna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juni 2021 #751 Del Skrevet 16. juni 2021 *Marihøna* skrev (Akkurat nå): Ca 2 DPO her også 😅 går fryktelig tregt, vanskelig å ikke tenke på det også. Når tenker du å begynne å teste? Pleier å teste rundt 10 DPO, men prøver alltid å holde meg til 12. Klarer selvsagt ikke det Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 16. juni 2021 #752 Del Skrevet 16. juni 2021 Fame skrev (5 minutter siden): Pleier å teste rundt 10 DPO, men prøver alltid å holde meg til 12. Klarer selvsagt ikke det Enn du? Første prøveperioden vår nå, og har lovt mannen å ikke stresse med å teste tidlig, men heller vente til mensen evt uteblir Kommer nok til å bestille tester om ikke altfor mange dager tenker jeg, han trenger jo strengt talt ikke å vite om det før den evt slår ut positiv 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 16. juni 2021 #753 Del Skrevet 16. juni 2021 14 dpo kveld - 4+0 Første ivf med innsett av blastocytt ❤️ Fikk også positiv digital 2-3 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 17. juni 2021 #754 Del Skrevet 17. juni 2021 Fame skrev (9 timer siden): ^ spotter aldri 2 DPO her og fryktelig utålmodig.... hater all ventingen 5 dpo, veldig utålmodig jeg og 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 17. juni 2021 #755 Del Skrevet 17. juni 2021 *Marihøna* skrev (9 timer siden): Første prøveperioden vår nå, og har lovt mannen å ikke stresse med å teste tidlig, men heller vente til mensen evt uteblir Kommer nok til å bestille tester om ikke altfor mange dager tenker jeg, han trenger jo strengt talt ikke å vite om det før den evt slår ut positiv 🤭 Hehe, sånn er det her også 😂 er i pp 6 nå og begynner å tenke at dette kanskje ikke kommer til å skje 😂🙊 Pleier å begynne testingen rundt 10dpo, men innimellom kan jeg prøve tidligere, blir jo selvfølgelig negativ 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 17. juni 2021 #756 Del Skrevet 17. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (2 timer siden): Hehe, sånn er det her også 😂 er i pp 6 nå og begynner å tenke at dette kanskje ikke kommer til å skje 😂🙊 Pleier å begynne testingen rundt 10dpo, men innimellom kan jeg prøve tidligere, blir jo selvfølgelig negativ 😂 Kjedelig når prøvingen drar ut 😕 krysser fingrene for at du blir gravid snart 🤞🏼 Haha, har bestilt nå 😅 Blir uaktuelt å ✨vente✨ i to hele uker.. Så tålmodig er jeg ikke alikevel. Blir vel fyrt av en test eller to rundt 10dpo. Har allerede nå begynt å lete etter symptomer (vet jo at det er urealistisk da) 😂 blir jo sprø 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 17. juni 2021 #757 Del Skrevet 17. juni 2021 *Marihøna* skrev (Akkurat nå): Kjedelig når prøvingen drar ut 😕 krysser fingrene for at du blir gravid snart 🤞🏼 Haha, har bestilt nå 😅 Blir uaktuelt å ✨vente✨ i to hele uker.. Så tålmodig er jeg ikke alikevel. Blir vel fyrt av en test eller to rundt 10dpo. Har allerede nå begynt å lete etter symptomer (vet jo at det er urealistisk da) 😂 blir jo sprø 🤯 Håper på det selv 🤞😊 Kommer sikkert te å begynne å teste så fort tidlig testene kommer i posten. Selv om det er tullete tidlig 😂 har mensmurringer på 3 dag nå, så håper. Ikke hatt det tidligere i de tidligere pp så lenge før mens så lov å håpe 🤦♀️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 17. juni 2021 #758 Del Skrevet 17. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (4 minutter siden): Håper på det selv 🤞😊 Kommer sikkert te å begynne å teste så fort tidlig testene kommer i posten. Selv om det er tullete tidlig 😂 har mensmurringer på 3 dag nå, så håper. Ikke hatt det tidligere i de tidligere pp så lenge før mens så lov å håpe 🤦♀️😂 Oi! Så spennende da 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 17. juni 2021 #759 Del Skrevet 17. juni 2021 Dame1989 skrev (11 timer siden): 14 dpo kveld - 4+0 Første ivf med innsett av blastocytt ❤️ Fikk også positiv digital 2-3 😄 Gratulerer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. juni 2021 #760 Del Skrevet 17. juni 2021 Kanskjekanskje skrev (5 timer siden): Hehe, sånn er det her også 😂 er i pp 6 nå og begynner å tenke at dette kanskje ikke kommer til å skje 😂🙊 Pleier å begynne testingen rundt 10dpo, men innimellom kan jeg prøve tidligere, blir jo selvfølgelig negativ 😂 Jeg er i PP 5, og du får trøste deg med at det er fremdeles kort tid Er så mye som skal treffe på riktige plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå